Страница 4 от 4

Публикувано на: Съб Юли 03, 2010 8:54 pm
от vesko7
Все още "EuroSprinter 2007 platform" е твърде нова и няма много писано, но все пак:

Едно PDF и линк

Публикувано на: Нед Юли 04, 2010 9:30 am
от TAURI
Локомотива е същия като за белгийските железници само че използват различни варианти на трафа. Бих казал чисто маркетингов ход. Беше представен през 2008. Кабината и коридора бяха доста тесни. Вижте къде са монтирали усилка на рамата изключително грозно. Дано не спрат да предлагат Тауруса. :cry:

Публикувано на: Пон Авг 23, 2010 4:04 am
от DarkLok
Колеги ако не сте схванали на къде бият Сименс с Вектрон нека ви го кажа това е евтината алтернатива на ЕС64У/Ф нищо чудно няма в това че прилича на белгийските тауруси все пак се намираме в криза и всеки търси по евтиното забележете примерно че с лек ъпгреид от 160км може да стане за 200км/ч те има пазарна ниша за тази фамилия локомотиви няма да се о чудя дори да видим Вектрон по линиите на БДЖ след някоя друга годинка за разлика от таурита примерно втора рака от Австрия или от германия някоя друга Ф ка понеже шанкер ги редят по оградите и те понеже няма работа за тях :roll:

Железниците в Англия

Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 10:18 am
от марковІ
Вижте за какво се изплзват парните машини там..
http://www.britishrailways.tv/british-r ... eo_id=1754.

Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 3:48 pm
от disell
Егати майтапа , парната само за ефекта от сцепното движение сигурно са я сложили :lol: :lol: :lol:
п.с. това не е за тази тема

Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 4:57 pm
от Tramway
Не си разбрал. Парната машина си тегли влака, а задната служи само да захранва влаковото на пулманите, защото явно имат климатици, автоматики, ресторанта също иска ток и т.н., тъй че и тя виси на парната. А не виждаш пушак от куминя защото таз машина е мазутка и са спряли дюзите за да не отровят драгите пътници в тунела и в гарата.

Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 6:19 pm
от disell
Да , заради липсата на пушек си мислех , че само си я бутат , но все пак дизела не беше на празен ход а с по-високи обороти ми се стори.
А и чак пък никаква пара да не излиза никъде от локомотива не е ли малко съмнително :roll:

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 9:11 pm
от VESO

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 10:20 pm
от semafor4o
Лелееее,хората какви работи измислят,а ние къде сме още :cry: Сайтът е много интересен,а клипчето направо ме разплака от умиление - просто е направено невероятно :P Единственото нещо което не ми хареса на пръв поглед бяха седалките в може би 1-ва класа,изглеждаха някак си прекалено големи и издути,но нека доживея да се возя на ICx пък тогава ще им търся кусури :D

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 12:26 am
от VESO
Ето и още един клип.
https://www.siemens.com/press/en/tvservice/?tv=879&l=en
Също е интересен.