Страница 4 от 4

Публикувано на: Пет Мар 09, 2012 10:00 pm
от bdz46
Обръщатели извън депо не съм виждал.
Всичките са в депо, в някои и по два.

Публикувано на: Пет Мар 09, 2012 10:39 pm
от WOLFMX
Благодаря, управлението сложно ли е?

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 4:01 pm
от disell
Не е много сложно , трябва подвижния състав да е спрял и осигурен срещу самопридвижване върху обръщателя и след това го отключваш с една голяма ръчка и с контролер или копчета подаваш команда накъде да се завърти , след като достигнеш избраното коловозно парче спираш и с ръчката отново го заключваш и подвижни състав може да се придвижва . Може и ръчно да се върти, във Варна преди доста години много често се прилагаше тази хватка понеже бяха изгорели ел.двигателите.Това става като се сложат едни големи лостове в специалните стойки в двата края на обръщача и се нареждат по 4-5 "желаещи" на лост и сговорна дружина обръщач върти.

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 4:07 pm
от VESO
Към Тодор - днес вагонът с номер 002 , който снимах вчера беше отново на центр. София , само че в другия край.Имаш време да отидеш и да снимаш спирачката. :D

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 4:15 pm
от disell
Да допълня освен на обръщатели такива вагони са сменяли посоката на чистени и през т.нар. "триъгълници " в нашия ъгъл на Галактиката има няколко : Кардам , Комунари , Хитрино от тях само този в Кардам се ползваше до преди новия ГДВ когато при маневра с 2637 се минаваше през него , сега от време на време се ползва когато тр. да се завърти някое ДМВ в случай на повреда (по-специално през зимата за да не замръзне машиниста на връщане ако часта с която ще се връща не работи ) другите са напълно или частично демонтирани.Също като през триъгълници може да се завъртат между гарите Повеляново-Р.П.Разделна-Разделна , Разделна-Варна фериботна-Синдел , Русе разпр.-Р.П. Дунав-Русе север.

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 5:25 pm
от gzo
VESO написа:Да , ще съм ти благодарен.Нека видим и неговия номер.Може би е 001. :roll:
За сведение за Весо !
Добричкия плуг се води номер 3
Шаблона е:

99 52
9593 004-5
Uaa

:wink:

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 5:27 pm
от VESO
Много ти благодаря! Излиза , че в момента сме открили цели 3 вагона с номера 002 , 003 и 004.Само 001 се губи някъде.

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 5:33 pm
от gzo
VESO написа:Много ти благодаря! Излиза , че в момента сме открили цели 3 вагона с номера 002 , 003 и 004.Само 001 се губи някъде.
Моля !
кой знае къде са бутнали другия, а нищо чудно и да са повече. По външен вид всички си мясат, дори бетонните им блокове се рушат еднакво, което ми говори, че са някакво лимитирано серийно производство.
Макар и по шаблон да е 004 е вапцан с големи ръкописни букви:
"СНЕГОРИН N 3"
лок.депо Добрич
60 км/час

ревизията му е от 05.10.96г.

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 5:46 pm
от WOLFMX
disell написа:Не е много сложно , трябва подвижния състав да е спрял и осигурен срещу самопридвижване върху обръщателя и след това го отключваш с една голяма ръчка и с контролер или копчета подаваш команда накъде да се завърти , след като достигнеш избраното коловозно парче спираш и с ръчката отново го заключваш и подвижни състав може да се придвижва . Може и ръчно да се върти, във Варна преди доста години много често се прилагаше тази хватка понеже бяха изгорели ел.двигателите.Това става като се сложат едни големи лостове в специалните стойки в двата края на обръщача и се нареждат по 4-5 "желаещи" на лост и сговорна дружина обръщач върти.

Аха, а самопридвижването се избягва чрез използване на спирачките на подвижният състав или не е достатъчно?
disell написа:Да допълня освен на обръщатели такива вагони са сменяли посоката на чистени и през т.нар. "триъгълници " в нашия ъгъл на Галактиката има няколко : Кардам , Комунари , Хитрино от тях само този в Кардам се ползваше до преди новия ГДВ когато при маневра с 2637 се минаваше през него , сега от време на време се ползва когато тр. да се завърти някое ДМВ в случай на повреда (по-специално през зимата за да не замръзне машиниста на връщане ако часта с която ще се връща не работи ) другите са напълно или частично демонтирани.Също като през триъгълници може да се завъртат между гарите Повеляново-Р.П.Разделна-Разделна , Разделна-Варна фериботна-Синдел , Русе разпр.-Р.П. Дунав-Русе север.
Как точно изглеждат тези триъгълници? Аз съм виждал на снимки само пристанищните рампи.

Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 6:53 am
от disell
Самопридвижването се осигурява като се затегнат спирачките на возилото , сложат се спирателни обувки или дървени клинове или в краен случай каквото има под ръка (това последното естествено не е разрешено ). Триъгълника е просто 5 релси свързани под посочената форма с 3 стрелки ето виж няколко от тях :
Кардам
Раздена-Ваф-Синдел
Разделна-Р.П.Разделна-Повеляново
ГО-Р.П.Първомайци-Г.О.Р

Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 12:51 pm
от VESO
Да не пропуснем и триъгълника Филипово - Скутаре - Пловдив. :wink:
В София къде имаше подобен?

Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 2:07 pm
от minitek
Снимки на Добричкия снегорин (от лятото на 2010г. са):
Изображение
Изображение

Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 3:55 pm
от bdz46
София - Волуяк - Илиянци.

Публикувано на: Пон Мар 12, 2012 9:22 pm
от WOLFMX
disell написа:Самопридвижването се осигурява като се затегнат спирачките на возилото , сложат се спирателни обувки или дървени клинове или в краен случай каквото има под ръка (това последното естествено не е разрешено ). Триъгълника е просто 5 релси свързани под посочената форма с 3 стрелки ето виж няколко от тях :
Кардам
Раздена-Ваф-Синдел
Разделна-Р.П.Разделна-Повеляново
ГО-Р.П.Първомайци-Г.О.Р

Много благодаря! :)

Публикувано на: Вто Мар 13, 2012 2:49 pm
от mmtt
И на Илиянци от пост 4 към гарата и обратно за Биримирци също е триъгалник :wink: