Върви си.lok45111 написа:А 42 184 къде се дяна?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Както вече съм писал в един форум ще дам малко яснота и в този по разискваната тема. Никои в Дупница не е ревал за локомотиви освен за дизелите които останаха без работа след електрофикацията. В замяна на това бяха дедени електровози 45-та серия 163 до 166. Тези локомотиви бяхя поддържани в перфектно състояние от зачислените на тях бригади ( прикрепена езда). След обединението с депо София тези локомотиви бяха меко казано "ползвани" за негови нужди и ние им виждахме очите само на ревизия и МПР. Наложи се някои пътнически влакове да си обслужат с дизели 55-та серия. В резултат на кризата за годни локомотиви бяха дислоцирани локомотивите 42-140 , 141 , 184 за депо София , по специално - помощни Драгоман.
Да ама не ! Както се казваше. Едва ли в София ще работят на дранголници 42-ра серия. И ето ги в Дупница...... Работят 42-141 и 42-184 а 42-140 в момента е в депо и служи за донор. Така в Дупница се карат пътнически и бързи а даже и международни влакове , а в София с 44-та и 45-та - товарни. Няма как - демокрация! 42-184 за сега се представя добре за разлика от 42-141 при която е налице откъртване на петата за закрепване на една от вътрешните тяги от напречната греда на рамата в следствие или на корозия или на умора на метала. За справка ще ви кажа че локомотива е ... 66-ти набор!!!
В момента е на струг в Горна и ще прави ВТОРИ !!! опит за сертификация! Дори и да и дадът в което безумие несе съмнявам тя ще бъде игнорирана от машинистите поне за пътническото движение.
На никои нему се мре от забита в земята тяга. Дане говорим че се пазеше в таина че машината е без лиценз и така се експлоатираше!
Ето за какво става въпрос :
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7196969
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7196970
Ясно се виждат пукнатините встрани от заварката която е жалък опит за закърпване на положението. Представям си какво ще покаже ултразвука ако се подложи. Така че според мен и в името на безопасноста 141 е редно да се оттегли на по-лека служба (маневрена) или в пенсия.
Да ама не ! Както се казваше. Едва ли в София ще работят на дранголници 42-ра серия. И ето ги в Дупница...... Работят 42-141 и 42-184 а 42-140 в момента е в депо и служи за донор. Така в Дупница се карат пътнически и бързи а даже и международни влакове , а в София с 44-та и 45-та - товарни. Няма как - демокрация! 42-184 за сега се представя добре за разлика от 42-141 при която е налице откъртване на петата за закрепване на една от вътрешните тяги от напречната греда на рамата в следствие или на корозия или на умора на метала. За справка ще ви кажа че локомотива е ... 66-ти набор!!!
В момента е на струг в Горна и ще прави ВТОРИ !!! опит за сертификация! Дори и да и дадът в което безумие несе съмнявам тя ще бъде игнорирана от машинистите поне за пътническото движение.
На никои нему се мре от забита в земята тяга. Дане говорим че се пазеше в таина че машината е без лиценз и така се експлоатираше!
Ето за какво става въпрос :
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7196969
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7196970
Ясно се виждат пукнатините встрани от заварката която е жалък опит за закърпване на положението. Представям си какво ще покаже ултразвука ако се подложи. Така че според мен и в името на безопасноста 141 е редно да се оттегли на по-лека служба (маневрена) или в пенсия.


Администратор
В този случай, Нормативите са ясни, но никой не ги спазва. На пръв поглед показаното от теб дава информация за корозия в напреднал стадии и обширна пукнатина, която е наваряванеа по начин, несъответстващ на технологиите за заварки на отговорни и механично напрегнати места, каквато е петата на надлъжната тяга. В общи линии, това, което е направено е временно решение и е "бомба със закъснител", тъй като евентуално откъсване(каквото е неизбежно без заварка при сцеиални условия) може да доведе до тежка авария, включително дерайлиране.
64.19
Чух , че именно 141 ще бъде ползван на товарачки , но дали е така , със сигурност никой не знае.140 мисля се намираше на Кулата и според мен би било по - добре да вземат за нея части от 141.Така "болникът" ще остане в депо , а почти здрава машина (140) ще се пусне в редовна експлоатация.
Да напомня - на 15-ти април 2006-та от Русе пристигнаха 3 електровоза серия 421XX-X , като целта бе всестранно обслужване на товарачки в участъка Драгоман - Димитровград ZS.С докарването на тези три локомотива първоначалният план предвиждал да се компенсира недостига на машини при увеличения обем на превозна дейност по тракционните рамена, обслужвани от депо Подуяне.Машината с номер 184 се е предвижила на собствена тяга , теглейки другите две и след направения ГПР е започнала обслужването и на пътнически влакове.В последствие локомотивите остават да работят в депо Дупница , немалка роля за това изиграва и фактът , че бригадите не искали да карат с тях товарни влакове в участъка Драгоман - Димитровгрaд ZS, понеже теглителните норми били малки.Към настоящия момент в редовно движение са само 141 и 184 , а 140 се намира на Кулата.
Да напомня - на 15-ти април 2006-та от Русе пристигнаха 3 електровоза серия 421XX-X , като целта бе всестранно обслужване на товарачки в участъка Драгоман - Димитровград ZS.С докарването на тези три локомотива първоначалният план предвиждал да се компенсира недостига на машини при увеличения обем на превозна дейност по тракционните рамена, обслужвани от депо Подуяне.Машината с номер 184 се е предвижила на собствена тяга , теглейки другите две и след направения ГПР е започнала обслужването и на пътнически влакове.В последствие локомотивите остават да работят в депо Дупница , немалка роля за това изиграва и фактът , че бригадите не искали да карат с тях товарни влакове в участъка Драгоман - Димитровгрaд ZS, понеже теглителните норми били малки.Към настоящия момент в редовно движение са само 141 и 184 , а 140 се намира на Кулата.
Последно промяна от VESO на Чет Окт 02, 2008 5:33 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Когато дойдоха 42 100 в София, бригадите от "цигарения" график изпищяха на умряло от тях. А и честно казано нормите им са наистина малки. Другият проблем е, че много боксуваха, духаха, даваха страшно много повреди и общо взето като видеха 184, която работеше в Др, колегите изпадаха в ужас. Въпреки това, което се говореше за нея, със 184 лично обслужих 363/360 при големия дефицит за локомотиви и нямах лоши впечатления от нея.
64.19


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:32 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:32 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:33 pm, променено общо 1 път.

Има много заповеди и инструкции , гласни и негласни ,измислени и недомислени. И най вече страдаме ние машинистите. То небеше да си взимаме заземителните въжета то небяха мобилни телефони то небяха столове... Всички локомотиви в София с постоянни GSM-и , а в Дупница се раздават по бригади ! Иди и отгатни кой с кой телефон е излязал!!! В края на краищата отивам да отвозя някои влак а не да душа като ловджийско куче целия локомотив 

Информация
Модератори