Страница 4 от 13
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 9:16 am
от Labros
Да бяха поръчали спални вагони от времето на Зората на железниците... Световни шампиони по тъпотия сме...
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 12:09 pm
от Nikss
И пак сигурно ще минат боя и смяна на тапицерията в някой завод, ще бъдат пуснати, ще се вдигне много шум, ще стане някоя беля и пак ще има главоболия... типично по български.

А по-стари и калпави вагони от тези не можаха ли да намерят бре да им се не види и тъпанарите... обираме боклуците на всички държави в Европа. След още някоя и друга година ще почнат да ни пробутват платформени вагони и да ни подиграват открито с думите "Тъпа нация".
А между другото нали щяха да доставят някакви турски спални вагони? Какво стана с тях?

В тях е надеждата.

Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 2:04 pm
от Labros
Нека някой ако знае да каже коя година са произведени тия "чудеса". Да не излезе само, че са набори на нашите... 1968-ма година, или с година-две по-малки...
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 2:29 pm
от Nikss
Какви ти набори... аз се опасявам да не са на наште спални дядовци...

само като ги гледам отвън и ми се обръщат червата.

Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:42 pm
от 44.123
Днес в състава на 462 имаше рециклиран спален вагон явно вече са ги пуснали както се приказваше, че ще ги пуснат на 462/463.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:59 pm
от VESO
Такъв ли беше вагона?
Значи започнаха да ги пускат в международно съобщение.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 6:23 pm
от Nikss
Тъкмо това щях да попитам и аз, но друг не виждам какъв друг са пуснали. Такъв е бил.

Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 6:37 pm
от 44.123
VESO написа:Такъв ли беше вагона?
Значи започнаха да ги пускат в международно съобщение.
Да такъв беше, но за номера него видях.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 7:14 pm
от VESO
Както и обещаха да ги пуснат , само където са с няколко месечно закъснение.
Според информацията , получена още на 6-ти юни , докато пътувах със 10263 , на който бяха пуснали пробно вагоните до Пловдив и обратно , от 1-ви август , спалните от серии 71 и 76 би следвало да се пуснат в международно съобщение по следните дестинации - до Bucureşti Nord в композициите на 383 и 382 , до Istanbul Sirkeçi в състава на 490 / 491 , за Beograd - на 293 / 292 , като бяха предвидени още 2 дестинации , където се движат български спални вагони - до Αθηνα в състава на 462 / 463 и директните вагони за Wien West Hbf. За сега щом се движат към румънската столица , ще очакваме да ги пуснат и по другите дестинации , че само се излагаме , както пред съседите ни , така и в Европа.Представям си във Виена как гледат на нашия таралясник.
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 7:26 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:И пак сигурно ще минат боя и смяна на тапицерията в някой завод, ще бъдат пуснати, ще се вдигне много шум, ще стане някоя беля и пак ще има главоболия... типично по български.

А по-стари и калпави вагони от тези не можаха ли да намерят бре да им се не види и тъпанарите... обираме боклуците на всички държави в Европа. След още някоя и друга година ще почнат да ни пробутват платформени вагони и да ни подиграват открито с думите "Тъпа нация".
А между другото нали щяха да доставят някакви турски спални вагони? Какво стана с тях?

В тях е надеждата.

Тези вагони са доставени от старото ръководство на БДЖ, платени са и сега ще си ги получим. Каручки с климатик.
Турските нови вагони ще дойдат, ама не скоро. Да - те ЩЕ отговарят на всички изисквания за безопасности съвременен комфорт, но имат един недостатък, който в Бъэлгария е основна причина да не се доставят... СТРУВАТ ПАРИ! За милите очи на пакостливото момченце Дянков никой не дава нищо!
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 7:32 pm
от 07
За мили очи - дават само по най-евтините холивудски филми. А тези вагони, въпреки че ще са набори на нашите е сигурно че са по-добре поддържани, а и климатика не е малка екстра (за нас българските пътници) Все пак тук най новите ни "кушетченца" бяха на оградата доста преди дядовците си......
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 7:56 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:За мили очи - дават само по най-евтините холивудски филми. А тези вагони, въпреки че ще са набори на нашите е сигурно че са по-добре поддържани, а и климатика не е малка екстра (за нас българските пътници) Все пак тук най новите ни "кушетченца" бяха на оградата доста преди дядовците си......
Абе като го гледам Дянков... Може пък и да му дадат нещо за кръшната снага. Анадолския башибозук обича заплащането и в натура.

Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 8:30 pm
от 07
Проблема на Дянков е че до сега е бил в "симулатор". от канцеларията на "световната банка" можеш да кажеш "не отговряш на условията - няма пари за теб", но в реална държава не можеш да го нацепиш току така на 15 000 души от БДЖ или на пенсионерите........
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 8:34 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Проблема на Дянков е че до сега е бил в "симулатор". от канцеларията на "световната банка" можеш да кажеш "не отговряш на условията - няма пари за теб", но в реална държава не можеш да го нацепиш току така на 15 000 души от БДЖ или на пенсионерите........
Поради тези проблеми, БДЖ ще купува стари вагони, железничарите ще ходят гладни на работа, а пътниците ще се радват на вагони 10-та употреба!
Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 8:40 pm
от 07
На БДЖ парите не им стигат основно поради раздутия, некадърен, крадлив чиновнически апарат, при НКЖИ проблема е същия и резултата е скапан ж.п транспорт, в следствие на това автотранспорта няма серионза конкуренция и като цяло качеството на транспорта в България е никакво.........