Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

pavel написа:А на КАТ кой им дава право да се мешат в определянето на скоростите за движение на влаковете? Железопътният транспорт в техните компетенции ли е? Сетих се, че преди време когато влак цапардоса неправилно пресичащ камион на някакъв прелез преди Сливен, катаджиите, без да имат право на това, изпращат локомотивната бригада на проба за алкохол. А последната директно е можела да им каже да вървят на майната си, понеже КАТ просто няма право да издава нареждания по отношение на железниците.
Значи нямат право да пращат бригадата на алкохолна проба,но и КАТ отговаря за част от този прелез.
skype:jokera_152
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Бригадата няма право да напуска машината, докато не дойде смяна и едва тогава може да отиде да даде кръвна проба.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

40 км/ч на прелеза на Мусачево.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

70 и 25 в междугарието Ч.Бряг-Хумата по път 2. 70 между дъбниците по тъп 2, но е малко за 50 м.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Бедната ти е фантазията каква песен се задава от декември 2010. Тези цифрички 25,40,50,70.....Море безкрайно !
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Пътя грохна на много места особенно след ГО посока ВА.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Дано се променят нешата до края на тази година, че с тези заложени скорости за 2011 си е ее...M...
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Намаление 5 km/h с фронт ~100m в междугарието Самоводене - Велико Търново.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Това как се прави в България?
http://www.liveleak.com/view?i=46a_1279680425
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

С прекъсване на линията за 5-6 месеца, набързо сменени звена и каляща се призма на втората година след ремонта.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Това е техника и ремонт. Кога ще ги стихнем и ние!
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Един такъв ремонтен влак трябва на НК ЖИ и за 5 години всички линии ще бъдат поне основно отремонтирани , даже и второстепенните ще възстановят параметрите си , а с 2 такива влака направо не ми се мисли как жп.линиите постоянно ще са в добро състояние и няма да има нужда от поставяне на табелки за вечни времена
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Ставаш нахален !
:wink:
Господ да даде поне една такава композиция , че от НК ЖИ едва ли ще купят скоро !
:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От мен да мине - една нормална и една теснопътна. :D
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

Да я вземат на лизинг или втора ръка композицията то почти всичко в железницата е на лизинг или втора ръка, един два повече или по малко няма да натоварят бюджета. Преди две години се обзаведох ме с SVP - 74, нищо не пречи едно такова блок влакче да работи в ДП НК " ЖИ " .
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация