Значи нямат право да пращат бригадата на алкохолна проба,но и КАТ отговаря за част от този прелез.pavel написа:А на КАТ кой им дава право да се мешат в определянето на скоростите за движение на влаковете? Железопътният транспорт в техните компетенции ли е? Сетих се, че преди време когато влак цапардоса неправилно пресичащ камион на някакъв прелез преди Сливен, катаджиите, без да имат право на това, изпращат локомотивната бригада на проба за алкохол. А последната директно е можела да им каже да вървят на майната си, понеже КАТ просто няма право да издава нареждания по отношение на железниците.
skype:jokera_152
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Намаление 5 km/h с фронт ~100m в междугарието Самоводене - Велико Търново.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Това как се прави в България?
http://www.liveleak.com/view?i=46a_1279680425
http://www.liveleak.com/view?i=46a_1279680425
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Един такъв ремонтен влак трябва на НК ЖИ и за 5 години всички линии ще бъдат поне основно отремонтирани , даже и второстепенните ще възстановят параметрите си , а с 2 такива влака направо не ми се мисли как жп.линиите постоянно ще са в добро състояние и няма да има нужда от поставяне на табелки за вечни времена

Да я вземат на лизинг или втора ръка композицията то почти всичко в железницата е на лизинг или втора ръка, един два повече или по малко няма да натоварят бюджета. Преди две години се обзаведох ме с SVP - 74, нищо не пречи едно такова блок влакче да работи в ДП НК " ЖИ " .
Последно промяна от фена на Нед Юли 25, 2010 12:37 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори