
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Забелязвам, че разкарват 32 от ПД които са в изолация. Донякъде е добре та да не ги ограбят понеже в ПД нощно време е страшно. Мръсни и гадни цигани на тумби атакуват депото и обират всякакви железораци. Просто от дирекцията нещат да наемат охранители. През това време се краде яко в ПД. 32111-112 е закарана в Калояновец. Закараха някаква 32 на Асеново. 33007-008 също я закараха на някъде. сега са приготвили да закарат 33005-006 и 32097-32297-32218-32081. По добре да ги махат та да може да се използва нещо от тях понеже тук няма да оцелеят. Онзи ден бай мангал най нагло през деня са вдигнали едната талига на 32121 на крикове да я опоскват. Добре че са ги видяли.

Преди седмица-две бяха изкъртили дупка в тухлената стената на лабораторията и ни атакуваха. Въпрос на време е да прокопаят тунел и направо ще излизат от пода. Така с четири подземни тунела могат да свържат четирите халета с катуна и да пуснат подземна поточна линия. 


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
32-111/112 е в Калояновец, мисля, че са разкарали и 32-121/122, която доста беше ограбена и не се виждаше особен смисъл от закарването и където и да било.44142 написа:Забелязвам, че разкарват 32 от ПД които са в изолация. Донякъде е добре та да не ги ограбят понеже в ПД нощно време е страшно. Мръсни и гадни цигани на тумби атакуват депото и обират всякакви железораци. Просто от дирекцията нещат да наемат охранители. През това време се краде яко в ПД. 32111-112 е закарана в Калояновец. Закараха някаква 32 на Асеново. 33007-008 също я закараха на някъде. сега са приготвили да закарат 33005-006 и 32097-32297-32218-32081. По добре да ги махат та да може да се използва нещо от тях понеже тук няма да оцелеят. Онзи ден бай мангал най нагло през деня са вдигнали едната талига на 32121 на крикове да я опоскват. Добре че са ги видяли.
Що се касае до охраната, няма охранителна фирма, която ще се наеме да пази разграден двор, какъвто е Подуяне. А и още повече, че "миялчката" е вече история и няма какво да пазят там.
В Подуяне имаше сериозни проблеми с охраната и предписания за обособяване на двор, обезопасен с ограда. Но подобна голяма територия как се огража, още повече, че машини щъкат непрекъснато. Трябва някой да седи на поста и да отваря портата, да влезе машината и пак да затвори. А и пасарелката също е проблем. Просто в Подуяне може да се мине и влезе отвсякъде. Ако беше малък двора - да.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
ЕМВ 32-119/120 от няколко дни работи по монтанско. Мотрисата е все още доста запазена, като изключим "дежурните" графити и няколко счупени вероятно от пияндета масички. Локомотивния персонал, обслужващ влаковете по клона също не спомена за сериозни проблеми с ЕМВ.
На гара Бо направих снимка на секцията:

На гара Бо направих снимка на секцията:

64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

В тоя ред на мисли от доста време не сме чували нищо за 32 115 + 32 116, която беше излязла от ремонт и се движеше редовно по 2-ра линия. Да не е спряна? А иначе като излезе 32 109/110 за ремонт трябва да влиза 32 107/108. Напоследък положението се е влошило доста щом 30-ките са познати вече на хората в Северна България.VESO написа:В контекста на това , да попитам за актуалност: колко 32-00-ки на депо София към настоящия момент са работоспособни , защото си подготвям една лична справка и отбелязвам по списък? Дали има поне 5 годни мотрисни влака?

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
32-107/108 е в трагично състояние. На този хал е докарана и 145/146. За хибрида 082/118 да не говорим. За съжаление на масовия пътник, по 71-ва линия скоро ЕМВ 30/31 в редовно движение няма да се види по ред причини, основната от която е лошото състояние на ЖП инфраструктурата там.
Поради тази причина, още дълго от депо Подуяне ще правят кърпежни ремонти на архаичните чамуги, само и само да ги таралянкат по 7-ма и 71-ва линии. Можеби когато някоя гробница се разпадне на съставните си части, много народ ще се замисли дали не е време да се престрашат и да пуснат 30/31 нататък. Няма да е далеч времето, когато ще стане белята, тогава пак ще се вайкаме, пак ще търсим виновен, пак дежурно ще сменяме началници от нисък и среден калибър и пак ще фъфлим пред репортерите, че нямало пари, че нямало подвижен състав. Ама ще си бъдем виновни сами. Защото допускаме тези неизправни във всяко едно отношение возила да извършват превоз на живи хора по националната ни ЖП инфраструктура.
Поради тази причина, още дълго от депо Подуяне ще правят кърпежни ремонти на архаичните чамуги, само и само да ги таралянкат по 7-ма и 71-ва линии. Можеби когато някоя гробница се разпадне на съставните си части, много народ ще се замисли дали не е време да се престрашат и да пуснат 30/31 нататък. Няма да е далеч времето, когато ще стане белята, тогава пак ще се вайкаме, пак ще търсим виновен, пак дежурно ще сменяме началници от нисък и среден калибър и пак ще фъфлим пред репортерите, че нямало пари, че нямало подвижен състав. Ама ще си бъдем виновни сами. Защото допускаме тези неизправни във всяко едно отношение возила да извършват превоз на живи хора по националната ни ЖП инфраструктура.

Администратор
Два вагона серия 21-43 или 21-45 с лок. 61 са идеален вариант. Душегубките серия 32 да се спрат, квото има читаво да замине за депо Г. Оряховица, където поддържат немалък брой читави ЕМВ 32. Останалото в "Надин", "Норд", "Екометал инженеринг", "Ровотел" и каквито там още има в София фирми за отпадъчно желязо.NiGhtPiSH написа:Тракцията да се поеме от 43 серия и патка!


Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори