
45 166 е за случаен ремонт.
Разбра ли най-накрая, че ползването на реостата е опасно и рисковано начинание за авантюристи и любители на силните усещания.44142 написа:След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн.
Kак да не е работел. Работеше - аз я изписвах44142 написа:В ДЦА почнаха да свикват с ремонта на елктровози. Ако взема за сравнение 44087 и 44164, лично за мен 164 е направена много по добре. 44087 преди да влезне ПР имаше пробил диод 2-ра група и с такъв я изкараха. Разбити ключалки на реверсивните шкафове, падащи капаци на РС групите във ВВК-то. На пробите реостата не е работел и са го писали в точките за отстраняване но само са го писали. Проблема се оказа, че е в контакта на реле 359. След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн. Заряден ток на АБ 20А и още куп нередности. Обаче пък механиката за сега е перфектна на 087. Просто няма хора в ПД и желание за работа.
Така учеше другаря Йосиф Висарионович Джугашвили : " Нет человека, нет проблема !"dido73 написа:Разбра ли най-накрая, че ползването на реостата е опасно и рисковано начинание за авантюристи и любители на силните усещания.44142 написа:След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн.Не го ползвайте и няма да имате никакви проблеми с реостата. Ако пък спрете да ползвате самия локомотив, ще отпаднат всички проблеми като цяло с локомотива.
Това е основна закономерност в техниката.