Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

44 074 вече е вдигната в депо Дупница и по нея се работи. :)

45 166 е за случаен ремонт.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Значи 074 ще става дупнишка в замяна на 44 164. 8) Браво, браво. Несъмнено ще я стегнат. Тя за какъв ремонт спря? Би трябвало за ПР предвид, че края на Май 2004 г. е излязла от СР. :roll:
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Глупости Дупнишка. Софийска си е, и такава ще си остане.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

И на мен така ми казаха, няма да остава в Дупница.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok43r написа:Глупости Дупнишка. Софийска си е, и такава ще си остане.
Значи само за ремонт ли е в Дца? Защото първоначално се говореше, че 164 ще става софийска, а някоя Р-ка ще отива в Дца. 164 май в момента си работи в Дца. :roll:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В ДЦА почнаха да свикват с ремонта на елктровози. Ако взема за сравнение 44087 и 44164, лично за мен 164 е направена много по добре. 44087 преди да влезне ПР имаше пробил диод 2-ра група и с такъв я изкараха. Разбити ключалки на реверсивните шкафове, падащи капаци на РС групите във ВВК-то. На пробите реостата не е работел и са го писали в точките за отстраняване но само са го писали. Проблема се оказа, че е в контакта на реле 359. След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн. Заряден ток на АБ 20А и още куп нередности. Обаче пък механиката за сега е перфектна на 087. Просто няма хора в ПД и желание за работа.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

На дупнишките ерки 163, 164 и 166 им работи перфектно реостата, нали? С 45 165 знае ли се какво става, още ли е в Подуяне?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 164 не е много читав но става за ползване.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Утре по всяка вероятност 44 087.5 трябва да влезе за ТП1. Дано оправят проблемите, понеже доколкото знам не се е спирала откакто е изписана - от 16.10 та до днес, това са цели 18 дни. :?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

087 изтърпява ли се при над 110-120 ?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн.
Разбра ли най-накрая, че ползването на реостата е опасно и рисковано начинание за авантюристи и любители на силните усещания. :lol: Не го ползвайте и няма да имате никакви проблеми с реостата. Ако пък спрете да ползвате самия локомотив, ще отпаднат всички проблеми като цяло с локомотива. :lol: Това е основна закономерност в техниката. :wink:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:087 изтърпява ли се при над 110-120 ?
087 след ремонта трябва да е добре механически и да не блъска толкова. Не съм сигурен, но мисля, че на нея и сменяха и пружините, и амортисьорите.
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

44142 написа:В ДЦА почнаха да свикват с ремонта на елктровози. Ако взема за сравнение 44087 и 44164, лично за мен 164 е направена много по добре. 44087 преди да влезне ПР имаше пробил диод 2-ра група и с такъв я изкараха. Разбити ключалки на реверсивните шкафове, падащи капаци на РС групите във ВВК-то. На пробите реостата не е работел и са го писали в точките за отстраняване но само са го писали. Проблема се оказа, че е в контакта на реле 359. След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн. Заряден ток на АБ 20А и още куп нередности. Обаче пък механиката за сега е перфектна на 087. Просто няма хора в ПД и желание за работа.
Kак да не е работел. Работеше - аз я изписвах :evil:
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

ДОколкото знам, реостатния контактор на 087 беше правен. Що се касае до проблема с капаците - тук вече шлосерите трябва да се търсят. А и ключалки нови няма никъде. Трябва да се обезкости някоя от спрените машини, че да се направи тази.
64.19
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

dido73 написа:
44142 написа:След това се оказа, че освен нагорялия контакт на реле 359 имаше и повреден спирачен контактор, които след ползване на реостата запуши като парен лок и тн.
Разбра ли най-накрая, че ползването на реостата е опасно и рисковано начинание за авантюристи и любители на силните усещания. :lol: Не го ползвайте и няма да имате никакви проблеми с реостата. Ако пък спрете да ползвате самия локомотив, ще отпаднат всички проблеми като цяло с локомотива. :lol: Това е основна закономерност в техниката. :wink:
Така учеше другаря Йосиф Висарионович Джугашвили : " Нет человека, нет проблема !"
Закриваме БДЖ и решаваме проблемите тотално ! :twisted:
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация