Страница 4 от 5
Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:32 pm
от VESO
Аз си мисля следното - защо не възстановят в движение двата сини бюфета от серия 40 , които стоят на гаражните коловози в София? Като прибавим другите два бюфета от серия 47 на 2610 / 2611 , заедно и с 55-цата на 9621 / 9622 , ето цели 5 вагона , пускани на влакове , отделно от 7-те бистра.
Аз да попитам някой знае ли какво е станало с бистрото 003 , че днес "Сл.Бряг" без него изглеждаше като лодка без гребла.

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:53 pm
от Nikss
Labros написа:Нощно време хората спят. Няма файда. По-добре е да се помисли за пускане на максимален брой УБВ/БВ.
Ами и така да е, но според мен се нарушава една стара традиция като няма такива вагони на нощните влакове - хора всякакви има, някои спят, други предпочитат да ядат и пият докато стигнат и по този начин да не усетят времето, вместо цяла нощ да се схванат от седене в кой знай какви попаднали им се вагони. Въпросът е спорен.
Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:56 pm
от Labros
Едно време като имаше ресторант-вагони на нощните каква беше файдата- никаква. Я направят 40-50 кинта оборот, я не (и то цените бяха високи).
Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:59 pm
от Nikss
До някъде си прав, но пак повтарям - въпроса е спорен. Най-добре е да се пуснат на дневните БВ и УБВ и ако има излишък или пък пробно да се пуснат на БВ по най-дългите дестинации - Сф-ГО-Ва, Сф-Кв-Ва и Сф-По-Бс за да се види какъв е ефектът при нормални цени, защото ми се струва, че в последните 4 бистра ала ресторанти няма да е толкова евтино.

Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 12:02 am
от bdz_bg
Оказва се,че в бистрата е по по-евтино от бюфетите.Разликата на цените се дължи в това,че бюфетите бяха на частни фирми и плащат наем,докато бистрата си са на БДЖ.
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 12:03 am
от Nikss
Те да ги пуснат, пък ще ги видим колко са заредени, какви са цените, доволни ли са хората, има ли посещаемост.

Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 12:05 am
от bdz_bg
Защо според теб се отказаха от Родопите. Чайката и Дианата?

Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 12:33 am
от VESO
Именно бюфетите на Чайката (в последствие на "Родопи") и Дианата бяха стопанисвани от дадени фирми , плащащи наем на БДЖ за ползването , което рефлектира върху цените и тези вагони не просъществуваха дълго. Най ми е интересно за 55-цата на 9621/9622 - появи се преди сините и ги "надживя" - до ден днешен се движи.При форумската среща на рожденния ден на Ванчо установихме , че там цените са по - високи от тези в бистрата.Доколкото знам , собственик е една частна русенска фирма , която плаща наем на БДЖ за ползването на вагона.
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 7:41 am
от 07
Не бих казал че в "чайка"-та цените бяха високи! Всичко друго но не и високи. По скоро си бяха нормални - Бира 1.80-2, кюфте (кебапче) - 0.80, пържени картофи - 1.20.... И бяха хубави, картофите бяха истински (а не бланширани полуфабрикати)
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 7:44 am
от Mario Evstatiev
07 написа:Не бих казал че в "чайка"-та цените бяха високи! Всичко друго но не и високи. По скоро си бяха нормални - Бира 1.80-2, кюфте (кебапче) - 0.80, пържени картофи - 1.20.... И бяха хубави, картофите бяха истински (а не бланширани полуфабрикати)
Сините бюфети на "Чайка"-та и "Диана"-та бяха на "БДЖ - Пътнически превози ЕООД", но с цени като в гаров ресторант, което е нормално за този вид услуга. "Бистрата" ги измислиха не за печалба, а за удобство и в тях цените се държат ниски именно заради това, че пътнически превози не целят да печелят от търговията в тях.
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 8:50 am
от desiroml
Бюфета на "Чайка" беше частен и ужасно скъп (3в1 1.20лв.). На "Диана" се експоатираше от спални и специални вагони към ППП, както и бистрата и цените си бяха символични. Спряха го, защото турския боклук Юнион пусна оферта Сф-Сл-Я за 1 месец и дианата остана празна след Пв. А ресторантите от Оптима са си на БДЖ (за разлика от любимите ми кушетчета!). През зимата може да пътуват, а не да подпират 97-ците и френските около централна гара.
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 4:01 pm
от 07
desiroml написа:Бюфета на "Чайка" беше частен и ужасно скъп (3в1 1.20лв.). На "Диана" се експоатираше от спални и специални вагони към ППП, както и бистрата и цените си бяха символични. Спряха го, защото турския боклук Юнион пусна оферта Сф-Сл-Я за 1 месец и дианата остана празна след Пв. А ресторантите от Оптима са си на БДЖ (за разлика от любимите ми кушетчета!). През зимата може да пътуват, а не да подпират 97-ците и френските около централна гара.
3 в 1 1,20 не е кой знае колко скъпо, ти без пари ли искаш? А Юнион Ивкони не са виновни че БДЖ и НКЖИ се чудят как да гонят пътниците.... А кушетчетата - не си мисли че ако бяха в БДЖ щяха да стават за нещо до сега............
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 5:13 pm
от Labros
Проблема с клиентите на ресторант-вагоните и сега с бистрата е от преди години. В главите на хората е останало впечатлението, че тогава е било скъпо, скъпо е и сега. Лично мое мнение е, че ресторант-вагони не са необходими, няма кой да седне да обядва или въобще да се храни там. Скара и студени мезета има и сега в бистрото.
Иначе в "Диана"-та голямата ракия беше 1.60, цена народна

Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 5:26 pm
от desiroml
ами 5-те собственост на БДЖ кушета от този тип са си супер и са единствените в движение. А щяха да са 30. Цените в чайката бяха безбожно високи, особено в сравнение с тези в бистрата и бюфетите на ССВ при ППП! Най-логично е да се запази политиката за ниски цени и подобряване на услугата, а не пак да го ударят на печалбарство!
Публикувано на: Пет Ное 06, 2009 5:31 pm
от VESO
Мен ме съмнява , че ако пуснат бистра по нощните влакове ще има населеност в тях.Най - добре да останат за дневните влакове на дълги разстояния , особено тези за Северното и Южното Черноморие.