Страница 4 от 65

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 1:04 pm
от 43.309
Този в Илиянци коя серия го водят? Нещо не се ли говори за подобрение по талигите с цел премахване на 100км/ч?

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 1:06 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Този в Илиянци коя серия го водят? Нещо не се ли говори за подобрение по талигите с цел премахване на 100км/ч?
Вагона в Илиянци е с номер 51 52 25 63 045-5. По принцип на тези новорециклирани вагони няма да има проблем с вибрациите, гасенето на колебанията е преоразмерено и са монтирани нови амортисьори. Освен тованяма хлабини в буксите.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 1:08 pm
от 43.309
След като попадат в серия 63 =>, че и те ще бъдат до 100км/ч. Не вярвам да издадат специална телеграма... Колко броя има подготвени в Сп?

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 1:10 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:След като попадат в серия 63 =>, че и те ще бъдат до 100км/ч. Не вярвам да издадат специална телеграма... Колко броя има подготвени в Сп?
Вероятно ще издадат специална телеграма за определени вагони! В Септември на два правят ел. изпитания, два са полу - готови, има един изкаран отвън също готов, един го работят бояджиите и два подготвени коша в песъкоструйното.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 1:35 pm
от 43.309
Доколкото разбрах се рециклират с евросредства и опита за спиране на рециклирането е неуспешен. Тъй като вие сте ходили на място какво ви казаха по въпроса?

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 1:41 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Доколкото разбрах се рециклират с евросредства и опита за спиране на рециклирането е неуспешен. Тъй като вие сте ходили на място какво ви казаха по въпроса?
Ще се рециклират 40 вагона, по 20 в Дряново и в Септември. Рециклирането няма да се спре, новия министър е визирал ремонта на псевдоновите спални вагони и други поидобни ковчези, които докарват от Германия и Австрия. Рециклирането на серия 63 се извършва по одобрен от Европейския фонд за развитие проект и е съгласувано с независими одитори. А и няма никакво завишаване на цената на рециклирането - и в Септември и Дряново излиза към 700 000 лева на вагон. А имайки в превдид вложените нови материали, подобрената кмипатична инсталация, пожароизвестителната и гасителна инсталации, новото салонно оборудване, врати с висока степен на сигурност и др., смятам, че цената е смешна. Гаранцията, която дава ТЮВАСАШ за доставените елементи е от порядъка на 10 години за салонното оборудване, до 20 години за вратите и други отговорни елементи. Един рециклиран вагон преспокойно 20 години може да бъде експлоатиран без какъвто и да било голям ремонт, изключая ревизиите.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 2:35 pm
от 43.309
Браво! Само дано махнат 100 то! После да оборудват УБВ та с тях :)

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 3:06 pm
от 43.309
Талигите нови ли са? Амортисъорите турски ли са?

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 3:07 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Талигите нови ли са? Амортисъорите турски ли са?
Талигите са преминали капитален ремонт - амортисьорите са словашки, същата фирма, която ги доставя за ЕЛ 44/45 и всички чешки машини, ги е доставила и за тези вагони.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 3:15 pm
от 43.309
Браво, браво. Какви са промените в климатичната инсталация?

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 3:17 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Браво, браво. Какви са промените в климатичната инсталация?
Промените са главно мощността и системата на циркулация. Да се надяваме, че сега ще работи стабилно, тъй като при досега рециклираните вагони, климатика е един от основните проблеми...

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 4:30 pm
от 07
43.309 написа:Браво, браво. Какви са промените в климатичната инсталация?
Духа отгоре вместо отдолу.........

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 4:34 pm
от NiGhtPiSH
Дрън-дрън! Климатикът пак ще духа отдолу. Горе е поставена принудителна вентилация, която ще смуче въздуха.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 4:36 pm
от VESO
Значи както досегашните 63-ки.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 9:11 pm
от SoAlien
Значи ще нося лятото ветрило за главата и шушони за краката ... :wink:

Но ще го преглътна, ако просто работят и ако са за 130 ... Иначе се връщаме назад ...