Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:Щом са глупости на търкалета и велики сентенции г-н професоре, обясни тогаз на несведующите от форума защо специално коментираните вагони серия 22 97 износиха по 1 чифт колооси за няколко месеца след сертифицирането и пускането си, докато другите вървят по година и малко отгоре :?: Също така обясни защо локомотивите и вагоните, които работят по 4-та и 2-ра линия /дефилето/ износват по-бързо своите колооси от останалите техни събратя, които се движат по не толкова "начупени" линии. :idea: Целият съм в слух :!:
Младеж, успокой топката! Има съществена разлика между вписване в криви и износване на реборди! Понятието ъгъл на атака чувал ли си го? Айде вземи да почетеш малко преди да пишеш! Износването на реборда основно зависи от ъгъла на атака, а тои зависи от вида и "твърдостта" на букосовото окачване........
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

07 написа:Младеж, успокой топката! Има съществена разлика между вписване в криви и износване на реборди! Понятието ъгъл на атака чувал ли си го? Айде вземи да почетеш малко преди да пишеш! Износването на реборда основно зависи от ъгъла на атака, а тои зависи от вида и "твърдостта" на букосовото окачване........
И да продължа мисълта на колегата 07: някой чувал ли е за ходовите характеристики и недостатъците на талигата "Минден-Дойц" (Minden-Deutz)? Точно с такива талиги са снабдени "новите" вагони серия 97. Талигата е разработена в края на 50-те години, когато схващането е било, че играта на буксите може да доведе до нежелан резонанс в окачването при високи скорости и оттам вредни паразитни движения на колооста. Ето защо на тез талиги са поставени буксови стабилизатори (в по-старата литература неправилно наричани осови отклонители), което втвърдяване влошава самонагаждането на колоосите в крива и предизвиква ускорено износване на ребордите. Производството на тез талиги е прекратено още през 70-те години с появата на "Гьорлиц 5" (Goerlitz 5), с разновидностите на която са оборудвани повечето от пътнишките вагони у нас. Ако всезнаещите сметнат, че не е под достойнството им да понаучат още нещо освен туй коя машина на кой влак е и как е боядисана, съм готов да предоставя материали за самоподготовка или да организирам беседи по интересуващи ги теми.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Е ако прояви интерес - може да му посоча и литература - евтина е има я - въпроса с вписване и инзосване е разгледан доста разбираемо, дори и за хора без техническо образование.....
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Ще е интересно Трамвая да ни предостави информация по въпроса, както и повече за различните видове Гъорлиц.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43.309 написа:Ще е интересно Трамвая да ни предостави информация по въпроса, както и повече за различните видове Гъорлиц.
Съгласен :!:
И само не правете от мухата слон, защот го изкарахте вече на заяждане. То пък бива, бива, ама само пък вие сте имали проблеми в ежедневието... :evil: Е зарад тва целата държава ше върви надолу и скоро няма да остане никой в тоз форум :!:
Вместо да обясните човешки скачате от вратата за краката. Не става така.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:
43.309 написа:Ще е интересно Трамвая да ни предостави информация по въпроса, както и повече за различните видове Гъорлиц.
Съгласен :!:
И само не правете от мухата слон, защот го изкарахте вече на заяждане. То пък бива, бива, ама само пък вие сте имали проблеми в ежедневието... :evil: Е зарад тва целата държава ше върви надолу и скоро няма да остане никой в тоз форум :!:
Вместо да обясните човешки скачате от вратата за краката. Не става така.
То заяждането го видяхме от къде започна ама айде...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
Nikss написа:
43.309 написа:Ще е интересно Трамвая да ни предостави информация по въпроса, както и повече за различните видове Гъорлиц.
Съгласен :!:
И само не правете от мухата слон, защот го изкарахте вече на заяждане. То пък бива, бива, ама само пък вие сте имали проблеми в ежедневието... :evil: Е зарад тва целата държава ше върви надолу и скоро няма да остане никой в тоз форум :!:
Вместо да обясните човешки скачате от вратата за краката. Не става така.
То заяждането го видяхме от къде започна ама айде...
От където и да е почнало вместо да гасите огъня, вие го поливате с бензин. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Темата май плаче за катинар. Ускорени бързи влакове отдавна няма и за тях всичко вече е изприказвано и изписано, ето защо тя се отклони в най-различни посоки, като са стигна и до безсмислени заяждания. Хайде да турим точка. Имайте предвид, че форумът се чете от железопътните среди на всички нива. Не го превръщайте в детска градина!
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тях ги няма, но има бързи влакове със задължителна резервация, които са им наследници, тъй, че след едно почистване, преименуване и предоставяне на информация за талигите Гьорлиц и литература по въпроса в отделна тема, смятам, че ще се реши всичко. :arrow:
Що се отнася до детска градина, такова нещо няма, но на всеки трябва да се чуе мнението и евентуално да се коригира, но без заяждания. Културно и човешки. Не го казвам за 1-ви път. Инак няма да имаме прогрес.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Потвърждавам, че "Дианата" се движи с две 63-ки от които едната е първокласна и три 74-ки.От разговора на пътниците в купето относно вагоните 74-ките де, установих, че хората си предпочитат 63-ките.Каквото и да мислим ние във форума, то коренно се различава от мнението на хората.Въпреки, че аз предпочитам 74-ките, понеже може спокойно да се снима от тях.
Пътувай с влак - спаси природата !
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Потвърждавам.. И аз съм говорил с пътници и всички предпочитат 63-ки. Друг е въпросъ , че и аз ги предпочитам , не знам купейните вагони не ми харесват , стари са , бъдещето са салоните .. затова и предпочитам тях... А много странно къде отидоха вагоните на дианата и защо отново потърпевша е именно дианата , винаги като се наложи вземане на нечии вагони - това е тя , после защо хората не пътували с нея :lol: Да я спират направо и Бургас Уикенд да спира на гарите и :lol: :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Моето мнение съм го излагал неведнъж , пак ще го повторя - от типовете вагони , предпочитам купейния тип , просто защото това бяха и в момента са най - масовите вагони.За предимствата и недостатъците може да се изпише цял роман , но имайте предвид , че съвременните тенденции във вагоностроенето залагат на безкупейния тип.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

VESO написа:Моето мнение съм го излагал неведнъж , пак ще го повторя - от типовете вагони , предпочитам купейния тип , просто защото това бяха и в момента са най - масовите вагони.За предимствата и недостатъците може да се изпише цял роман , но имайте предвид , че съвременните тенденции във вагоностроенето залагат на безкупейния тип.
За това 97-ците са си най-добре. Хем салон, хем купета. Пък и ограничението на скороста за тях е доста от това на 74 и 50.
Мнения: 8
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 10:08 pm
Местоположение: София
Относно RБВ 2610

Мнение от Skoda_45 »

Здравейте,
наскоро дочух, че в RБВ 2610 "Златни Пясъци" може да се ползва Wi-Fi. Вярно ли е това?
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

За сефте чуваме от тебе, значи познай колко е вярно!
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация