Младеж, успокой топката! Има съществена разлика между вписване в криви и износване на реборди! Понятието ъгъл на атака чувал ли си го? Айде вземи да почетеш малко преди да пишеш! Износването на реборда основно зависи от ъгъла на атака, а тои зависи от вида и "твърдостта" на букосовото окачване........Nikss написа:Щом са глупости на търкалета и велики сентенции г-н професоре, обясни тогаз на несведующите от форума защо специално коментираните вагони серия 22 97 износиха по 1 чифт колооси за няколко месеца след сертифицирането и пускането си, докато другите вървят по година и малко отгореСъщо така обясни защо локомотивите и вагоните, които работят по 4-та и 2-ра линия /дефилето/ износват по-бързо своите колооси от останалите техни събратя, които се движат по не толкова "начупени" линии.
Целият съм в слух

Глобален модератор
И да продължа мисълта на колегата 07: някой чувал ли е за ходовите характеристики и недостатъците на талигата "Минден-Дойц" (Minden-Deutz)? Точно с такива талиги са снабдени "новите" вагони серия 97. Талигата е разработена в края на 50-те години, когато схващането е било, че играта на буксите може да доведе до нежелан резонанс в окачването при високи скорости и оттам вредни паразитни движения на колооста. Ето защо на тез талиги са поставени буксови стабилизатори (в по-старата литература неправилно наричани осови отклонители), което втвърдяване влошава самонагаждането на колоосите в крива и предизвиква ускорено износване на ребордите. Производството на тез талиги е прекратено още през 70-те години с появата на "Гьорлиц 5" (Goerlitz 5), с разновидностите на която са оборудвани повечето от пътнишките вагони у нас. Ако всезнаещите сметнат, че не е под достойнството им да понаучат още нещо освен туй коя машина на кой влак е и как е боядисана, съм готов да предоставя материали за самоподготовка или да организирам беседи по интересуващи ги теми.07 написа:Младеж, успокой топката! Има съществена разлика между вписване в криви и износване на реборди! Понятието ъгъл на атака чувал ли си го? Айде вземи да почетеш малко преди да пишеш! Износването на реборда основно зависи от ъгъла на атака, а тои зависи от вида и "твърдостта" на букосовото окачване........
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Съгласен43.309 написа:Ще е интересно Трамвая да ни предостави информация по въпроса, както и повече за различните видове Гъорлиц.

И само не правете от мухата слон, защот го изкарахте вече на заяждане. То пък бива, бива, ама само пък вие сте имали проблеми в ежедневието...


Вместо да обясните човешки скачате от вратата за краката. Не става така.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
То заяждането го видяхме от къде започна ама айде...Nikss написа:Съгласен43.309 написа:Ще е интересно Трамвая да ни предостави информация по въпроса, както и повече за различните видове Гъорлиц.![]()
И само не правете от мухата слон, защот го изкарахте вече на заяждане. То пък бива, бива, ама само пък вие сте имали проблеми в ежедневието...Е зарад тва целата държава ше върви надолу и скоро няма да остане никой в тоз форум
Вместо да обясните човешки скачате от вратата за краката. Не става така.

От където и да е почнало вместо да гасите огъня, вие го поливате с бензин.07 написа:То заяждането го видяхме от къде започна ама айде...Nikss написа:Съгласен43.309 написа:Ще е интересно Трамвая да ни предостави информация по въпроса, както и повече за различните видове Гъорлиц.![]()
И само не правете от мухата слон, защот го изкарахте вече на заяждане. То пък бива, бива, ама само пък вие сте имали проблеми в ежедневието...Е зарад тва целата държава ше върви надолу и скоро няма да остане никой в тоз форум
Вместо да обясните човешки скачате от вратата за краката. Не става така.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Глобален модератор
Темата май плаче за катинар. Ускорени бързи влакове отдавна няма и за тях всичко вече е изприказвано и изписано, ето защо тя се отклони в най-различни посоки, като са стигна и до безсмислени заяждания. Хайде да турим точка. Имайте предвид, че форумът се чете от железопътните среди на всички нива. Не го превръщайте в детска градина!
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Тях ги няма, но има бързи влакове със задължителна резервация, които са им наследници, тъй, че след едно почистване, преименуване и предоставяне на информация за талигите Гьорлиц и литература по въпроса в отделна тема, смятам, че ще се реши всичко. 
Що се отнася до детска градина, такова нещо няма, но на всеки трябва да се чуе мнението и евентуално да се коригира, но без заяждания. Културно и човешки. Не го казвам за 1-ви път. Инак няма да имаме прогрес.

Що се отнася до детска градина, такова нещо няма, но на всеки трябва да се чуе мнението и евентуално да се коригира, но без заяждания. Културно и човешки. Не го казвам за 1-ви път. Инак няма да имаме прогрес.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Потвърждавам, че "Дианата" се движи с две 63-ки от които едната е първокласна и три 74-ки.От разговора на пътниците в купето относно вагоните 74-ките де, установих, че хората си предпочитат 63-ките.Каквото и да мислим ние във форума, то коренно се различава от мнението на хората.Въпреки, че аз предпочитам 74-ките, понеже може спокойно да се снима от тях.
Пътувай с влак - спаси природата !

Потвърждавам.. И аз съм говорил с пътници и всички предпочитат 63-ки. Друг е въпросъ , че и аз ги предпочитам , не знам купейните вагони не ми харесват , стари са , бъдещето са салоните .. затова и предпочитам тях... А много странно къде отидоха вагоните на дианата и защо отново потърпевша е именно дианата , винаги като се наложи вземане на нечии вагони - това е тя , после защо хората не пътували с нея
Да я спират направо и Бургас Уикенд да спира на гарите и




Моето мнение съм го излагал неведнъж , пак ще го повторя - от типовете вагони , предпочитам купейния тип , просто защото това бяха и в момента са най - масовите вагони.За предимствата и недостатъците може да се изпише цял роман , но имайте предвид , че съвременните тенденции във вагоностроенето залагат на безкупейния тип.
За това 97-ците са си най-добре. Хем салон, хем купета. Пък и ограничението на скороста за тях е доста от това на 74 и 50.VESO написа:Моето мнение съм го излагал неведнъж , пак ще го повторя - от типовете вагони , предпочитам купейния тип , просто защото това бяха и в момента са най - масовите вагони.За предимствата и недостатъците може да се изпише цял роман , но имайте предвид , че съвременните тенденции във вагоностроенето залагат на безкупейния тип.
Здравейте,
наскоро дочух, че в RБВ 2610 "Златни Пясъци" може да се ползва Wi-Fi. Вярно ли е това?
наскоро дочух, че в RБВ 2610 "Златни Пясъци" може да се ползва Wi-Fi. Вярно ли е това?

Информация
Модератори