
Администратор
Значи планът ми остава в сила , като от 2. премахвам само първото изречение.
Добре е чиновникът на Царева ливада да е в течение на дейността и да разполага с информация за това какво ще се прави по локомотива , за да може после да се работи на спокойствие.Не че ще стане нещо , ако въпросният човек забрани или откаже да съдейства , но във всеки случай едно застраховане от преднамерени неправомерни действия не е излишно.

Добре е чиновникът на Царева ливада да е в течение на дейността и да разполага с информация за това какво ще се прави по локомотива , за да може после да се работи на спокойствие.Не че ще стане нещо , ако въпросният човек забрани или откаже да съдейства , но във всеки случай едно застраховане от преднамерени неправомерни действия не е излишно.

Администратор
В случая ще му се нареди от високо и пак ще се работи по локомотива. След като се премислят вариантите, Сдружението ще разговаря където трябва и с когото трябва.VESO написа:Значи планът ми остава в сила , като от 2. премахвам само първото изречение.![]()
Добре е чиновникът на Царева ливада да е в течение на дейността и да разполага с информация за това какво ще се прави по локомотива , за да може после да се работи на спокойствие.Не че ще стане нещо , ако въпросният човек забрани или откаже да съдейства , но във всеки случай едно застраховане от преднамерени неправомерни действия не е излишно.

Глобален модератор

Дайте ТТ данни за трафа - може да имаме готов и подходящ?!!
Ако ще се прави нещо по локомотива, не е лошо да се обмисли и за ...па макар и дървени с боя , добавяне на съответните липсващи части по движението на локомотива (щангите), че сега е като "скопен".
Не би било скъпо , той така или иначе е стационарен.
Само идея...
Ако ще се прави нещо по локомотива, не е лошо да се обмисли и за ...па макар и дървени с боя , добавяне на съответните липсващи части по движението на локомотива (щангите), че сега е като "скопен".
Не би било скъпо , той така или иначе е стационарен.
Само идея...


Глобален модератор
Давам ТТ данни за трафа:
230/24V 500VA
Импрегниран, IP44
За предпочитане тороидален с минимален ток на празен ход.
Не разполагаме с никаква документация на тез машини. Единствената възможност е снемане на размерите на шатуните и ексцентриковите щанги от 35.02 и изработването на модели от дърво или пластмаса. И мисля че туй е по-доброто нещо, което може да са направи за машината. Осветлението двама души го правим за един ден.
230/24V 500VA
Импрегниран, IP44
За предпочитане тороидален с минимален ток на празен ход.
Не разполагаме с никаква документация на тез машини. Единствената възможност е снемане на размерите на шатуните и ексцентриковите щанги от 35.02 и изработването на модели от дърво или пластмаса. И мисля че туй е по-доброто нещо, което може да са направи за машината. Осветлението двама души го правим за един ден.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
Тогава като омекне времето Марио завежда още някого в родния си град, вадят са шублери и метри, мери са, скицира са, и от там нататък измисляме как и от какво ще ги изработим. Мисля че за 1 месец могат да бъдат готови четирите протези.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Няма нужда (ако искате) да се ходи до Соколово - имам производител на 500 метра от мен - "Бистра Тодорова 99"и точно тороидални прави (ма не ги рекламира) - ще питам на каква цена , спретва 500VА (яка работа бре).Все пак е "първа ръка".
И еконт ползват , въобще ще разпитам и проверя тия дни.
И еконт ползват , въобще ще разпитам и проверя тия дни.

Глобален модератор
А направи ли сметка какъв ще е тока при 24V и какво трябва да е сечението на проводниците, тъй че спадът върху 60-те метра (2х30) да е малък?disell написа:Мисля ,че е по-добре трафа за 220в да е някъде в гарата и от там да пуснете кабела с намаленото напрежение , защото ако по някаква причина да се наруши изолацията му да пострада някой.
Има си подходящи кабели и подходящи начини на полагане, тъй че да са избегне опасността от скъсване.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
По - важния момент е да се установи кой отговаря за машината и до каква степен е склонен да получи съдействие от нас. След това да се водят преговори, да се подпише ако щете и споразумение и да се премине към работа. Мисля, че ПСТЕ - Горна Оряховица спокойно могат да докарат 220V до машината, чрез кабел положен в тръба и закопан под земята. Нагоре до будката може да се ползва изолационен шлаух с пробивно напрежение 1000V, такъв има и в София се предлага от "Ехнатон" на Опълченска(зад 7-ма поликлиника). Горе в будката вече проблемите няма да са големи. Ще се намери подходяща кутия на захранването и ще се изтеглят кабели до основните токови кръгове, положени отново в изолационни шлаухове.

Администратор
Ако се стигне до работа по машината, Сдружението ще преговаря директно с основни дистрибутори, които могат да предложат атрактивни оферти. Мисля, че минаване през фирми, за които или не се знае нищо, или се знае само, че ги има е леко несериозен ход и може да се разгледа като обслужване на лични интереси. В случая - вашите имат фирма за ел. материали, член си на Сдружението, което ще търси такива материали за дадена работа и ти предлагаш вашата фирма. Това е конфликт на интереси.zhivko88 написа:За електроматералите мога да съдеиствам чрез фирмата на наще или на брат ми за изготвяне на най добра оферта за кабели, шлаух и др.
Информация
Модератори