Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Като Управител на Сдружението ще се включа дейно с всички средства, включително с реален физически труд. Мисля, че ако се събере дружинка ще стане работата.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи планът ми остава в сила , като от 2. премахвам само първото изречение. :wink:
Добре е чиновникът на Царева ливада да е в течение на дейността и да разполага с информация за това какво ще се прави по локомотива , за да може после да се работи на спокойствие.Не че ще стане нещо , ако въпросният човек забрани или откаже да съдейства , но във всеки случай едно застраховане от преднамерени неправомерни действия не е излишно.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Значи планът ми остава в сила , като от 2. премахвам само първото изречение. :wink:
Добре е чиновникът на Царева ливада да е в течение на дейността и да разполага с информация за това какво ще се прави по локомотива , за да може после да се работи на спокойствие.Не че ще стане нещо , ако въпросният човек забрани или откаже да съдейства , но във всеки случай едно застраховане от преднамерени неправомерни действия не е излишно.
В случая ще му се нареди от високо и пак ще се работи по локомотива. След като се премислят вариантите, Сдружението ще разговаря където трябва и с когото трябва.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Н-к гарата е много симпатичен и разбран, и ще съдейства с всичко възможно, вЕрвайте ми, познавам го. Вий кво зехте да точите брадви.... Споко!
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Дайте ТТ данни за трафа - може да имаме готов и подходящ?!!
Ако ще се прави нещо по локомотива, не е лошо да се обмисли и за ...па макар и дървени с боя , добавяне на съответните липсващи части по движението на локомотива (щангите), че сега е като "скопен".
Не би било скъпо , той така или иначе е стационарен.
Само идея... :D
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Давам ТТ данни за трафа:
230/24V 500VA
Импрегниран, IP44

За предпочитане тороидален с минимален ток на празен ход.

Не разполагаме с никаква документация на тез машини. Единствената възможност е снемане на размерите на шатуните и ексцентриковите щанги от 35.02 и изработването на модели от дърво или пластмаса. И мисля че туй е по-доброто нещо, което може да са направи за машината. Осветлението двама души го правим за един ден.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Едва ли има по-подходящ пилотен проект свързан с дейността на сдружението !
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Тогава като омекне времето Марио завежда още някого в родния си град, вадят са шублери и метри, мери са, скицира са, и от там нататък измисляме как и от какво ще ги изработим. Мисля че за 1 месец могат да бъдат готови четирите протези.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Няма нужда (ако искате) да се ходи до Соколово - имам производител на 500 метра от мен - "Бистра Тодорова 99"и точно тороидални прави (ма не ги рекламира) - ще питам на каква цена , спретва 500VА (яка работа бре).Все пак е "първа ръка".
И еконт ползват , въобще ще разпитам и проверя тия дни.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Мисля ,че е по-добре трафа за 220в да е някъде в гарата и от там да пуснете кабела с намаленото напрежение , защото ако по някаква причина да се наруши изолацията му да пострада някой.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

disell написа:Мисля ,че е по-добре трафа за 220в да е някъде в гарата и от там да пуснете кабела с намаленото напрежение , защото ако по някаква причина да се наруши изолацията му да пострада някой.
А направи ли сметка какъв ще е тока при 24V и какво трябва да е сечението на проводниците, тъй че спадът върху 60-те метра (2х30) да е малък?

Има си подходящи кабели и подходящи начини на полагане, тъй че да са избегне опасността от скъсване.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

По - важния момент е да се установи кой отговаря за машината и до каква степен е склонен да получи съдействие от нас. След това да се водят преговори, да се подпише ако щете и споразумение и да се премине към работа. Мисля, че ПСТЕ - Горна Оряховица спокойно могат да докарат 220V до машината, чрез кабел положен в тръба и закопан под земята. Нагоре до будката може да се ползва изолационен шлаух с пробивно напрежение 1000V, такъв има и в София се предлага от "Ехнатон" на Опълченска(зад 7-ма поликлиника). Горе в будката вече проблемите няма да са големи. Ще се намери подходяща кутия на захранването и ще се изтеглят кабели до основните токови кръгове, положени отново в изолационни шлаухове.
Мнения: 54
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 11:43 am
Местоположение: Sofiq

Мнение от zhivko88 »

За електроматералите мога да съдеиствам чрез фирмата на наще или на брат ми за изготвяне на най добра оферта за кабели, шлаух и др.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

zhivko88 написа:За електроматералите мога да съдеиствам чрез фирмата на наще или на брат ми за изготвяне на най добра оферта за кабели, шлаух и др.
Ако се стигне до работа по машината, Сдружението ще преговаря директно с основни дистрибутори, които могат да предложат атрактивни оферти. Мисля, че минаване през фирми, за които или не се знае нищо, или се знае само, че ги има е леко несериозен ход и може да се разгледа като обслужване на лични интереси. В случая - вашите имат фирма за ел. материали, член си на Сдружението, което ще търси такива материали за дадена работа и ти предлагаш вашата фирма. Това е конфликт на интереси.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Какви оферти, какви дистрибутори, какви 1000V тръби...
Взимат се 10-20-30 м кабел СВТ от кварталната железария и се закопава - никакви тръби, никакви оферти, а и за толкова кабел ако отиде някой да иска оферта ще го изгледат странно.
Въпроса е да се съгласува с поделенията на НКЖИ.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация