Страница 4 от 7
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:43 pm
от Mario Evstatiev
СМЕ на повечето локомотиви отдавна не работи и са правени куп преустройства на схемите... Лепавцов, Разложки, Подуяне, ЖПЗ...
Що се касае до 46 203.6, ще я правят когато се докарат апаратните блокове за нея. За момента вътре в "Кончар" е пълно и поради тази причина, кошът е изкаран навън.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:45 pm
от 44142
Апаратните шкафове са на лице. Чакат се други възли.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:51 pm
от Nikss
lok45111 написа:СМЕ на повечето локомотиви отдавна не работи и са правени куп преустройства на схемите... Лепавцов, Разложки, Подуяне, ЖПЗ...
За СМЕ, които са правени след удари и т.н. съм съгласен, но на 057, 101 и 133 са си напълно оригинални СМЕ и въпреки, че не се използват и вероятно не работят си остават част от визията и чара на Р-ките... сравнете кошник като 44 120 или 45 176 със излязлата от КР например 44 133 и ги погледнете застанали една до друга и след сравнението ще видите, че СМЕ която е разположена между надбуферните фарове просто трябва да си я има, инак все едно машината е обезобразена... а дори и схемите да са им разменени, нека си ги има, пък да не се ползват... в ГО мисля, че не са разменяни схемите, но нека на всички останали маш, които не са удряни в процес на експлоатация толкова години се запази... но на удряните и преправяни капачета на СМЕ и всякакви други преработки може да се направи отстъпка, но и затова не мога да отстъпя напълно - а ако са като на 43-309, 307 и т.н. където са слагани някакви капачета, за да запълнят мястото предвидено за СМЕ тъй като не е имало друго съм съгласен да се махнат, но иначе съм категорично ЗА оригиналните СМЕ на неудряните машини да се запази с оглед запазване чара и визията на локомотивите... помислете кое е по-добре - дали да не се използват, но да си имат хубава визия или да се "обрежат" и да стоят като обезобразени...

мнението оставям на вас, нека се направи отделна тема, за да не разводняваме тази... Благодаря за вниманието...

Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 10:35 pm
от gonzo8611
Какво стана с 46-125 ? Помня че преди време караше яко Слънчев Бряг . Извинявам се ако пише някъде за нея , а не съм видял.
Публикувано на: Съб Апр 17, 2010 10:38 pm
от gu6terov
Виси в ел цеха на депо Бс.
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 9:31 pm
от gonzo8611
Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?
Публикувано на: Нед Апр 18, 2010 10:16 pm
от Nikss
gonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?
А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/h

Публикувано на: Пон Апр 19, 2010 1:02 am
от 07
Nikss написа:gonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?
А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/h

Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....
Публикувано на: Пон Апр 19, 2010 5:31 am
от Nikss
07 написа:Nikss написа:gonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?
А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/h

Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....
Официално се знае за 187. Дай малко инфо за Цкв-З.

Публикувано на: Пон Апр 19, 2010 9:25 am
от 07
Nikss написа:07 написа:
Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....
Официално се знае за 187. Дай малко инфо за Цкв-З.

Има инфо из форума, обаче снощи не можах да го намеря къде е забутано....
Публикувано на: Пон Апр 19, 2010 5:54 pm
от 44.123
Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
Публикувано на: Пон Апр 19, 2010 6:57 pm
от Nikss
44.123 написа:Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
В държава където само се гледа да се яде и пие какво очакваш...
А Иво, потърси инфото. То няма къде да отиде. Има и Архив, ама понеже знаеш какво да търсиш оставям на теб да го намериш.

Публикувано на: Вто Апр 20, 2010 12:49 pm
от 07
44.123 написа:Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
Ползваха я за части - най вече след като 46 125 дерайлира и се озова с колелата нагоре
Публикувано на: Вто Апр 20, 2010 12:50 pm
от 07
Nikss написа:44.123 написа:Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
В държава където само се гледа да се яде и пие какво очакваш...
А Иво, потърси инфото. То няма къде да отиде. Има и Архив, ама понеже знаеш какво да търсиш оставям на теб да го намериш.

Инфото беше в другия форум, само че там имаше едни размествания и.... Julien 46 302 беше пуснал информацията, надявам се да я сподели пак..
Публикувано на: Вто Апр 20, 2010 1:20 pm
от lok43r
Пишете и 46 208 - умряла за трансформатор.