Страница 4 от 4

Публикувано на: Нед Юни 29, 2008 12:25 pm
от 07
Хората в пилзен ще изпълнят заданието на тоя дето им плаща заплатите, а какво задание ще им спусне фирмата-майка, зависи колко пари ще даде БДЖ и какво ще успее да договори! Съгласем съм че е най добре производителя да ги модерниьира тези машини, но не е и никак маложавно какво и за колко пари ще договори БДЖ (Локомотивно стопанство)...

Публикувано на: Нед Юни 29, 2008 12:30 pm
от stoqn_bdz
Човек съгласен съм и с твоето мнение, защото в край на сметка всичко пак опира до средствата, които БДЖ трябва да отпусне... :wink:

Публикувано на: Нед Юни 29, 2008 12:50 pm
от 44-134
Колко мнения изписахте по темата, ще кажеш че БДЖ вече са тръгнали да ги модернизират и само от вас зависи да им кажете къде. ЦП ТПС не дава пари за ремонт на машините вие вече за модернизация говорите.

Публикувано на: Нед Юни 29, 2008 7:10 pm
от dido73
44-134 написа:Колко мнения изписахте по темата, ще кажеш че БДЖ вече са тръгнали да ги модернизират и само от вас зависи да им кажете къде. ЦП ТПС не дава пари за ремонт на машините вие вече за модернизация говорите.
А, баш :!: :D Модернизация на 44 няма да има - това е сигурно. Никой никъде от фирмата не е и обмислят подобен вариант поради това, че завода Шкода в Пилзен вече няма този производствен капацитет та да позволи пълна или дори частична модернизация.
Вижте КР от черепоподобни да, но на какво качество.... ще се види като цъфне 44-089, а до тогава може да питаме мездренята за 45-199 въпреки че това не са КР-и, а СР-и.
Така че единствено КР-и и СР-и ще съживят тия златни машинки. :wink:

Публикувано на: Нед Юни 29, 2008 7:46 pm
от Nikss
45 199.7 е буквално като нова.Карана е вече от "майстори от класа" и всичко е безупречно направено както беше 44 100.6 първия месец след излизането от Koncar.Така,че вариантите за качествени ремонти на Р-ките пък и на 43-ките ако някой се сети,че в тях има още живот са в Koncar или в БТ-Р.

Публикувано на: Нед Юни 29, 2008 8:12 pm
от lok43r
dido73 написа:завода Шкода в Пилзен вече няма този производствен капацитет та да позволи пълна или дори частична модернизация.
Това е несериозно твърдение.
Nikss написа:всичко е безупречно направено както беше 44 100.6
Ремонтът на 44 100 беше много далеч от определението 'безупречен'...

Публикувано на: Нед Юни 29, 2008 8:34 pm
от dido73
lok43r написа:
dido73 написа:завода Шкода в Пилзен вече няма този производствен капацитет та да позволи пълна или дори частична модернизация.
Това е несериозно твърдение.
Заводите Шкода отдавна не произвеждат своите електрически локомотиви второ поколение с тиристорни преобразуватели за колекторни тягови двигатели серии 162, 163, 263, 362 и 363.
Това е самата истина баце. Нема кво да се лажеме. Това че са произвели нов електрически локомотив с инвертори за асинхронни ТД не значи автоматически че имат възможност да започнат производство на стария тип локомотиви, защото пълната модерницазия си е производство на локомотив. В 68Е няма нищо което да се запази за 70Е :wink: Условно казвам за 70Е защото предполагам че под модернизация се има предвид точно към подобен на 70Е. 70Е имат един недостатък в сравнение с кочинар систем - всички СМ са с колекторни двигатели за постоянен ток. :cry: Това е недостатък, но при една модернизация чехите може да направят и СМ с 3~ асинхронни двигатели.
Всичко е възможно, както че и всичко изписано тук е лаф моабет :lol: