Хората в пилзен ще изпълнят заданието на тоя дето им плаща заплатите, а какво задание ще им спусне фирмата-майка, зависи колко пари ще даде БДЖ и какво ще успее да договори! Съгласем съм че е най добре производителя да ги модерниьира тези машини, но не е и никак маложавно какво и за колко пари ще договори БДЖ (Локомотивно стопанство)...

А, баш44-134 написа:Колко мнения изписахте по темата, ще кажеш че БДЖ вече са тръгнали да ги модернизират и само от вас зависи да им кажете къде. ЦП ТПС не дава пари за ремонт на машините вие вече за модернизация говорите.


Вижте КР от черепоподобни да, но на какво качество.... ще се види като цъфне 44-089, а до тогава може да питаме мездренята за 45-199 въпреки че това не са КР-и, а СР-и.
Така че единствено КР-и и СР-и ще съживят тия златни машинки.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Заводите Шкода отдавна не произвеждат своите електрически локомотиви второ поколение с тиристорни преобразуватели за колекторни тягови двигатели серии 162, 163, 263, 362 и 363.lok43r написа:Това е несериозно твърдение.dido73 написа:завода Шкода в Пилзен вече няма този производствен капацитет та да позволи пълна или дори частична модернизация.
Това е самата истина баце. Нема кво да се лажеме. Това че са произвели нов електрически локомотив с инвертори за асинхронни ТД не значи автоматически че имат възможност да започнат производство на стария тип локомотиви, защото пълната модерницазия си е производство на локомотив. В 68Е няма нищо което да се запази за 70Е


Всичко е възможно, както че и всичко изписано тук е лаф моабет


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори