Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

Florian написа:
262195 69 1435 B-dh V22B BG BULGARIEN RASGRAD
- а този го нарязаха пред очите ми - имам снимка на телефона, но не мога да я извадя.
И изкараха ли 75 бинбирици :twisted:
Florian написа:ТЕЦ 2 купиха една 52 миналата година, но не от Кълвача, а от някакви мутри.
За почти един милион :twisted: :twisted: :twisted:

P.S.: Тук мислих да напиша коментар за цените на 52 и MDD2 в ТЕЦ 2, ама няма нужда.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В България в момента са останали не повече от 5-6 бр. V22, другото отдавна е нарязано. Тези, които се продават е редно да се потърси начин и вариант да бъдат купени от някоя амбициозна туристическа фирма, да се стегнат като показаните на снимките в Германия и да се включат в атракционни мероприятия. Защото като гледам на лято пак БДЖ ще се издъни с едно пътуване. :roll:
64.19
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

До тук добре, горе-долу нещата са ясни. Ха сега кажете какво е станало с V10 и V18? V10 са били само 4 бройки и вероятно отдавна са накълцани, но V18 са били 24:

261276 63 1435 B-dh  V18B  MEDODOBIVEN-ZAVOD-PIRDOP/ VR Bulgarien
261277 63 1435 B-dh  V18B  MBT MARIZA ISTOK II/ VR Bulgarien
261278 63 1435 B-dh  V18B  MARIZA ISTOK TRAJANOVA/ VR Bulgarien
261279 63 1435 B-dh  V18B  TEZ MARIZA ISTOK II/ VR Bulgarien
261280 63 1435 B-dh  V18B  TABARON ZAVOD DEVNJA/ VR Bulgarien
261281 63 1435 B-dh  V18B  TABARON ZAVOD DEVNJA/ VR Bulgarien
261282 63 1435 B-dh  V18B  MARIZA ISTOK TRAJANOVA/ VR Bulgarien
261283 63 1435 B-dh  V18B  ATZ STORA ZAGORA/ VR Bulgarien
261284 63 1435 B-dh  V18B  MZ "LENIN" PERNIK/ VR Bulgarien
261285 63 1435 B-dh  V18B  ATZ STARA ZAGORA/ VR Bulgarien
261485 66 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN, Kohle Dragroner (?)
261488 66 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN, TEZ Lenin Kikolojews
261489 66 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN, КЪЛВАЧА ГАЗ АД гр. Стара Загора
261490 66 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN, КЪРДЖАЛИ, ГОРУБСО експл. №64.19
261491 66 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN
261492 66 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN
261493 66 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN
261494 66 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN
261495 66 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN
261526 67 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN, G. Dimitroffwerk
261527 67 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN, Pernik
261528 67 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN
261529 67 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN
261530 67 1435 B-dh  V18B  VR BULGARIEN

А що се отнася до амбициозните туристически фирми, съм меко казано скептичен.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Така като гледам имената на предприятията , поне що годе може да се предположи нещо.
MEDODOBIVEN-ZAVOD-PIRDOP е бившия "Георги Дамянов" , където сега е Umicore - Cumerio и там оперират LSD.Машината одавна е заличена от лицето на земята.
TABARON ZAVOD DEVNJA - названието не е мното точно , но според мен това е циментовия завод.Там освен V18 е имало и друг представител на този тип.Машините предполагам са нарязани , но няма да е зле някой да отиде до завода , снимки в този район има изключително малко.
ATZ STORA ZAGORA - линията към АТЗ-то вече е демонтирана , предполагам всеки се сеща какво се е случило с тамошната машина.Все пак съществува варинат да е продадена някъде , но шансовете са минимални.
MZ "LENIN" PERNIK и Kohle Dragroner не знам какво са , TEZ Lenin е старото име на ТЕЦ "Варна" - най - голямата ТЕЦ у нас.Виждал съм линии , отиващи навътре , но локомотивите , които вкарват и изкарват вагони , може да нямат нищо общо с вътрешнотецовата маневра.
Kerdjell е Кърджали и така , както е написано , първото за което се сещам е Оловно - цинковия комбинат.Там вече знаем , че има подобна машина (снимките на 64-19 от П.Иванов) , така че няма да се учудя , ако са имали втори такъв локомотив.Дали е изоставен някъде , или нарязан , не знам , още повече , че маневрата се осъществява от 52-00-ките , а 64-19 я ползват като резерва в случай на повреди по другите.Едва ли ще има на съхранение още една подобна машина , още повече , че никой няма да държи с години да се подмята там и да пречи.
G. Dimitroffwerk - предполагам се касае за "НЕОХИМ"-а.Аз още и преди казах , че там надали може да е останало нещо , още повече , че вътрешнозаводската маневра се осъществява от 55-00-ци , а една стои самотна в изключително неподдържано състояние , явно от години не се движи.Едва ли при динамичния процес на работа там , ще се допусне да има втора бездействаща машина , още повече , че половината от коловозното развитие в завода се вижда като на длан от линията за Свиленград.
За другите локомотиви няма никакви данни , но от всичко написано дотук , обобщавам - от неясните случаи най - добре би било да се погледне на 2 места - циментовия завод в Девня и ТЕЦ "Варна".
От ясните случаи - това е необятният комплекс ТЕЦ "Марица Изток".Рудник "Трояново 1" разполага с 06-00-ца , 52-00-ка и 55-00-ца - поне тези съм виждал вече.Няма да е зле да се провери , но пречките за това са все обективни - изключително строгият контрол и недопускане на външни хора на територията на комплекса по никакъв начин.Колкото за военните , там нещата не само че са забравени одавна , но са и неясни - едва ли някой си е правил труда да систематизира и прави списъци , но дори някъде да се движи локомотив , със сигурност никой няма да знае нито кой номер е , нито от кога е при тях (ако все пак някой се добере до там).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За военните, там имам връзка, която е проучила въпроса. Имало е локомотиви от този тип в поделенията на бившите Транспортни войски, но всички локомотиви са продадени през 2003-2004 г. на търгове. В Транспортни войски - Плевен е имало два локомотива, една 55-та серия и 66-03, който в момента е в Германия под нов номер.

В "Марица - изток" има начин да отида, но там ще намеря само един локомотив - този на "Кълвача", който се използва за маневра в депото за ЕЛ2.

"Неохим" нямат такъв локомотив, дали са имали не се знае. В момента там има 55-та серия само, както каза Весо.

В Девня не е лошо да се отиде, там не е проблем да се получи информация и да се видят локомотивите им, но доколкото знам и те май са заложили на 52-ра серия.

Евентуално останали представители на серии 64 и 66 може да има в някой от ТЕЦ-овете, пристанищата Варна и Бургас, в циментовите заводи в Златна Панега и Димитровград, но не е сигурно дали ще се намери нещо.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тази линия , отива в циментов завод "Вулкан" , като тръгва в западна посока от гара Димитровград - север.Никога не съм виждал по нея товарните композиции (а би следвало да минават) от какво са теглени , но това не решава проблема.Дори и да е 52/ 55-00 , трябва да се проучи от какво се извършва вътрешнозаводската маневра , а не това каква машина вкарва и изкарва вагоните по клона.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ще пусна агентурата в Дг да разучи дали не се крие някое "Павелче" в завода, въпреки, че в списъка приложен по - горе завода не е посочен, но знаеш ли дали "Неохим" не са се разделили с техния локомотив именно в полза на циментовия.
64.19
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

Там си имат серия 52. И с нея извършват маневрата си. А с локомотив 06 или 07 развозната маневра им вкарва вагоните до клона.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

shenolco_81 написа:Там си имат серия 52. И с нея извършват маневрата си. А с локомотив 06 или 07 развозната маневра им вкарва вагоните до клона.
А освен в ОЦК на друго място има ли представители на 64 и 66 в онзи район надолу. Преди дни бях в гара Димитровград и там с персонала си говорихме, един стар работниксподели, че е виждал такова локомотивче да щъка едно време.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Да в ОЦК - Кърджали има работещ такъв л-тив.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

Има и в ГОРУБСО ам на тях не им се налага да го ползват. поради липса на поръчки с вагони :cry:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

shenolco_81 написа:Има и в ГОРУБСО ам на тях не им се налага да го ползват. поради липса на поръчки с вагони :cry:
Има ли начин да се влезе в контакт с господата от Мини "ГОРУБСО" и да се поиска разрешение за заснемане на техния локомотив?
64.19
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

Марои тука с нищо не мога да ти помогна защото нямам никакъв контакт там сигурно има начин но трябва да се дойде на место и да се поговори за разрешение.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

shenolco_81 написа:Марои тука с нищо не мога да ти помогна защото нямам никакъв контакт там сигурно има начин но трябва да се дойде на место и да се поговори за разрешение.
Очаквам логистично съдействие - адрес, възможности за пътуване в рамките на един ден до Кърджали и ще оправим работата. Не може да ни бяга това локомотивче все :twisted:
64.19
Мнения: 35
Регистриран на: Вто Апр 25, 2006 9:29 am
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Florian »

Весо, малка поправка - ТЕЦ Варна е втори по големина. Най-голям е ТЕЦ МИ2. В ТЕЦ Варна имат един Ганц, който продават в момента за скрап (може вече да са го резнали). В Неохим има само 55. Тази, която си видял е бракувана (в момента правим ремонт там). В циментовия във Варна има 3х55-00, едната от които бракувана. Във Вулкан е 55-30, която е обаче е собственост на частно лице и е в пределно окаяно състояние.

Марио, изключително запазeно V10 (или V22 0 не съм сигурен) има в София Мел - то си е лъснато и работещо и БДЖ го ползват за атракционни пътувания (наемат го). На другите места, където предполагаш няма със сигурност. В Неохим е повече от сигурно, че нямат. Имаха V60, но вече и него нямат. А на Вулкан клонът им е прекъснат и е аут.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация