Страница 4 от 18

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 12:04 pm
от VESO
Днес , 23-ти август бях в Септември и през оградата видях бистро от типа "ARmz" , за което споменах преди време във форума.Направих му една снимка и през това време дойде пазача.Човекът излезе доста свестен , дори искаше да ме пусне да го снимам зад оградата , но местоположението на вагона - вмъкнат между други и късото разстояние не позволяваха по - добра позиция за снимане.От другата страна имаше хопери от типа "Faccpp" , така че и от там беше невъзможно за фотография.Вратите бяха заключени и не можеше да се влезе вътре , но пазачът ми разказа , че се е возил на бистрата на "Сл.бряг" , сега влизал в това и сподели че има голяма разлика в интериора - като се влиза във вагона има закрито помещение , след което следва салон , в коридора на който от двете страни има маси и столове - не като при сегашните бистра отделни сепарета.Погледнах през прозореца и по това , което можеше да се види , интериорът бе идентичен на тези вагони , движещи се в Германия (поне тези намерих за най - близко съответстващи) , като не забравям лампите , които дали бяха поставени на масите , или закачени на стената , не успях да разбера.
Пазачът изтъкна , че в Септември нещо правели с вагона , минала седмица на такова бистро извадили почти всички седалки , но когато застъпил пак на смяна , вече го нямало.Конкретна дата или месец , от която евентуално ще се пускат тези вагони , той не ми посочи.Факт е обаче , че са правени проби с едно от тези бистра , но на кои влакове ще се пускат , също не знаеше.
Понеже 1621 , с когото щях да се прибирам , беше след 8 минути , това беше всичко от нашата среща.

Както от снимката се вижда , бистрото тип "ARmz" , което съм заснел е с номер 61 52 85 91 002 - 7 и се води серия 91 , което предполага отопление 1000V~17Hz , 1500V~50Hz и 1500V= , 3000V= , както и максимална скорост от 200 км/ч.Но вагонът е сертифициран само за 160 , следователно серията трябва да е 71 - като на немските спални вагони , движещи се на 2626/2627 и 8626/8627 - те имат точно същото отопление и скорост.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:25 pm
от Mario Evstatiev
Браво за репортажа Веско. Между другото, пазачите в Сп са доста сговорливи, макар, че малцина от тях се интересуват от железници. ЩО се касае до интериора - такъв е, какъвто е даден на снимката. Но доколкото знам и тези вагони ще се движат като бистро. Не като ресторант. Хубавото при тях е, че наистина са оборудвани с климатична инсталация, а не само климатизатор, което по - просто би звучало "охладител".

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 4:00 pm
от Nikss
Това е хубаво - все едно да пътуваш в първокласен вагон, а да си платил за второкласен - същата ситуация и с този ресторант тип бистро. :D

Публикувано на: Съб Сеп 05, 2009 10:43 pm
от Mario Evstatiev
Днес бистро №97 003-9 отново в състава на УБВ 8601/8602 и отново с неизправностите, констатирани преди месеци.

За случая ще бъде сигнализирано в дирекция "Вагони" при "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД.

Публикувано на: Съб Сеп 05, 2009 10:46 pm
от Nikss
Кел файда... пак ще го извадят от състава на Слънчевия за 1 седмица колкото да се отбие номера и при следващото ти пътуване пак ще е с неизправностите... :wink: :cry: :( :?

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 10:04 am
от БДЖ
Добре де, толкова ли са зле тези бистра че не могат да ги ремонтират като хората ?

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 10:07 am
от Mario Evstatiev
БДЖ написа:Добре де, толкова ли са зле тези бистра че не могат да ги ремонтират като хората ?
Проблема не е, че са зле, а, че няма обучен технически персонал за тях. В ОП "Надежда" споделиха, че даже и схеми нямало. Във ВРЗ - Септември правят нещо, но и те нямат май никаква документация.

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 11:08 am
от Nikss
Тогава без х** къде сме тръгнали не мога да разбера аз... :evil: да си ни върнат парите, да си взимат дръгасниците и толкоз... то бива бива лапане, ама тва вече е чиста наглост... :evil: :evil:

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 11:17 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Тогава без х** къде сме тръгнали не мога да разбера аз... :evil: да си ни върнат парите, да си взимат дръгасниците и толкоз... то бива бива лапане, ама тва вече е чиста наглост... :evil: :evil:
Според мен бистрата не са лоши, но е редно да има обучен за поддръжката им персонал. Документация лесно може да се намери - това са конвенционални вагони - стига някой да се раздири.

Що се касае до климатика, още днес ще бъде изпратен сигнал до компетентните служби, проблема да бъде отстранен.

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 11:20 am
от Nikss
Наистина не са лоши, но по слаб път (взимам за пример Чб-Хм) такова друсане има, че чак кафето може да ти се разлее... :evil: а щом може да се намери документация какво чакаме още... така като няма схеми ние, пътниците сме потърпевши от цялата работа, защото проблемите не се отстраняват, а се отбива номера... :arrow:

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 11:22 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Наистина не са лоши, но по слаб път (взимам за пример Чб-Хм) такова друсане има, че чак кафето може да ти се разлее... :evil: а щом може да се намери документация какво чакаме още... така като няма схеми ние, пътниците сме потърпевши от цялата работа, защото проблемите не се отстраняват, а се отбива номера... :arrow:
Като не могат тия от Дирекция "Вагонно БЕЗстопанство" да намерят, предлагам ние от форума да запитаме по немските сайтове(хората с познания по чужди езици) за документация за тези вагони - със сигурност ще се намери някой да се отзове и да даде схеми.

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 11:23 am
от Nikss
Разбира се, че ще ни отслужат веднага със всякакви скици, чертежи и схеми на въпросните бистра... а тия от вагонното БЕЗстопанство да си търсят друго препитание... :D :lol: :twisted: :arrow:

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 11:30 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Разбира се, че ще ни отслужат веднага със всякакви скици, чертежи и схеми на въпросните бистра... а тия от вагонното БЕЗстопанство да си търсят друго препитание... :D :lol: :twisted: :arrow:
Ами значи предложението ми е разумно - очаквам човек с познания по чужди езици да се включи и даде запитвания на съответните места.

Да докажем, че един форум може да свърши работата на цял отдел :evil:

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 11:44 am
от Labros
На кой влиза в задължението да изисква докумнентацията от БЕЗстопанството?

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 12:05 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:На кой влиза в задължението да изисква докумнентацията от БЕЗстопанството?
Има си технически отдел, трябвало е при договарянето на закупуването на вагоните, в договора да е записано "вагоните се предават на купувача в едно с пълната техническа и сервизна документация". Ако това е пропуснато, ясно е защо няма никаква документация.