
При работещ реостат ли си ги мърдал или не. Ако е така както казваш значи и на място ще дава възбуждане на положение "Т" и като я приемаме за ТП ще го сменим. Проблема е, че си го оправил и ако аз не съм на бач и не даде проблем при неподвижна машина едва ли ще го сменят.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Това са OZR-чета - операционни усилвателчета (operační zesilovač). Може би е първия, който приема сигнала от Y7S.
Последно промяна от dido73 на Чет Сеп 10, 2009 7:42 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
44198 от извесно време прави проблеми с ГВП. Единия проблем го отстраниха в депо ПД но остана още един който се оказа доста интересен. ГВП на лок изключва при допиране на понтографа към КМ или при сваляне на пантографа но не винаги. По дебелите книги и по схемите най вероятната повреда е липса на 36в или слаба АБ, но и двете бяха изправни. Оказа се, че ключа за земната контрола е повреден и има слаб контактен натиск или са нагоряли контактите. Като мериш преди бутона е 50в а след бутона варира от 45-50в. При сваляне на понтографа когато веригите минат на 36в реално на реле 408 не се подава 36В а по малко в резултат на което ГВП изключва. Много сбъркана повреда.
Последно промяна от 44142 на Чет Сеп 10, 2009 7:42 pm, променено общо 4 пъти.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Първия беше кондензатори на 410. Обаче тоя втория.....ебаси ебнята. 36-те бяха фърси нали ги товарихме на пълна консумация (прожектори, коридори, механика всичко що може да свети) от машината при свалена и захранена машина само от 36-те - не паднаха под 35V. Ти ли го откри?44142 написа:44198 от извесно време прави проблеми с ГВП. Единия проблем го отстраниха в депо ПД но остана още един който се оказа доста интересен. ГВП на лок изключва при допиране на понтографа към КМ или при сваляне на пантографа но не винаги. По дебелите книги и по схемите най вероятната повреда е липса на 36в или слаба АБ, но и двете бяха изправни. Оказа се, че ключа за земната контрола е повреден и има слаб контактен натиск или са нагоряли контактите. Като мериш преди бутона е 50в а след бутона варира от 45-50в. При сваляне на понтографа когато веригите минат на 36в реално на реле 408 не се подава 36В а по малко в резултат на което ГВП изключва. Много сбъркана повреда.
Последно промяна от dido73 на Чет Сеп 10, 2009 8:02 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Е, имаме да те черпиме.44142 написа:Да, вчера на 2613.


Тъпото беше, че го правеше един път на 10 вдигания/сваляния. Значи си карал с крокодилите и трябва като влезе да се отваря бутона. Ще предупредя ръководните кадри утре, че проблема е в 827.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Аз малко не можах да разбера причината.От бутон земна контрола да изключва ГВП. Или от блокировката му за изкл. на гвп при проверка на земно съединение.Надявам се от второто.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Да от второто.borislaviv написа:Аз малко не можах да разбера причината.От бутон земна контрола да изключва ГВП. Или от блокировката му за изкл. на гвп при проверка на земно съединение.Надявам се от второто.

От блокировката разбира се. Така го казваме на кратко от бутон - от блокировката.
Последно промяна от dido73 на Чет Сеп 10, 2009 8:25 pm, променено общо 3 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Ясно.Ние миналата седмица си играхме с една машина 45-190,която пък изключваше само когато е била по дълго време свалена и то само когато се вдигаше 1 пантограф! Обаче батерията е направо убиец-под товар напрежението на 36v е 40v.Причината се оказа изключващата бобина-съпротивлението и беше 300ома,което е в нормите, но явно вътре някой клапан е натегнат и при падане на напрежението не я задържа.А за пантографа той се вдигаше с удар и отскачаше от контактната мрежа.След като го регулираха проблемът изчезна.Пък не знам тя машината я спряха за контакти на АТП и не пътува.
Информация
Модератори