Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

При работещ реостат ли си ги мърдал или не. Ако е така както казваш значи и на място ще дава възбуждане на положение "Т" и като я приемаме за ТП ще го сменим. Проблема е, че си го оправил и ако аз не съм на бач и не даде проблем при неподвижна машина едва ли ще го сменят.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На място също да ваше възбуждане като дадеш на "Т". При свален локомотив ги помръдвах пладчиците.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Това са OZR-чета - операционни усилвателчета (operační zesilovač). Може би е първия, който приема сигнала от Y7S.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44198 от извесно време прави проблеми с ГВП. Единия проблем го отстраниха в депо ПД но остана още един който се оказа доста интересен. ГВП на лок изключва при допиране на понтографа към КМ или при сваляне на пантографа но не винаги. По дебелите книги и по схемите най вероятната повреда е липса на 36в или слаба АБ, но и двете бяха изправни. Оказа се, че ключа за земната контрола е повреден и има слаб контактен натиск или са нагоряли контактите. Като мериш преди бутона е 50в а след бутона варира от 45-50в. При сваляне на понтографа когато веригите минат на 36в реално на реле 408 не се подава 36В а по малко в резултат на което ГВП изключва. Много сбъркана повреда.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

dido73 написа:Това са OZR-чета - операционни усилвателчета (operační zesilovač).
Благодарско за разяснението.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:44198 от извесно време прави проблеми с ГВП. Единия проблем го отстраниха в депо ПД но остана още един който се оказа доста интересен. ГВП на лок изключва при допиране на понтографа към КМ или при сваляне на пантографа но не винаги. По дебелите книги и по схемите най вероятната повреда е липса на 36в или слаба АБ, но и двете бяха изправни. Оказа се, че ключа за земната контрола е повреден и има слаб контактен натиск или са нагоряли контактите. Като мериш преди бутона е 50в а след бутона варира от 45-50в. При сваляне на понтографа когато веригите минат на 36в реално на реле 408 не се подава 36В а по малко в резултат на което ГВП изключва. Много сбъркана повреда.
Първия беше кондензатори на 410. Обаче тоя втория.....ебаси ебнята. 36-те бяха фърси нали ги товарихме на пълна консумация (прожектори, коридори, механика всичко що може да свети) от машината при свалена и захранена машина само от 36-те - не паднаха под 35V. Ти ли го откри?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Да, вчера на 2613.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

При сътресения падаше и под 45в но с дигиталния мултицед не може да се хванат точните пикове на пада. Вероятно и котвата на 408 е била понатегната и повредата е на лице.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Да, вчера на 2613.
Е, имаме да те черпиме. :drinkers: :partyman:
Тъпото беше, че го правеше един път на 10 вдигания/сваляния. Значи си карал с крокодилите и трябва като влезе да се отваря бутона. Ще предупредя ръководните кадри утре, че проблема е в 827. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria
ГВП

Мнение от borislaviv »

Аз малко не можах да разбера причината.От бутон земна контрола да изключва ГВП. Или от блокировката му за изкл. на гвп при проверка на земно съединение.Надявам се от второто.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес са я вкарвали машината в ПД и не са го сменили бутона. Явно снощи като го щракахме са се наместили контактие. Днес като са изкарали лок от депо ПД пак е направил номер та са шунтирали бутона. Като се прибрах от повезката 198 беше в депо и наистина бутона не беше сменян но сега е шунтиран.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Re: ГВП

Мнение от 44142 »

borislaviv написа:Аз малко не можах да разбера причината.От бутон земна контрола да изключва ГВП. Или от блокировката му за изкл. на гвп при проверка на земно съединение.Надявам се от второто.
Да от второто.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Re: ГВП

Мнение от dido73 »

От блокировката разбира се. Така го казваме на кратко от бутон - от блокировката.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Много шантави повреди се случват по някой път. Също много шантава повреда е да имаш късо във веригата за контрол на пробил диод и да пробие диод повреме на път.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Ясно.Ние миналата седмица си играхме с една машина 45-190,която пък изключваше само когато е била по дълго време свалена и то само когато се вдигаше 1 пантограф! Обаче батерията е направо убиец-под товар напрежението на 36v е 40v.Причината се оказа изключващата бобина-съпротивлението и беше 300ома,което е в нормите, но явно вътре някой клапан е натегнат и при падане на напрежението не я задържа.А за пантографа той се вдигаше с удар и отскачаше от контактната мрежа.След като го регулираха проблемът изчезна.Пък не знам тя машината я спряха за контакти на АТП и не пътува.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация