Страница 4 от 28
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 5:19 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Оградата в София е по-спешна, а и е по-наблизо.
След 44 100.6 иде ред и на 44 075

Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 5:36 pm
от rexkos
Останалите локомотиви, на които им предстои да бъде извършен капитален ремонт са:
44 073
44 079
44 080
44 081
44 083
44 089
44 142
44 143
45 148
Това са точно 10 машини. Заедно с
44 075 и
44 100 стават 12. Накратко - да се надяваме Кончар да възстановят всичките спрени машини в депо Подуяне.

Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 5:38 pm
от 07
rexkos написа:Останалите локомотиви, на които им предстои да бъде извършен капитален ремонт са:
44 073
44 079
44 080
44 081
44 083
44 089
44 100
44 142
44 143
45 148
Това са точно 10 машини. Заедно с
44 075 и
44 100 стават 12. Накратко - да се надяваме Кончар да възстановят всичките спрени машини в депо Подуяне.

44 100 я броиш 2 пъти : така че една пак се губи?
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 5:43 pm
от rexkos
Да прав си. Излиза, че локомотивите са 11. Но съвсем скоро ще станат 12, че и повече. Мисля, че на
45 149 й дойде времето за спиране за СР (в Пд естествено няма кой да й направи ремонта), така че може би на нея ще бъде извършен КР в Кончар. Поживем, увидим!

Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 5:49 pm
от 07
Дано всичките минат от там - 44, 45 че и 43.500 - така ще има глътка свеж въздух докато се избере, договори, че и доиде нов ТПС....
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 5:56 pm
от rexkos
Дано поне 3 машини успеят да направят до месец юли, когато ще има ударна вълна от Оптими.
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 5:59 pm
от 07
rexkos написа:Дано поне 3 машини успеят да направят до месец юли, когато ще има ударна вълна от Оптими.
Ако има пари и части ще успеят!
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 7:03 pm
от rexkos
Нормално е да почнат със софийските. Те са най-зле от всички. В Сф са спряни най-много машини.
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 7:22 pm
от lok43r
rexkos написа:Останалите локомотиви, на които им предстои да бъде извършен капитален ремонт са:
44 073
44 079
44 080
44 081
44 083
44 089
44 142
44 143
45 148
Това са точно 10 машини. Заедно с
44 075 и
44 100 стават 12. Накратко - да се надяваме Кончар да възстановят всичките спрени машини в депо Подуяне.

Нещо бъркаш - 73, 75, 79, 80, 81, 83 и 89 са за
Среден ремонт
142 и 143 са
Капитален ремонт
148 е
бандажи
А бройката 12 е крайно недостатъчна предвид факта че предстои съвсем скоро да се спрат още
8 машини
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 7:27 pm
от rexkos
lok43r написа:
Нещо бъркаш - 73, 75, 79, 80, 81, 83 и 89 са за Среден ремонт
Имах впредвид капитален ремонт в Кончар.

Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 8:13 pm
от bdz46
rexkos написа:Имах впредвид капитален ремонт в Кончар.

Машините са за
СРЕДЕН РЕМОНТ!
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 8:19 pm
от Mario Evstatiev
Машините са за средни или подемни ремонти, но по специална програма ще се извърши капитален ремонт на отговорни възли. Това лично мен ме радва, защото недостига на машини е голям, а подобна кампания ще даде добри резултати много скоро. Нека се надяваме, че качеството на ремонта в "БДЖ-Кончар" ще е на европейско ниво, и че машините ще излязат в срок за да поемат задаващата се вълна от товарни влакове и Оптими.
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 9:08 pm
от Nikola VS
Е те ако ще се спират други 8 машини, дори в рамките на година, година и половина да се пуснат спрените няма да се усети изобщо....
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 10:25 pm
от Labros
Ами дано да се спазят някакви срокове за пускането на машините в експлоатация.А и в случая най-важното е ремонта да е направен качествено и някой пишман-майстор да не си остави ръцете.
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 10:28 pm
от Nikss
Малко ми е чудно как до края на годината ще се направят 20 машини.Трябва майсторите да работят денонощно.Дано поне до юли-август да излязат поне 3,защото София скоро май ще нададе вик до небесата ако се спрат още 8 машини и нито една не излезе от Кончар.