Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Тези 2 УБВ са наследници на 7625/7620... Ама дефакто не са кой знае какви УБВ защото спират и на села например като Видбол... защо? също така са променени изцяло номерата на влаковете по 7-ма линия. Така например сегашния 7620 от новия ГДВ ще бъде 7601. Сегашния 7623 от новия ГДВ ще стане с номер 7622. По 2-ра линия пътуванията са намалени с около 10 минути заради вдигането на Вт-Кр. Други особени промени няма по 2-ра.46 242 написа:УБВ 7601/7602
Според мен това е един огромен жест от страна на БДЖ към ползващите услугите на тези влакове ,защото по този начин хем ще плащат за БВ ,ще се возят във вагони за УБВ /ако се вярва на сайта/ и влакът им ще спира вярно на села , но броя на спиранията ще е несравним с който и да било друг БВ в България . Така че няма как да има недоволни и така трябва да бъде ... Влаковете София-Видин-СОфия са едни от най-печелившите у нас и генериращи доста сериозен пътникопоток , при все че се готви Дунав Мост 2 и реконструкция на ЖП линията ,определено идват добри дни за видинчани
Друг е въпросът че на тях им трябва по-ранен влак ,ама никой не ги чува 



Vancho написа:Според мен това е един огромен жест от страна на БДЖ към ползващите услугите на тези влакове ,защото по този начин хем ще плащат за БВ ,ще се возят във вагони за УБВ /ако се вярва на сайта/ и влакът им ще спира вярно на села , но броя на спиранията ще е несравним с който и да било друг БВ в България . Така че няма как да има недоволни и така трябва да бъде ... Влаковете София-Видин-СОфия са едни от най-печелившите у нас и генериращи доста сериозен пътникопоток , при все че се готви Дунав Мост 2 и реконструкция на ЖП линията ,определено идват добри дни за видинчаниДруг е въпросът че на тях им трябва по-ранен влак ,ама никой не ги чува
Абсолютно съм съгласен с твоето мнение!

Вярно БВ 7630 има връзка за Видин,но не е ли смешно в 21 век да пътува човек за Видин и да се прехвърля на Брусарци?
Някога БВ 7630 беше видински влак и пътуваше под N727 и тр.София 18:50,пр.Видин 23:40 като преминаваше през Мездра и правеше връзка с ЕВ"Златни пясъци"-ГДВ1988 година!Мога още много да ви разказвам, ако някой има интерес,имам всички ГДВ от 1984 до днес и някои преди това!


Забравих да поясня,че по официални данни в момента Лом е 26216жители,а Видин е 69 907 човека,като нетрябва да забравяме ,че видинските влакове обслужват и други населени места . Като Белоградчик,чрез гара Орешец,Димово,Видбол и др.,където живеят над 10000 души!rosko0172 написа:Vancho написа:Според мен това е един огромен жест от страна на БДЖ към ползващите услугите на тези влакове ,защото по този начин хем ще плащат за БВ ,ще се возят във вагони за УБВ /ако се вярва на сайта/ и влакът им ще спира вярно на села , но броя на спиранията ще е несравним с който и да било друг БВ в България . Така че няма как да има недоволни и така трябва да бъде ... Влаковете София-Видин-СОфия са едни от най-печелившите у нас и генериращи доста сериозен пътникопоток , при все че се готви Дунав Мост 2 и реконструкция на ЖП линията ,определено идват добри дни за видинчаниДруг е въпросът че на тях им трябва по-ранен влак ,ама никой не ги чува
Абсолютно съм съгласен с твоето мнение!Но аз мисля,че ни трябва още един чивт БВ,защото:10:42 е прекалено късно да пристига в София,а пък 16:25 е прекалено рано да тръгва от София.
Вярно БВ 7630 има връзка за Видин,но не е ли смешно в 21 век да пътува човек за Видин и да се прехвърля на Брусарци?
Някога БВ 7630 беше видински влак и пътуваше под N727 и тр.София 18:50,пр.Видин 23:40 като преминаваше през Мездра и правеше връзка с ЕВ"Златни пясъци"-ГДВ1988 година!Мога още много да ви разказвам, ако някой има интерес,имам всички ГДВ от 1984 до днес и някои преди това!

Напълно съм съгласен с теб. От ГО до СФ спиранията трябва да са точно 5-Павликени, Левски, Плевен, Червен бряг и Мездра. В дефилето сега се спира заради ремонта на Вт-Кр. А по 7-ма линия още не сме дорасли за УБВ. Първо да се махнат спиранията и тогава вече можем да имаме истински УБВ.nikol4yy написа:Според мен, "Янтрата" не трябва да спира на гара Роман и на гарите в искърското дефиле, защото там никои не слиза и качва.


Навреме друг път. По-добре наистина да ги спрат тези обикновени, некачествени ежедневно закъсняващи пишман МБВ-та, дето абсолютно нищо работа не вършат, само возят въздух и мътнят водата. Или може да останат, но да бъдат висококачествени, с климатик, да возят пътници само в международно съобщение, да спират само на най-големите гари и никакви грамадански престои на Кулата, София, Русе и Букурещ, никакви закъснения, както и Истанбул-Букурещ да си е отделен влак. Като цяло и новият ГДВ е пълна порнография, като предишния. Хубаво има трамвай през 40 минути от София до Перник, но защо в този случай и пишман - бързите влакове също са като трамвай? Отново се очертава доста плодотворна годинка за автобусните превозвачи в това направление. Как досега не се намери някой, към който БДЖ има големи дългове, и съответно да поиска обявяване на компанията в несъстоятелност, от което ние, като пътуващи само ще спечелим, защото най-малкото ще има или приватизация, или друг превозвач, който да заеме мястото и. В следствие на което и кадърните железничари ще си намерят работа на по-хубаво място и ще получават като възнаграждение това, което им се полага.
Информация
Модератори