Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Не бързайте да се радвате преди да сте се убедили, че времепътуванията се спазват, аз лично се съмнявам.
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Времепътуванията между София и Перник, обаче, не са променени. :?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

УБВ 7601/7602 :!:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Интересни са влакове 10131, 10132, 10133, 10134 от Драгоман за Костенец и Септември. 10131 ще e сегашният 10207 и отмененият 10123. 10132 е сегашният 10122/10207, 10133 - 10213/10127 и 10134 - 10226/10214.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:УБВ 7601/7602 :!:
Тези 2 УБВ са наследници на 7625/7620... Ама дефакто не са кой знае какви УБВ защото спират и на села например като Видбол... защо? също така са променени изцяло номерата на влаковете по 7-ма линия. Така например сегашния 7620 от новия ГДВ ще бъде 7601. Сегашния 7623 от новия ГДВ ще стане с номер 7622. По 2-ра линия пътуванията са намалени с около 10 минути заради вдигането на Вт-Кр. Други особени промени няма по 2-ра.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

По последни корекции няма да има 7601/7602. На тяхно място ще е 7621/7624 със същото разписание и времепътуване (4 часа и половина).
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Според мен това е един огромен жест от страна на БДЖ към ползващите услугите на тези влакове ,защото по този начин хем ще плащат за БВ ,ще се возят във вагони за УБВ /ако се вярва на сайта/ и влакът им ще спира вярно на села , но броя на спиранията ще е несравним с който и да било друг БВ в България . Така че няма как да има недоволни и така трябва да бъде ... Влаковете София-Видин-СОфия са едни от най-печелившите у нас и генериращи доста сериозен пътникопоток , при все че се готви Дунав Мост 2 и реконструкция на ЖП линията ,определено идват добри дни за видинчани :) Друг е въпросът че на тях им трябва по-ранен влак ,ама никой не ги чува :evil:
Мнения: 141
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

Според мен, "Янтрата" не трябва да спира на гара Роман и на гарите в искърското дефиле, защото там никои не слиза и качва.
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

Vancho написа:Според мен това е един огромен жест от страна на БДЖ към ползващите услугите на тези влакове ,защото по този начин хем ще плащат за БВ ,ще се возят във вагони за УБВ /ако се вярва на сайта/ и влакът им ще спира вярно на села , но броя на спиранията ще е несравним с който и да било друг БВ в България . Така че няма как да има недоволни и така трябва да бъде ... Влаковете София-Видин-СОфия са едни от най-печелившите у нас и генериращи доста сериозен пътникопоток , при все че се готви Дунав Мост 2 и реконструкция на ЖП линията ,определено идват добри дни за видинчани :) Друг е въпросът че на тях им трябва по-ранен влак ,ама никой не ги чува :evil:

Абсолютно съм съгласен с твоето мнение! :thumbleft: Но аз мисля,че ни трябва още един чивт БВ,защото:10:42 е прекалено късно да пристига в София,а пък 16:25 е прекалено рано да тръгва от София.
Вярно БВ 7630 има връзка за Видин,но не е ли смешно в 21 век да пътува човек за Видин и да се прехвърля на Брусарци?
Някога БВ 7630 беше видински влак и пътуваше под N727 и тр.София 18:50,пр.Видин 23:40 като преминаваше през Мездра и правеше връзка с ЕВ"Златни пясъци"-ГДВ1988 година!Мога още много да ви разказвам, ако някой има интерес,имам всички ГДВ от 1984 до днес и някои преди това! :thumbleft:
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

rosko0172 написа:
Vancho написа:Според мен това е един огромен жест от страна на БДЖ към ползващите услугите на тези влакове ,защото по този начин хем ще плащат за БВ ,ще се возят във вагони за УБВ /ако се вярва на сайта/ и влакът им ще спира вярно на села , но броя на спиранията ще е несравним с който и да било друг БВ в България . Така че няма как да има недоволни и така трябва да бъде ... Влаковете София-Видин-СОфия са едни от най-печелившите у нас и генериращи доста сериозен пътникопоток , при все че се готви Дунав Мост 2 и реконструкция на ЖП линията ,определено идват добри дни за видинчани :) Друг е въпросът че на тях им трябва по-ранен влак ,ама никой не ги чува :evil:

Абсолютно съм съгласен с твоето мнение! :thumbleft: Но аз мисля,че ни трябва още един чивт БВ,защото:10:42 е прекалено късно да пристига в София,а пък 16:25 е прекалено рано да тръгва от София.
Вярно БВ 7630 има връзка за Видин,но не е ли смешно в 21 век да пътува човек за Видин и да се прехвърля на Брусарци?
Някога БВ 7630 беше видински влак и пътуваше под N727 и тр.София 18:50,пр.Видин 23:40 като преминаваше през Мездра и правеше връзка с ЕВ"Златни пясъци"-ГДВ1988 година!Мога още много да ви разказвам, ако някой има интерес,имам всички ГДВ от 1984 до днес и някои преди това! :thumbleft:
Забравих да поясня,че по официални данни в момента Лом е 26216жители,а Видин е 69 907 човека,като нетрябва да забравяме ,че видинските влакове обслужват и други населени места . Като Белоградчик,чрез гара Орешец,Димово,Видбол и др.,където живеят над 10000 души!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

nikol4yy написа:Според мен, "Янтрата" не трябва да спира на гара Роман и на гарите в искърското дефиле, защото там никои не слиза и качва.
Напълно съм съгласен с теб. От ГО до СФ спиранията трябва да са точно 5-Павликени, Левски, Плевен, Червен бряг и Мездра. В дефилето сега се спира заради ремонта на Вт-Кр. А по 7-ма линия още не сме дорасли за УБВ. Първо да се махнат спиранията и тогава вече можем да имаме истински УБВ.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

УБВ ,който спира и на спирки не е никакъв УБВ ,а компромисно може да бъде БВ! Поне аз така си мисля! А за Видинчани може да не е много скоро ,но перспективите са големи!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз съм на същото мнение... спиранията на УБВ да са само на Вц, Бо, Бр, Ор и Дим. Това са били спиранията на УБВ "ВИДА" преди да го спрат. :twisted:
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Абе пичове , някой знае ли нещо за МБВ 462/463 ? В сайта на БДЖ дори днес не фигурират , а от новия ГДВ хептен ... За сметка на това в този на OBB ги има ... :roll: Много тъпо ще бъде да ги спрат ,след като започнаха да бъдат почти навреме :x
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Навреме друг път. По-добре наистина да ги спрат тези обикновени, некачествени ежедневно закъсняващи пишман МБВ-та, дето абсолютно нищо работа не вършат, само возят въздух и мътнят водата. Или може да останат, но да бъдат висококачествени, с климатик, да возят пътници само в международно съобщение, да спират само на най-големите гари и никакви грамадански престои на Кулата, София, Русе и Букурещ, никакви закъснения, както и Истанбул-Букурещ да си е отделен влак. Като цяло и новият ГДВ е пълна порнография, като предишния. Хубаво има трамвай през 40 минути от София до Перник, но защо в този случай и пишман - бързите влакове също са като трамвай? Отново се очертава доста плодотворна годинка за автобусните превозвачи в това направление. Как досега не се намери някой, към който БДЖ има големи дългове, и съответно да поиска обявяване на компанията в несъстоятелност, от което ние, като пътуващи само ще спечелим, защото най-малкото ще има или приватизация, или друг превозвач, който да заеме мястото и. В следствие на което и кадърните железничари ще си намерят работа на по-хубаво място и ще получават като възнаграждение това, което им се полага.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация