Мнения: 1
Регистриран на: Вто Дек 08, 2009 8:11 pm
Местоположение: radnevo
Локомотив 55 серия

Мнение от duki »

Здравеите
тарся опора странична метало-гумена за дизелов локомотив серия 5500 или чертеж.ако някой може да ми помоги да ми пиши.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
duki написа:Здравеите
тарся опора странична метало-гумена за дизелов локомотив серия 5500 или чертеж.ако някой може да ми помоги да ми пиши.
Таквази гадост има в депо София. Цялата опора ли ти трябва или само чертеж?
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Уникално, но факт! Днес влакове 24215 / 24204 / 24105 / 24214 са с лок 55 и вагони. 8) Кризата за Дезира пак удари. :D
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:..... Локомотива е зареден със спирт 8)
Наздраве! :twisted:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07 написа:
lok45111 написа:..... Локомотива е зареден със спирт 8)
Наздраве! :twisted:
Колкото и смешно да е за някои, сипването на спирт в АЛКОХОЛНИЯ ПУЛВЕРИЗАТОР на въздушната инсталация е необходимо за зимния сезон мероприятие. Спирта се разпръсква под налягане и разсейва във въздушната инсталация и не позволява замръзването на конденза при ниски околни температури. Въпреки всичко, обаче пак понякога има замръзвания. Онзи ден 55 050 влезе за ремонт по необходимост с точка "Замръзнала въздушна инсталация".
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

55 057 вчера успешно премина товарната си проба и бе шаблонирана и изписана от подемен ремонт. Машината е външно боядисана цялостно, монтирани са и нови командни плочи на пултовете за управление, като цяло добре изпълнен ремонт.

Има снимки 8)

Шаблонирана съгласно нормативите както следва:

2 Р.СП. СФ 22.12.09

ПР СФ 30.12.09
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Забелязва се тенденция да се набляга на ремонта на дизели в Сф отколкото на електровози което е тъжно.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

44142 написа:Забелязва се тенденция да се набляга на ремонта на дизели в Сф отколкото на електровози което е тъжно.
Тази тенденция не е от скоро. Качеството на ремонта не отстъпва като цяло на това в ГО. Не съм чул и крайно лоши мнения за ремонта от машинистите работещи на диз. локомотиви.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:
44142 написа:Забелязва се тенденция да се набляга на ремонта на дизели в Сф отколкото на електровози което е тъжно.
Тази тенденция не е от скоро. Качеството на ремонта не отстъпва като цяло на това в ГО. Не съм чул и крайно лоши мнения за ремонта от машинистите работещи на диз. локомотиви.
Депо София прави всичко възможно да приведе в отлично техническо състояние дизеловите локомотиви от големите ремонти. 55 057 доказа това с резултатите от пробите. Днес я изкарахме в експлоатацията и перничани скоро ще си я вземат.

Ето снимка:
Изображение
64.19
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Даже и с нова боя ще я вземат перничаните, да им е честито :wink:
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Колко добре изглежда на фона на мазгата в халето. Дано ремонтът е качествен и да изкара дълго.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Как няма да е качествен... щом 55 056, която помете 43-538 на Радомир възстановиха... смятай как треперят над тях. :evil:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Как няма да е качествен... щом 55 056, която помете 43-538 на Радомир възстановиха... смятай как треперят над тях. :evil:
Нещо лошо ли има в цялата работа? Лошо ли е, че машините се подържат и се ремонтират, а не се правят колкото "неска да изкара пък за утре ше видим"? Или дай щото не е електровоз да е кофти?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да съм споменал, че има нещо лошо в цялата работа? Щом може за дизели, може и за ЕМВ, и за ЕЛ, но няма желание. Това е. Фактът, че харесвам повече електровози по една или друга причина е неуместен и няма място тук. Смятам, че не е нужно да ги намесваш, защото чисто и просто коментирам жалката действителност в замиращата ни държавица. Благодаря за вниманието.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

veselintodorov написа:Даже и с нова боя ще я вземат перничаните, да им е честито :wink:
Вече си я взеха, още в Събота следобяда. Да им е честита.

Сега остава да направим и капиталния ремонт на 55 020 и съвсем ще се наредят нещата. В Сф се забелязва тенденция за ударен ремонт на локомотиви серия 52 и 55, които извършват и най - голям дял от работата на дизелите по тракционните рамена на депото.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация