
Здравеите
тарся опора странична метало-гумена за дизелов локомотив серия 5500 или чертеж.ако някой може да ми помоги да ми пиши.
тарся опора странична метало-гумена за дизелов локомотив серия 5500 или чертеж.ако някой може да ми помоги да ми пиши.

Администратор
Таквази гадост има в депо София. Цялата опора ли ти трябва или само чертеж?duki написа:Здравеите
тарся опора странична метало-гумена за дизелов локомотив серия 5500 или чертеж.ако някой може да ми помоги да ми пиши.
64.19


Администратор
Колкото и смешно да е за някои, сипването на спирт в АЛКОХОЛНИЯ ПУЛВЕРИЗАТОР на въздушната инсталация е необходимо за зимния сезон мероприятие. Спирта се разпръсква под налягане и разсейва във въздушната инсталация и не позволява замръзването на конденза при ниски околни температури. Въпреки всичко, обаче пак понякога има замръзвания. Онзи ден 55 050 влезе за ремонт по необходимост с точка "Замръзнала въздушна инсталация".07 написа:Наздраве!lok45111 написа:..... Локомотива е зареден със спирт
64.19

Администратор
55 057 вчера успешно премина товарната си проба и бе шаблонирана и изписана от подемен ремонт. Машината е външно боядисана цялостно, монтирани са и нови командни плочи на пултовете за управление, като цяло добре изпълнен ремонт.
Има снимки
Шаблонирана съгласно нормативите както следва:
2 Р.СП. СФ 22.12.09
ПР СФ 30.12.09
Има снимки

Шаблонирана съгласно нормативите както следва:
2 Р.СП. СФ 22.12.09
ПР СФ 30.12.09
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Депо София прави всичко възможно да приведе в отлично техническо състояние дизеловите локомотиви от големите ремонти. 55 057 доказа това с резултатите от пробите. Днес я изкарахме в експлоатацията и перничани скоро ще си я вземат.Ghost написа:Тази тенденция не е от скоро. Качеството на ремонта не отстъпва като цяло на това в ГО. Не съм чул и крайно лоши мнения за ремонта от машинистите работещи на диз. локомотиви.44142 написа:Забелязва се тенденция да се набляга на ремонта на дизели в Сф отколкото на електровози което е тъжно.
Ето снимка:

64.19

Нещо лошо ли има в цялата работа? Лошо ли е, че машините се подържат и се ремонтират, а не се правят колкото "неска да изкара пък за утре ше видим"? Или дай щото не е електровоз да е кофти?Nikss написа:Как няма да е качествен... щом 55 056, която помете 43-538 на Радомир възстановиха... смятай как треперят над тях.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Да съм споменал, че има нещо лошо в цялата работа? Щом може за дизели, може и за ЕМВ, и за ЕЛ, но няма желание. Това е. Фактът, че харесвам повече електровози по една или друга причина е неуместен и няма място тук. Смятам, че не е нужно да ги намесваш, защото чисто и просто коментирам жалката действителност в замиращата ни държавица. Благодаря за вниманието.

Администратор
Вече си я взеха, още в Събота следобяда. Да им е честита.veselintodorov написа:Даже и с нова боя ще я вземат перничаните, да им е честито
Сега остава да направим и капиталния ремонт на 55 020 и съвсем ще се наредят нещата. В Сф се забелязва тенденция за ударен ремонт на локомотиви серия 52 и 55, които извършват и най - голям дял от работата на дизелите по тракционните рамена на депото.
64.19
Информация
Модератори