Страница 4 от 6
Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 10:25 pm
от Mashinista
46 242 написа:Рекордът от миналата седмица- 553 km/h e отново счупен. Неофициално. Мостовете към които секцията достига масксималните си възможности са преградени от полиция и зяпачи не се допускат.

Е,това е(да прощавате)е гадно,защо не допускат,случайно да не отнесат някой ли!

Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 10:58 pm
от bdz46
Представи си ако влака изпадне с 550км/ч. Какво ще остане от моста и от влака? Ще хвърчат вагони във всички посоки.
Публикувано на: Сря Фев 21, 2007 11:46 pm
от Labros
Правилно постъпват,че не допускат зяпачи по време на изпитанията.Винаги има опасност някой да изкочи на линията или пък да не спази наложените ограничения от обслужващия персонал.
Публикувано на: Чет Фев 22, 2007 1:45 pm
от Nikss
Представете си какво ще стане ако някой луд изскочи на линията и влака се движи с 550 км/ч... никакъв шанс да спре.
Публикувано на: Чет Фев 22, 2007 2:02 pm
от bdz46
С 300км/ч или с 500 човека все ще стане на пюре ако изскочи пред влака. И със 100 резултата е подобен. Спирачния път при 200км/ч е към 2км при екстрено спиране.
Публикувано на: Чет Фев 22, 2007 7:25 pm
от 46 242
TGV кове 200-0 km/h за около 1250-1300м. От 200 нагоре спирачният път расте в геометрични прогресии.Например при 300 km/h той е минимум 2800м.
Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 3:13 pm
от Nikss
Има нещо такова, щото TGV си е голям влак (има поне 10 вагона и локомотив на всяка опашка) и тва си е тежък влак и като забият спирачка, то няма да спре веднага ми малко ще се поноси щото е тежък. Пък и зависи и от сцеплението между колелата и пътя, щото ако е мокър ще се поноси повечко.
Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 3:16 pm
от 44-134
Nikss написа:Има нещо такова,щото TGV си е голям влак(има поне 10 вагона и локомотив на всяка опашка)и тва си е тежък влак и като забият спирачка,то няма да спре веднага ми малко ще се поноси щото е тежък.Пък и зависи и от сцеплението между колелата и пътя,щото ако е мокър ще се поноси повечко.
Не вярвам влак като TGV да няма ABS при положение че дезирата имат

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 5:44 pm
от bdz46
Nikss написа:Има нещо такова,щото TGV си е голям влак(има поне 10 вагона и локомотив на всяка опашка)и тва си е тежък влак и като забият спирачка,то няма да спре веднага ми малко ще се поноси щото е тежък.Пък и зависи и от сцеплението между колелата и пътя,щото ако е мокър ще се поноси повечко.
Повличането при спиране е силно противопоказно и има цял куп защити, които да го предотвратят. Емва кошница серия 32 да се повлече няколко метра и веднага започва да тропа, а ако се влачи няколко километра и колелото ще стане на нищо. Почти всичките пътнически вагони имат защита, която разхлабва спирачката при повличане на колооста, а за съвременните влакове не може и да се помисли за повличане.
Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 8:52 pm
от 46 242
570 km/h са вече реалност

Следващата цел е рекорда на Мaglev: 581 km/h. Но Maglev не е точно влак.......
Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 8:53 pm
от Гост
Самолет или влак не се знае

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 8:57 pm
от Labros
Според мен е всичко друго ама не и влак

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 9:05 pm
от rexkos
581 km/h няма да го призная като влаков рекорд.

570-те на TGV-то са друго нещо. Много е по-лесно 600 km/h с Maglev, отколкото 500 че и по-малко с нормален влак. Причината е, че при Maglev "влакът" не е на колела, а на магнитна левитация, следователно триенето е по-малко и е по-безопасно да се развиват по-високи скорости. Докато 570 km/h си е истинският влаков рекорд и ще остане такъв в близките години, ако ще и Маглевите да се движат с 1000 km/h.

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 9:07 pm
от Гост
При маглев няма триене защото "влака" не се докосва до "релсите"
Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 10:54 pm
от Гост
46 242 написа:Следващата цел е рекорда на Мaglev: 581 km/h.
Чудно ми е с колко ще бъде надвишен този рекорд и кога. Дано да е скоро
