Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

46 242 написа:Рекордът от миналата седмица- 553 km/h e отново счупен. Неофициално. Мостовете към които секцията достига масксималните си възможности са преградени от полиция и зяпачи не се допускат. :!: :o
Е,това е(да прощавате)е гадно,защо не допускат,случайно да не отнесат някой ли! :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Представи си ако влака изпадне с 550км/ч. Какво ще остане от моста и от влака? Ще хвърчат вагони във всички посоки.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Правилно постъпват,че не допускат зяпачи по време на изпитанията.Винаги има опасност някой да изкочи на линията или пък да не спази наложените ограничения от обслужващия персонал.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Представете си какво ще стане ако някой луд изскочи на линията и влака се движи с 550 км/ч... никакъв шанс да спре.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

С 300км/ч или с 500 човека все ще стане на пюре ако изскочи пред влака. И със 100 резултата е подобен. Спирачния път при 200км/ч е към 2км при екстрено спиране.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

TGV кове 200-0 km/h за около 1250-1300м. От 200 нагоре спирачният път расте в геометрични прогресии.Например при 300 km/h той е минимум 2800м.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Има нещо такова, щото TGV си е голям влак (има поне 10 вагона и локомотив на всяка опашка) и тва си е тежък влак и като забият спирачка, то няма да спре веднага ми малко ще се поноси щото е тежък. Пък и зависи и от сцеплението между колелата и пътя, щото ако е мокър ще се поноси повечко.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Има нещо такова,щото TGV си е голям влак(има поне 10 вагона и локомотив на всяка опашка)и тва си е тежък влак и като забият спирачка,то няма да спре веднага ми малко ще се поноси щото е тежък.Пък и зависи и от сцеплението между колелата и пътя,щото ако е мокър ще се поноси повечко.
Не вярвам влак като TGV да няма ABS при положение че дезирата имат :wink:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:Има нещо такова,щото TGV си е голям влак(има поне 10 вагона и локомотив на всяка опашка)и тва си е тежък влак и като забият спирачка,то няма да спре веднага ми малко ще се поноси щото е тежък.Пък и зависи и от сцеплението между колелата и пътя,щото ако е мокър ще се поноси повечко.
Повличането при спиране е силно противопоказно и има цял куп защити, които да го предотвратят. Емва кошница серия 32 да се повлече няколко метра и веднага започва да тропа, а ако се влачи няколко километра и колелото ще стане на нищо. Почти всичките пътнически вагони имат защита, която разхлабва спирачката при повличане на колооста, а за съвременните влакове не може и да се помисли за повличане.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

570 km/h са вече реалност :!: Следващата цел е рекорда на Мaglev: 581 km/h. Но Maglev не е точно влак.......
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Самолет или влак не се знае :lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Според мен е всичко друго ама не и влак :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

581 km/h няма да го призная като влаков рекорд. :D 570-те на TGV-то са друго нещо. Много е по-лесно 600 km/h с Maglev, отколкото 500 че и по-малко с нормален влак. Причината е, че при Maglev "влакът" не е на колела, а на магнитна левитация, следователно триенето е по-малко и е по-безопасно да се развиват по-високи скорости. Докато 570 km/h си е истинският влаков рекорд и ще остане такъв в близките години, ако ще и Маглевите да се движат с 1000 km/h. :)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

При маглев няма триене защото "влака" не се докосва до "релсите"
Гост
Гост

Мнение от Гост »

46 242 написа:Следващата цел е рекорда на Мaglev: 581 km/h.
Чудно ми е с колко ще бъде надвишен този рекорд и кога. Дано да е скоро :!: :arrow:
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация