Е,това е(да прощавате)е гадно,защо не допускат,случайно да не отнесат някой ли!46 242 написа:Рекордът от миналата седмица- 553 km/h e отново счупен. Неофициално. Мостовете към които секцията достига масксималните си възможности са преградени от полиция и зяпачи не се допускат.![]()
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Представете си какво ще стане ако някой луд изскочи на линията и влака се движи с 550 км/ч... никакъв шанс да спре.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:04 am, променено общо 2 пъти.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Има нещо такова, щото TGV си е голям влак (има поне 10 вагона и локомотив на всяка опашка) и тва си е тежък влак и като забият спирачка, то няма да спре веднага ми малко ще се поноси щото е тежък. Пък и зависи и от сцеплението между колелата и пътя, щото ако е мокър ще се поноси повечко.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:04 am, променено общо 1 път.
Не вярвам влак като TGV да няма ABS при положение че дезирата иматNikss написа:Има нещо такова,щото TGV си е голям влак(има поне 10 вагона и локомотив на всяка опашка)и тва си е тежък влак и като забият спирачка,то няма да спре веднага ми малко ще се поноси щото е тежък.Пък и зависи и от сцеплението между колелата и пътя,щото ако е мокър ще се поноси повечко.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Повличането при спиране е силно противопоказно и има цял куп защити, които да го предотвратят. Емва кошница серия 32 да се повлече няколко метра и веднага започва да тропа, а ако се влачи няколко километра и колелото ще стане на нищо. Почти всичките пътнически вагони имат защита, която разхлабва спирачката при повличане на колооста, а за съвременните влакове не може и да се помисли за повличане.Nikss написа:Има нещо такова,щото TGV си е голям влак(има поне 10 вагона и локомотив на всяка опашка)и тва си е тежък влак и като забият спирачка,то няма да спре веднага ми малко ще се поноси щото е тежък.Пък и зависи и от сцеплението между колелата и пътя,щото ако е мокър ще се поноси повечко.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
581 km/h няма да го призная като влаков рекорд.
570-те на TGV-то са друго нещо. Много е по-лесно 600 km/h с Maglev, отколкото 500 че и по-малко с нормален влак. Причината е, че при Maglev "влакът" не е на колела, а на магнитна левитация, следователно триенето е по-малко и е по-безопасно да се развиват по-високи скорости. Докато 570 km/h си е истинският влаков рекорд и ще остане такъв в близките години, ако ще и Маглевите да се движат с 1000 km/h. 
Последно промяна от rexkos на Пет Фев 23, 2007 9:07 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори