Страница 30 от 54
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 12:37 pm
от 46 242
Белята с 46 205 е започнала още преди Сливен. И маш го е знаел. Знаел е с какъв лок тръгва на път. Сам си е сложил главата в торбата. Не може всеки път на магия да караш молейки се да се неслучи на теб, ами на оня след теб...Има и още няколко скорошни покрити случки... Играете си с огъня, момчета! С вашия живот!
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 12:46 pm
от 42 072.9
Защо говориш с недомлъвки - кажи как е било според теб.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 12:51 pm
от bdz46
46 242 написа:И маш го е знаел. Знаел е с какъв лок тръгва на път.
И от къде го е знаел? И какво според теб е знаел?
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 12:54 pm
от 46 242
Мигар не го знаеш как е било..Не караш ли влаци до Бургас? Не познаваш ли другите маш? Този който е бил на 46 205 го знаеш нали. Не сте ли влизали в депото, да видите как се "правят ремонти"... Отиваш да ти сменят гуми на колата. И ти я връщат с незавинтени болтове на джантатите. И ти няма да погледнеш, ей така от любопитство?..
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 1:04 pm
от bdz46
А?
Локомотивния машинист, който взима локомотив за влак не е примателна комисия след ремонт. Тая работа не е така, както я мислиш... нито тук, нито в "заслужилите" железници.
Знам, че в депото са му казали, че е отварян редуктор... няма да тръгна да лягам под машината, за да гледам дали са го затворили. Има си хора, на които това им е работата.
А болтовете на джантите на колата се виждат и отвън. Ти като си вземеш колата от сервиз след отваряне на скоростната кутия, ще тръгнеш ли да се завираш отдолу да гледаш дали в сервиза са завили болтовете и са наляли масло? А ако колата е служебна?
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 1:06 pm
от 42 072.9
Чайката спира за крактко и сравнително на малко гари за да има време за по-обстоен преглед. Още повече, че редукторите се гледат на канал.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 1:11 pm
от 46 242
bdz46 написа:46 242 написа:И маш го е знаел. Знаел е с какъв лок тръгва на път.
И от къде го е знаел? И какво според теб е знаел?
. Знаел е че тръгва с лок на който е предписано да върти само в Бургас район. Щом като следствието е установило, че проблемите са започнали преди Сливен, значи няма как маш нищо да не е знаел.. Тези две изречение изчерпват дискусията. П.П. последната му грешка е че е решил да изкара така до...Септември, до пълно спиране, и там да тръгне да гледа какво става под него. Крива сметка...
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 1:20 pm
от 42 072.9
"Предписанията" ме съмнява, че са между деломайсторите, но ми е интересно защо са пуснали 205. Наскоро преди случая нямаше локомотив и бригадата за 3620 се прибра без служба, защото подадоха 46-00.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 1:27 pm
от 46 242
Аналогията с колата не беше много удачна, но знаейки на какви урунгели се поверяват ремонтите на лок,ако трябва и под колоосите ще се завра. Та ако ще с 3часа закъснение да тръгна.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 1:40 pm
от bdz46
Като (ако) стигнеш до там ще си говорим пак. Всеки си има задължения. Любопитството не е задължение на машиниста. А и защо си решил, че машинистите задължително са по-съвестни от хората в ремонта?
Машиниста не ми е ясно от къде ще знае, че локомотива е трябвало да се върти само около Бс. Деломайстора е последния, който ще каже "Взимай 205, която трябва да работи само около Бургас, понеже и пада редуктора".
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 5:25 pm
от 44142
На дисплея се записват повреди от ел характер не от механичен. Следствието предполагам не е в час с локомотивите и си мислят, че като е изолирал 3-6 ТД е знаел за редуктора. Много си найвен ако по това съдиш.
Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 11:10 am
от 46 242
Знам за дисплея. Следствието е в час. Повече не мога да коментирам, по понятни причини. Имате ли най-малките съмнения, спирате и отказвате лок. Работата е много напечена. Ще ви скъсат от проверки.
Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 11:28 am
от 07
46 242 написа:Знам за дисплея. Следствието е в час. Повече не мога да коментирам, по понятни причини. Имате ли най-малките съмнения, спирате и отказвате лок. Работата е много напечена. Ще ви скъсат от проверки.
Проверките са лов на вещици.... що не проверяват как излизат лок. от депата, дали ГПР се прави на необходимия пробег и дали се спазва технологията на ремонта предписана от производителя на машината? Що не се пусне заповед - ако дело майстор остави влак които е за 130 по КР с машина за 100 - УВО!
Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 12:11 pm
от 46 242
Ще се проверяват най-вече лок от ремонти. А момчетата да се ослушват и да оглеждат за механиката по-скооро отколкото да се втеляват в хаслери и АЛС-и.
Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 3:48 pm
от 07
46 242 написа:Ще се проверяват най-вече лок от ремонти. А момчетата да се ослушват и да оглеждат за механиката по-скооро отколкото да се втеляват в хаслери и АЛС-и.
Момчетата нека си гледат какво пише в длъжностната характеристика и да го вършат стриктно, че разни канцеларски плъхове да не им вземат хляба за нищо.... Криза е все пак, каквато и да е работа се намира трудно