Страница 30 от 33
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 6:22 pm
от Vancho
О, да, ама разбира се че спестяват

Затова варненска бригада идва да спи в Русе и сутринта поема в 6 ч влак към морската столица

Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 6:29 pm
от bdz46
Vancho написа:Влакът на 02:45 далеч не вози само превозната бригада и още двама трима.
Сигурен съм, че ще ги вози и ако тръгне след 8627, пък да постои повечко на Вг или някъде другаде. Друг вариант е да изчака и 8626, пък нагоре пак ще си кара хората за работа.
Сега е съвсем по никое време - от 8627 трябва да висиш 2 часа и половина на Сп, а от 8626 няма никаква връзка.
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 8:58 pm
от VESO
Когато на 25-ти април пътувахме до Велинград със 16101 от Септември освен превозната бригада бяхме аз с Vladyar и още един човек (всички в единствения тогава син теснопътен вагон).Този влак се пълни след Велинград нагоре.За да има пътници и от начална гара трябва да осъществява поне една нормална връзка в Сп.Тук се изпада в тупик - ако тръгва веднага след 8627 , изпуска се връзката с 8626.Ако пък тръгва след 8626 , пътниците от 8627 ще чакат прекалено дълго в Септември.Предлагайте какво трябва да бъде , за да пишем писма до Дирекцията.
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 9:56 pm
от bntc
Съвсем нов съм в форума,но след като прегледах доста теми в които имаше и писма на форумци до ръководството БДЖ и отговорите им,мисля че единственото нещо което можем да постигнем в момента е да се върне късния влак до Велинград за лятото.
Но пък ще ми е интересно какво ще отговорят от ръководството за този час на тръгване на 16101
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 10:02 pm
от 44-134
Вместо да мислите некви подобни неща пишете да върнат 16105 който се ползваше от много хора.
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 10:12 pm
от bntc
Шансовете за 16105 според мен са нищожни.Все пак става за въпрос за почти един тон нафта за отиване до Добринище и връщане ,а в случая става въпрос за 40км /или около 150л нафта дневно повече/,което може отчасти да се компенсира с повече продадени билети ако 16101 тръгва към 4 и се добави още един влак до Велинград в 21.26.
Стига да няма някакво изискване 16101 да стига по-рано в Добринище.
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 10:31 pm
от VESO
Обеден влак по теснолинейката ще е нужен , но дали трябва да е до Добринище (връщащият се 16108 беше доста празен) или до Велинград?

Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 10:38 pm
от bntc
Моето мнение е че ако има обеден влак той трябва да е до Аврамово,по простата причина,че хората които всеки ден идват от Аврамово Цветино и Света петка с 16102 до Велинград на работа или пазар трябва да чакат до 20.00 за да се върнат.
Макар,че това е социална линия според Министъра/на абсолютна загуба/ не ми се вярва да има някакви шансове за връщане на чифта 16105/16108
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 11:02 pm
от bntc
Наи-реално за сега /на което от Дирекцията могат да се навият/ е да се възстнови вечерния влак до Велинград примерно в 21.26,който да спира на гара Костандово,след Варвара и евентуално 16101 да тръгва около 4.00 от Септември.
За връщане на 16105/16108 може да се мисли,ако се закупят нови икономични локомотиви
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 11:14 pm
от 44-134
Това е най-нереалното защото вечерния влак до Вг го няма вече 3-та година и никой не си го е поискал обратно, а преди 2 седмици като бях в банско много хора от Якоруда, Белица и другите села и градове казаха че си искат обедния влак защото ако не се приберат със 104 посока Вг търсят рейс или от 103 чакат 6 часа за 107.
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 11:32 pm
от bntc
Двойката 16105/16108 несъмнено липсва /наистина се отваря голяма празнина/,аз нямям нищо против да се върне,но за да стане това кметовете на изредените от вас общини трябва да се обърнат към БДЖ
А случая с късния влак за Велинград е съвсем различен - не мисля че ще е много голяма загуба за БДЖ,ако вместо 16101 да мъкне още един локомотив и три вагона до велинград,те да тръгват вечерта.Просто няма логика
Защото от Велинград в 6.30 има директен автобус за София,в 7.30 за Пловдив.Или с две думи и от КПВ16220 няма голям смисъл
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 11:39 pm
от bntc
Най-добрия вариант ако го има 16105/16108 е:
16105 да си е както беше до Добринище /прави връзки с 8610 и 8613/
16108 да е до Велинград,а на сутринта в 6.00 да продължава за Септември.
Отделно 16101 с една превозна бригада и един локомотив

да тръгва предишния ден в 21.26 до Велинград и да продължава на другия ден в 4.20 до Добринище
Публикувано на: Съб Фев 18, 2012 12:01 am
от bdz46
Преди на мястото на липсващия чифт имаше едни КПВ между Добринище и Якоруда, които в момента сериозно липсват.
Публикувано на: Съб Фев 18, 2012 12:43 am
от VESO
Точно това "умните глави" не съумяха да запязят - изобщо не проучиха пътникопотока между Разлог и Якоруда , за да проуменят , че доста хора , работещи в първия град си отиват с влака - слизат къде на Белица , къде по селата , че дори и в Якоруда.Много удобни бяха крайграските влакове , затрити без всякакво основание.
Ще помоля Saruman да сканира разписанието от 1999/2000 г. (най - успешното според мен разписание на 16-та линия с най - много влакове) и да го пусне тук , тъй като пътеводителят ми е у него.
Публикувано на: Съб Фев 18, 2012 10:53 am
от Vancho
Те в момента повече от всякога нищо не искат да проумяват. Единственото им желание е да НЯМА пътници по влаковете, за да изкарат още нерентабилни такива. Пълните влакове обслужвани от електрички се пускат с 1 вагон, празните си остават с електрички. По клоновете ако липсват мотриси, спират най-пълните влакове и оставят по- празните. Днес се движи, утре не се движи, вдругиден се движи частично. Времето се оправя, снеговете спират, вече няма да е чак толкова предпочитан влакът, но дори и когато имаха шанс за по-големи приходи, те пак си продължаваха с тъпизмите. Толкова години, колко управления са минали, всички им търпят магариите, а тези сегашните дори при спрените влакове им запазиха субсидията. Недев и Владимиров и СИЕ ще си приберат милионите допълнително, които им дават за НЕсъществуващи влакове .
