Страница 30 от 65
Публикувано на: Пет Мар 26, 2010 7:05 am
от Nikss
Може и те да са, но уж буксите са разхлабени много за по-лесно вписване в кривите и затова на правите се тресе.

А иначе съм наблюдавал преди година и нещо 2602 докато преминава през входните стрелки на Чб - всички вагони се люшкаха нагоре-надолу и пружините се огъваха до край.

Публикувано на: Съб Мар 27, 2010 5:51 pm
от 46 242
не е логично при Vmax 100 да идат за 8611/4. гарантирани +20 всеки ден
Публикувано на: Съб Мар 27, 2010 11:25 pm
от svd90
46 242 написа:не е логично при Vmax 100 да идат за 8611/4. гарантирани +20 всеки ден
- Определено!
Между другото Дианата,Чайката и Родопите и трите ли са с 4 второкласни и 1 първокласен вагон?!
Ако да- голямо рязане голямо нещо
Публикувано на: Съб Мар 27, 2010 11:28 pm
от rexkos
svd90 написа:
Между другото Дианата,Чайката и Родопите и трите ли са с 4 второкласни и 1 първокласен вагон?!
Ако да- голямо рязане голямо нещо[/list]
Толкова са, Златните, Янтрата и Слънчев бряг са на същото дередже. Ама като няма хора за повече...
Публикувано на: Съб Мар 27, 2010 11:55 pm
от svd90
Ужас
Аз до скоро си мислех ,че само Дианата е с 5 вагона
Публикувано на: Нед Мар 28, 2010 12:24 am
от VESO
svd90 написа:
Между другото Дианата,Чайката и Родопите и трите ли са с 4 второкласни и 1 първокласен вагон?!
Ако да- голямо рязане голямо нещо
Няма никакво рязане - тези влакове от години си се движат с 5 вагона - 4 второкласни и един първокласен. Някои от тях като "Родопи" и Чайката през летния сезон са с увеличен състав , Дианата няколко месеца (от август до октомври) беше с един допълнителен вагон.Сега всичко се върна на местата си.
Ако премахнем мислено инвалидния и бистрото на "Сл.бряг" , нормалните вагони също са 5.В композицията на Янтрата след отпадането на 18-метровата 33-ка , 63-ките са пет.А за
такива гледки само ще си спомняме.
Публикувано на: Нед Мар 28, 2010 12:40 am
от svd90
На Дианата пък за какво и е бил този доп.вагон Август-Окт.
Относно снимата - това кой влак е и от кога ?
Публикувано на: Нед Мар 28, 2010 2:30 am
от n0_aLoNe
svd90 написа:На Дианата пък за какво и е бил този доп.вагон Август-Окт.
Относно снимата - това кой влак е и от кога ?
Влак "Чайка", заминава от гара Дъбово, с 44 085, на 2 май 2009.
Публикувано на: Пон Мар 29, 2010 3:48 pm
от plastikat
И в крайна сметка от 06.04 ли да ги очакваме 63-ките на слънчевия бряг ,или и това се оказа само слух

Публикувано на: Пон Мар 29, 2010 4:37 pm
от svd90
plastikat написа:И в крайна сметка от 06.04 ли да ги очакваме 63-ките на слънчевия бряг ,или и това се оказа само слух

И аз това се чудя
Публикувано на: Пон Мар 29, 2010 5:29 pm
от VESO
Според слухове , няма да тръгнат. 3 вагона се намират във "ВРЗ 99" , явно има още за доизкосуряване по тях , появили са се и проблеми с вратите - нещо неочаквано досега.Разбрах , че давали ядове и не се отваряли , дори вагонът да е в покой и вътрешният зелен бутон да свети нормално.Освен това , явно за пестене на материал , самите бутони са малки по - размер (по - малки от колкото на старите 63-ки) и вие това вече сте го видели на
тази моя снимка.За вътре не знам , но отвън трудно се натиска копчето , което е покрито с някаква гума. Усещам , че ще има доста ядове за в бъдеще с тези врати.
Останалите вагони са в Илиянци и подлежат на сертификация , след което ще тръгват към (без) Надежда.
Публикувано на: Пон Мар 29, 2010 5:36 pm
от svd90
Важното е да тръгнат на Сл.бряг , ако ще и след 1 месец

Публикувано на: Пон Мар 29, 2010 9:14 pm
от ProFoRManCe
svd90 написа:Важното е да тръгнат на Сл.бряг , ако ще и след 1 месец

Кое му важното.Що пък трябва да е единствено на Сл.бряг да не е само той с такива вагони.
Публикувано на: Пон Мар 29, 2010 9:22 pm
от svd90
Защото вече са казали , че ще е Сл.бряг - затова. И защото пътувам с него естествено - логично е да ме интересува повече

Публикувано на: Пон Мар 29, 2010 10:11 pm
от bdz_bg
Също съм за пускането им на "Слънчев бряг".След като излезнат и останалите е редно да се смени и състава на "Чайката".
