
Попов наистина е бил париран от Владимиров. На практика Попов е бил с иззети функции.
Новоназначенето на финансиста е напълно в духа на последните промени Холдинг-ПППППП...
След като кондуктор може да управлява ремонт и експлоатация на локомотиви и вагони, нищо чудно и финансист да управлява БДЖ.
Очаквам следващия назначен на поста изпълнителен директор на БДЖ най-сетне да е Пегъзи Музовски.
п.п. Пенчо поне беше от системата и дори с иззети правомощия я познаваше и ако е искал е можел да влияе чрез вече уволнения Цветков или новия Московски.
Новоназначенето на финансиста е напълно в духа на последните промени Холдинг-ПППППП...
След като кондуктор може да управлява ремонт и експлоатация на локомотиви и вагони, нищо чудно и финансист да управлява БДЖ.
Очаквам следващия назначен на поста изпълнителен директор на БДЖ най-сетне да е Пегъзи Музовски.
п.п. Пенчо поне беше от системата и дори с иззети правомощия я познаваше и ако е искал е можел да влияе чрез вече уволнения Цветков или новия Московски.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Промени са нужни,но трябва да се правят от хора-специалисти:опитни мениджъри,маркетолози и държавата да е активна страна в това.Как се издържа такова предприятие с дотации от дъжд на вятър? Не става,трябват инвестиции,трябва ангажимент и ясна визия за бъдещето на БДЖ от страна на държавата,но като ги гледам как се справят с други сектори и проблемите в тях едва ли ще е скоро ако изобщо стане.Този вероятно е някакъв счетоводител дето освен цифрите друго не разбира.Нали се досещате,че на този икономист като му докарат няколко тона папки и му кажат директно загубите са толкоз и толкоз,режи,закривай ,уволнявай и нашия послушно ще изпълнява и ще такова прекия роднина по майчина линия на родното БДЖ.И този е толкова икономист колкото и Дянков - еднакво некадърни и анонимни са за мен,пък и ще слушат заръките на премиера-слънце - Б.Б,нали той строи магистрали,трябва хората и товарите да пътуват по тях,няма да се возят с БДЖ-то я!
Май-май скоро канските мъки на родната железница ще приключат и тя ще бъде фалирана скоропостижно за кеф на автопревозвачите и за ужас на бедните българи за които влака си остава достъпен транспорт и във времената на криза
Дано обаче не съм прав...



То почти сме като ЖП завода. Старата миячка Пд отдавна прилича на декор от филм за "Judgment Day". Само трябва да минат багерите. Останалите територии на БДЖ също са в такъв вид. В ЖП завода имаше база за капитални ремонти на магистралните локомотиви Шкода. И въпреки това го изравниха със земята. Някои от сградите от парната тяга си бяха за събаряне. Ще видим как е управлявал г-н Недев в накрая на управлението му. Ако накрая дойдат багерите управлението е било неуспешно.42 072.9 написа:Финансист бил човека, може и да стегне нещата. Само да не стане като с ЖП-Завода.

По принцип ако трябва някъде да се ликвидира нещо, най-добрия начин е да го направи човек "послушко" изпълняващ стриктно нарежданията на възложителя на ликвидацията. За успеха на занятието предимство ще е невежеството на изпълнителя по въпросите на предприятието което ще ликвидира.semafor4o написа:Нали се досещате,че на този икономист като му докарат няколко тона папки и му кажат директно загубите са толкоз и толкоз,режи,закривай ,уволнявай и нашия послушно ще изпълнява и ще такова прекия роднина по майчина линия на родното БДЖ.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs



http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3943091
Да ни е честито на всички
Обърнете обаче внимание на посочените цифри в статията...
Да ни е честито на всички



Е хубаво де,80 хил-80 хил ама хайде стига - докога само ще кърпим положението? Не е нормално това. По-добре ще е да се модернизират определен процент от вагоните,защо само на бившите експреси да има хубави композиции с 44-ки и 63-ки.Да модернизират определен брой и да ги въртят по различните направления както сега се опитват,но има явен недостиг.Днес повечето хора които бяха интервюирани по тв казаха,че качеството на услугата трябва да се подобри и аз съм напълно съгласен с тях.В съставите на бързите и експресните влакове трябва да се движат само 44-ки,63-ки,74-ки и 97-ци - това е истината,а не като сега някои бързи влакове даже са с "конски вагони".Подобряването на качеството на услугата определено изисква доста средства,но за 99% от хората това мероприятие се състои именно в подобряване на средата във вагоните и на предлагането на необходимия комфорт по време на пътуване.До момента има действия в тази насока,но едно е да се возиш удобно в 63-ката и друго в някоя exDB 43 например.Ако погледнем реално на нещата с тези 25 млн лева не може да се направи кой знае какво,а когато от държавата си спомнят,че това предприятие е именно държавно то вече за него ще е прекалено късно за жалост.Изглежда всички се надяват БДЖ да закърпи положението до 2014,за да може да се използват пари от еврофондовете за закупуване на нов подвижен състав,но дотогава има цели 3 години пък нали се досещате,че парите няма да дойдат още на 01.01.2014,а по някое време след това.В тази връзка сега във периода на криза железниците трябва да се преборят за по-голям пазарен дял откъм пътници и товари,защото са по-евтини и ефективни,но возейки хората натъпкани като сардини в старите и мръсни вагони това няма да стане.И още нещо много интересно - в статията пише за много по-голяма сума 140 млн.лева.Ако както пише 40 млн лева отидат за ремонт на подвижен състав,то 100 млн ще отидат за разплащане на стари задължения.Май така излиза,но поне виждам стъпки в правилната посока макар и все още малки

П.С. Тук има интересни статии (най-накрая някой се е сетил да изхвърли ненужно раздутата администрация)


П.С. Тук има интересни статии (най-накрая някой се е сетил да изхвърли ненужно раздутата администрация)


УНИКАЛНО:
Здравей, България.
Защо скачат цените на билетите за влаковете? И безопасно и комфортно ли ще пътуваме по пътя към морето?
Гости по темата Йордан Недев - изп. директор на "Холдинг БДЖ", Владимир Владимиров - председател на УС на "Холдинг БДЖ".
Гледайте и се наслаждавайте. Явно промените в ръководството са с цел да се отстранят нередностите и проблемите, но това момче Недев изглеждаше много нелепо. Може да е добър финансист но явно никога не е виждал влак на живо.
Петър Бунев обвини конкретно Владимиров в ефир за това че са спрени поръчките за части за климатиците на дезирата.
Това е любопитно. Владимиров отрече и се оправда че той е специалист по реформите
Здравей, България.
Защо скачат цените на билетите за влаковете? И безопасно и комфортно ли ще пътуваме по пътя към морето?
Гости по темата Йордан Недев - изп. директор на "Холдинг БДЖ", Владимир Владимиров - председател на УС на "Холдинг БДЖ".
Гледайте и се наслаждавайте. Явно промените в ръководството са с цел да се отстранят нередностите и проблемите, но това момче Недев изглеждаше много нелепо. Може да е добър финансист но явно никога не е виждал влак на живо.

Петър Бунев обвини конкретно Владимиров в ефир за това че са спрени поръчките за части за климатиците на дезирата.
Това е любопитно. Владимиров отрече и се оправда че той е специалист по реформите


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Холдинг Български държавни железници ЕАД влошава транспортното обслужване на пътниците
От 20-ти юли (сряда) Холдинг Български държавни железници ЕАД ще промени графика за движение на един бърз влак от София за Видин. Промяната ще бъде въведена във връзка с постъпили искания от клиенти на националния железопътен превозвач.
По тази причина бързият влак 7620 от София за Видин, който заминава от София в 07:35 ч., вече ще спира на гара Ракево в 09:52 ч. Чрез въведената промяна ще бъде осигурен удобен железопътен транспорт за жителите на село Ракево и община Криводол, които желаят да пътуват в посока Видин, но ще се влоши обслужването на пътниците, непътуващи до тази гара.
За подробна информация клиентите на Холдинг Български държавни железници ЕАД могат да се обръщат към гишетата Информация и билетните каси в съответните железопътни гари.
П.П. Тексът в червено е добавен и обработен от мен.
От 20-ти юли (сряда) Холдинг Български държавни железници ЕАД ще промени графика за движение на един бърз влак от София за Видин. Промяната ще бъде въведена във връзка с постъпили искания от клиенти на националния железопътен превозвач.
По тази причина бързият влак 7620 от София за Видин, който заминава от София в 07:35 ч., вече ще спира на гара Ракево в 09:52 ч. Чрез въведената промяна ще бъде осигурен удобен железопътен транспорт за жителите на село Ракево и община Криводол, които желаят да пътуват в посока Видин, но ще се влоши обслужването на пътниците, непътуващи до тази гара.
За подробна информация клиентите на Холдинг Български държавни железници ЕАД могат да се обръщат към гишетата Информация и билетните каси в съответните железопътни гари.
П.П. Тексът в червено е добавен и обработен от мен.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Знае ли някой нещо повече за този инцидент на гара Любимец?
http://novini.dir.bg/news.php?id=9083804
http://novini.dir.bg/news.php?id=9083804