Страница 29 от 54
Публикувано на: Чет Окт 28, 2010 12:11 pm
от 42 072.9
Точно така 242 върви, беше ГПР.
Публикувано на: Чет Окт 28, 2010 7:15 pm
от 07
gonzo8611 написа:Днеска СлБряг посока София беше с 46 243.
Невъзможно ! Първо - до 80 км/ч е и второ по времето на "Слънчев бряг" машината беше в гара Зимница на 5-ти коловоз на чело на локалния влак Кн-Я. Вчера 8661 с 61-009

. Снощи 8627 с 46-242 - вероятно тя е била на 8614 вчера.

Може и да съм я сбъркал все пак я видях оот 200-250 метра преди ВС на Дружба страна ДнЗ
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 5:42 am
от Mario Evstatiev
lok45111 написа:46 039 пък е в Подуяне за бандажи...
От вчера е в депо София, вадят колоос. Доколкото разбрах нещо фланец на редуктор...

Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 7:11 am
от Heruvim
Леле, грозна картинка е това депо.

И локомотивите и сградата.

Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 8:18 am
от 46 242
Предвид качествените ремонти на депо Бс, 46 039 онзи ден на Вакарел е била на път да направи беля сходна с тази на 46 205... За щастие, машиниста е имал усета и благоразумието да откаже лок...
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 10:00 am
от 44142
Сега при всяко изтропване на редуктор ще се разминаваме на косъм от голяма беля

. Ами инфрата която е толкова грохнала, че няма на къде повече.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 10:07 am
от 46 242
Пак онзи ден 45 149 е изсипала чаркове по пътя. Някъде по мездренско...
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 10:10 am
от 44142
В Мездра ебават Ма..ата на чуждите машини. Тия са за разтрел. Интересен е факта, че на 46205 е отварян въпросния редуктор в БС поради теч на масло. След белята, част от болтовете са намерени в депото където е извършван ремонта.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 10:15 am
от 44142
Инцидентите с 45152, 45156 и сегашния с 46205 са налице за съжаление. Сега следователите пък не дават да се пипа нищо по лок. За съжаление може да си отвисят сумати време вместо да почват нещо да ги ровчат, понеже вече масово по депата е криза и машините са тотално омешани по депата.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 10:26 am
от 42 072.9
За съжаление след инцидента нищо не се е променило, дори по-лошо някои хора искат да си измият ръцете с машиниста. Явно забравят факта, че локомотива е с дължина 20метра и при движение с първа кабина как да усетиш какво става под втора кабина. Разбирам да беше лято при отворени прозорци и спряна вентилация има някакъв шанс, но сега зимно време при работещ калорифер и вентилатори няма как да стане.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 10:36 am
от 07
42 072.9 - Все пак до Пловдив е бил точно с другата кабина напред.... Но не искам да вменявам никаква вина на машинистите - кой знае каква промяна в звука едва ли е имало при разхлабен капак, освен това капака подскача и трака точно по наставите и шума се наслага с другите работни шумове в машината... Които се опитва да набута лок. бригада в случая - просто си мие ръцете, вместо да пали свещ че не стана по-голяма беля
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 10:44 am
от 44142
Да не забравяме, че е била изолирана групата и въпросния редуктор не е бил под товар. Когато един редуктор е скапан има едни шумове когато е под товар и други когато не е под товар. Отделно 46 имат едно тропане което е много неприятно. Постоянно се чува едно думкане в кабините. Особенно 211 и 242 преди бяха фаворити.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 10:54 am
от 42 072.9
Сега при най-малкото потропване и ... не е приятно чуството. Хвърлиха една камара пари за модернизация и вместо да избиват средства тези машини сега са на оградата.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 11:04 am
от bdz46
42 072.9 написа:локомотива е с дължина 22метра...
19800 мм.
Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 11:13 am
от 42 072.9
Моя грешка
