Страница 29 от 33
Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 11:46 pm
от bntc
Въобще за да има някакъв шанс линия 16 да намли загубите си,трябва освен новите вагони които се появиха на гара Септември да има добри връзки /максимум 30-40мин изчакване/ с бързите и експресни влакове.
Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 11:50 pm
от bntc
Може би трябва да се помисли за изчакване при някакво разумно закъснение на 492
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 9:20 am
от stankos
bntc написа:Въобще за да има някакъв шанс линия 16 да намли загубите си,трябва освен новите вагони които се появиха на гара Септември да има добри връзки /максимум 30-40мин изчакване/ с бързите и експресни влакове.
По-скоро и трябват нови и икономични ДМВ поне 5 бр. и увеличаване на влаковете , ако е възможно и леко увеличаване на скоростите , както го направиха за ДМВ 10 по някои линии .
Отделно от това трябва да се увеличи и броя влакове .
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 9:57 am
от bntc
Добре ще е да се вземат нови локомотиви.Не знам обаче кога БДЖ ще стигне до модернизиране на линия 16
Предложение за промени в по линия 16
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 12:18 pm
от bntc
VESO написа:Тогава местим този последен влак от Септември в 21:26 (т.е. с 20 минути по - късно) и във Велинград ще е в 22:57.Чакам мнения дали следва да спира на Цепина , Долене и Костандово , след което мисля да пиша писмо до Дирекцията.
Предложения които според мен ще увеличат пътниците от Септември до Добринище
16101 - Да тръгва предишния ден в 21.26 до Велинград,а на следващия ден да продължава по разписание в 4.23.
Ако от БДЖ преценят могат да го разделят на два влака /и без това в момента тръгва от Септември с два локомотива и двойно повече вагони/.В такъв случай 16101 си остава и се добавя още един влак /примерно КПВ 16219 тръгващ от септември в 21.26 до Велинград/,а 16101 да тръгва около 4 за да направи връзка с БВ 8626
Предимствата са очевидни.Особено лятото. /Аз и Весо сме ги изложили в един от постовете/
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 12:28 pm
от bntc
16103 - да тръгва 10-15 мин по късно за да направи връзка с МБВ492,като при закъснение да не го изчаква. Макар че според мен това ще стане трудно,защото 16103 се среща с два влака от Добринище и ще трябва тези 10-15 мин. да ги навакса до гара Костандово.Тук някой специалист трябва да каже дали е възможно/
16107 - да тръгва един час по-рано в 17.30 /в момента както е, пътниците от БВ8612 и RБВ1623 от Варна, Бургас и Враца трябва да чакат час и половина на гара Септември,заради един пътнически влак от пловдив/
Срещата на 16107 с ПВ16106 ще става на гара Костандово в 18.45 вместо на гара Долене.
Бих искал да чуя и вашите мнения преди аз или Весо да пишем до дирекцията
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 1:40 pm
от vaskoo
По-скоро 16107 изчаква за връзка от София "Диана"-та 8641 (в гара Септември на 18:12).
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 2:02 pm
от bntc
Мисля,че приоритет трябва да имат влаковете идващи и заминаващи в Септември от/за Варна,Бургас,Свиленград,Враца.
Теснолинейката не може да се конкурира на къси разстояния,където има директни автобуси София-Велинград,София-Банско, и т.н.,защото не може да се компенсира бавната и скорост.
Именно с тези влакове които прекосяват страната трябва да се правят бързи и удобни връзки /примерно ако в Септември пристига влак от Добринище окло 18 .часа Диана-та е удобна връзка за Ямбол/.
Трябва да се има в предвид и че имаме само по 3 влака в двете посоки

и е невъзможно да се направят връзки с доста влакове
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 3:51 pm
от disell
Спасението на тази линия е само единствено в доставката на нови ДМВ-та , хем експлоатационните разходи ще са по-малко , хем и комфорта и качеството на обслужване ще се подобрят.
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 4:51 pm
от bntc
Така е.Но докато ги чакаме

дайте да изчистим разписанието от недоугледани неща.
А иначе новите теснопътни вагони ми харесват
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 5:10 pm
от 44-134
Ако продължавате така на края ше го изчистят разписанието като махнат и 107 от там и всичко ще се оправи.
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 5:28 pm
от bntc

Аз съм абсолютен лаик на тема разписание на теснолинейката,просто казвам неща които ми правят впечатление.
Например някой може ли да ми обясни 16101 защо тръгва в 2.45 при положение,че в продължение на два часа преди заминаването му няма никакъв пристигащ влак в Септември.

А за да изчистят 107,трябва да изчистят и ПВ16102 от Добринище

Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 4:48 pm
от bntc
Някой ще изкаже ли мнение по темата от последните две страници
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 4:57 pm
от Vancho
Влакът на 02:45 далеч не вози само превозната бригада и още двама трима. Нужен е както си е в момента и така трябва да си остане. А относно връзките : има си ги с всеки влак по теснолинейката и са достатъчно удобни. Единственото за което съм ЗА е да има късен влак към Велинград от глдна точка на това, че няма да се разкарват два лока и два състава по нощите, а може да се оползотвори съставът за един полезен влак. Друг е въпросът дали има къде да нощуават машинисти и бригада във Велинград

Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 5:06 pm
от bntc
Благодаря за мнението.
Че има къде да спят има.Друг е въпросът дали БДЖ не спестяват пари от командировъчни и от нафта за един влак повече.
Вечерния влак го е имало доста време и мисля,че и сега ще е полезен особено през летния сезон.