Страница 29 от 65
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 8:20 pm
от 07
Tramway написа:Не се издават заповеди за всеки вагон поотделно. Независимо какво ще покажат пробите, цялата серия засега си остава ограничена, докато не решат да им оправят талигите до последния вагон.
А ако се вдигне цялата серия до 140, а проблемните просто да не се движат?
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 9:17 pm
от 43.309
няма с какво да вървят "Златните" и "Чайката", "Дианата" "Янтрата"....
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 9:27 pm
от bdz46
Не се знае кои са проблемните.
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 10:39 pm
от 07
bdz46 написа:Не се знае кои са проблемните.
Ами пробват се, и които става - става......
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 11:12 pm
от dobo
Ще ме извиняваш но вярвам, че освен в енергетиката и в превоза на хора е строго забранена играта тука има тука нема !
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 11:23 pm
от 07
dobo написа:Ще ме извиняваш но вярвам, че освен в енергетиката и в превоза на хора е строго забранена играта тука има тука нема !
Кой ти говори за тука има тука нема - назнчава се комисия и на специален влак се пробват накичени със съответната апаратура....... Които вагон дава отклонения - на канала
Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 9:10 am
от stankos
Това няма ли да доведе до прекомерни и неоправдани разходи ? За всеки вагон да се назначават влакове за изпитания , наем на машина и прочие други разходи ? Няма ли вариант да се извършват наблюдения докато вагоните се таралянкат на редовни влакове ?
Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 10:32 am
от Tramway
07 написа:Кой ти говори за тука има тука нема - назнчава се комисия и на специален влак се пробват накичени със съответната апаратура....... Които вагон дава отклонения - на канала
Има разлика между проби и изпитания. Изпитания са правят от НИИТ на новопостроен, новодоставен и рециклиран с конструктивни промени подвижен състав. Целта на изпитанията е да са изработят експлоатационни норми за съответната серия. На изпитания са подлага обикновено представителна извадка от всички единици в серията. А пробата са прави на всяко едно ремонтирано без промяна в конструкцията возило и цели да установи доколко то покрива нормите и доколко е качествен ремонта. Извършва са от собственика на возилото, в случая БДЖ.
При масово отклонение от нормите са въвежда временно ограничение на някои параметри за цялата серия, което важи до отстраняване на проблема на всички единици от серията до една. Чак тогава са вдигат ограниченията.
Тъй че 63-ките още дълго ще са търкалят със 100, независимо че някои от тях могат и с 200.
Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 8:15 pm
от Nikss
Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама...

Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 9:53 pm
от 07
Nikss написа:Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама...

и 64та става....
Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 12:34 pm
от Tramway
Nikss написа:Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама...

Никой не е мислил такива работи. Нова серия подвижен състав са създава при наличието на съществени конструктивни разлики от останалите серии подобни возила. Предложението за нова серия са прави от ИАЖА на база на доклад от НИИТ, в който са описват конструктивните особености и разлики от други серии, и са прилагат резултатите от изпитанията придружени с експертни оценки.
След като превозвачът създаде новата серия трябва да изработи един куп норми, наредби и инструкции за ремонт, експлоатация и поддръжка, които да разпрати по всички поделения, те да почнат да ги разучават, да са обучават, и тъй до безкрай.....
Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 8:25 pm
от Nikss
Tramway написа:Nikss написа:Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама...

Никой не е мислил такива работи. Нова серия подвижен състав са създава при наличието на съществени конструктивни разлики от останалите серии подобни возила. Предложението за нова серия са прави от ИАЖА на база на доклад от НИИТ, в който са описват конструктивните особености и разлики от други серии, и са прилагат резултатите от изпитанията придружени с експертни оценки.
След като превозвачът създаде новата серия трябва да изработи един куп норми, наредби и инструкции за ремонт, експлоатация и поддръжка, които да разпрати по всички поделения, те да почнат да ги разучават, да са обучават, и тъй до безкрай.....
Пак по-добре отколкото и новите да са ограничени. Старите докато им отстранят дефектите колко още време ще мине... язък за барута.
Публикувано на: Чет Мар 25, 2010 12:03 am
от 07
На старите май не се знае какво точно причинява вибрациите и удрянето на буксите в отбивачките още при 25 км/ч
Публикувано на: Чет Мар 25, 2010 10:03 am
от Tramway
Nikss написа:Пак по-добре отколкото и новите да са ограничени. Старите докато им отстранят дефектите колко още време ще мине... язък за барута.
Нали ти обясних, че нова серия няма да са създава защото няма основание. Тъй че старите вагони ще висят като камък на врата на новите и всички дружно ще са търкалят със свръхзвуковата скорост от 100 км/ч.
07 написа:На старите май не се знае какво точно причинява вибрациите и удрянето на буксите в отбивачките още при 25 км/ч
Знае са много добре, но за да са оправи трябват пари. Докато ограничението струва само малко листове принтерска хартия.
Публикувано на: Чет Мар 25, 2010 10:43 pm
от 07
А сигурно ли че дефектите няма да се прояват и при новите? На старите какво се оказа - пружините ли са калпави?