Страница 29 от 35
Публикувано на: Пет Юни 06, 2008 7:51 pm
от 44-134
Nikss написа:Добре де.Първа колоос,дясно колело.

как се е счупило колело? Звездата или е скъсала оста?
Публикувано на: Пет Юни 06, 2008 7:52 pm
от Nikss
Звездата.
Публикувано на: Пет Юни 06, 2008 8:01 pm
от bdz46
Nikss написа:Звездата.
Последно какво се е счупило?
Публикувано на: Пет Юни 06, 2008 8:44 pm
от lok43r
Ако е това - то се уточни още вчера.
Публикувано на: Пет Юни 06, 2008 8:55 pm
от Nikss
Актуална информация за днес 06-ти юни от гара Червен бряг:
ПВ20133 днес се тегли от
ЕЛ 43-555.2 пристигна -2 мин и замина точно навреме
ПВ20110 днес се тегли от
ЕЛ 44068.5 пристигна -1 мин и замина точно навреме
ПВ20130 днес се обслужи от
ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 пристигна точно навреме
БВ2611 днес се тегли от
ЕЛ 44 092.5 пристигна и замина +3 мин
КПВ20233 днес се тегли от
ЕЛ 43-555.2 пристигна точно навреме
БВ2610 и днес се тегли от
ЕЛ 45 189.8 пристигна и замина +15 мин
БВ4613 днес се тегли от
ЕЛ 44108.9 пристигна и замина +2 мин
ПВ20111 днес се тегли от
ЕЛ 44 085.9 пристигна -3 мин и замина точно навреме
УБВ2607 "ЯНТРА" днес се тегли от
ЕЛ 44 109.7 пристигна и замина точно навреме
Публикувано на: Пет Юни 06, 2008 9:33 pm
от bdz46
Колегата Tramway съобщи, че лок 44 138 с влак 463 се е строшил - прегряла букса.
Машината е сменена в Мездра с 43 555, а влакът е натрупал още минути върху първоначалните 90.
Публикувано на: Съб Юни 07, 2008 9:13 pm
от 44142
АБ-то в междугарието ПД-ИК не работи поради наводнени шахти с кабели за блокировката.
Публикувано на: Нед Юни 08, 2008 10:07 am
от Nikss
Актуална информация за 07-ми юни:
ДТВ20623
-До Чб се тегли от
ЕЛ 44 117.0
-След Чб се тегли от
ЕЛ 42-171.9 + ЕЛ 44 117.0 (
171 начело,
117 зад нея)
ДТВ20622 се тегли от
ЕЛ 42-171.9
ДТВ20610 се тегли от
ЕЛ 43 523.0 + ЕЛ 45 173.2 (
523 начело,
173 зад нея)
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 055/056 пристигна +4 мин в Чб
БВ4612 се тегли от
ЕЛ 44 113.9 пристигна -2 мин и замина точно навреме от Чб
ДТВ20682 се тегли от
ЕЛ 45 203 7
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 066.9 пристигна и замина +5 мин от Чб
ПВ20132 се тегли от
ЕЛ 44 085.9 пристигна и замина точно навреме от Чб
МБВ462 "ТРАНСБАЛКАН" се тегли от
ЕЛ 44 120 4 пристигна и замина +120 мин от Чб
КПВ20233 се тегли от
ЕЛ 44 085.9 пристигна точно навреме в Чб
БВ2610 се тегли от
ЕЛ 44 105.5 пристигна -3 мин и замина точно навреме от Чб
БВ2612 се тегли от
ЕЛ 45202.9 пристигна и замина точно навреме от Чб
ПВ20111 се тегли от
ЕЛ 45 175.7 пристигна -3 мин и замина точно навреме от Чб
МБВ463 "ТРАНСБАЛКАН" се тегли от
ЕЛ 45197.1 пристигна и замина +10 мин от Чб
УБВ2607 "ЯНТРА" се тегли от
ЕЛ 45 189.8 пристигна и замина +3 мин от Чб
Публикувано на: Нед Юни 08, 2008 12:51 pm
от 44142
Току що ме информираха, че 3-та е затворена поради кражбата на 10 междустълбия контактен проводник, точно където е ставката след Столник. 3636, 3602 и 3621са през ПО. ТВ са пренасочени през ПО.
Публикувано на: Нед Юни 08, 2008 1:01 pm
от VESO
А имаш ли информация дали довечера връщащата се към Бургас "Чайка" и 3622 ще се отново през Пловдив , за да отида да ги видя , или до тогава ще оправят положението?
Публикувано на: Нед Юни 08, 2008 1:02 pm
от rexkos
Вчера, 7 юни 2008:
- 10203 на Костинброд беше навреме. На София се индикира с 3 аванс на 2-ри челен коловоз. Лок. начело бе 44 090;
- 3621 замина с 46 242, 5621 с 45 163, 7621 с 45 176, 20203 с 45 173;
- 50220 пристигна със 7 мин/з с 43 542;
- 60275 замина с лок. 61 002 с 5 мин/з закъснение, което до Волуяк беше избито, но си го върнахме, понеже чакахме връзка с позакъснелия Драгомански пътник, обслужван от 30 001/002. Иначе през "пустинята" 60275 се движеше нормално. Направи ми впечатление, че прелезът на спирка Бригадирска слава е подновен, даже са му сложили цели бариери, а не полу-бариери. И въпреки това там се мъдри намаление 25 с оправданието "стръмни подходи към жп прелез", което е пълна глупост според мен. До Разменна закъснението беше 3 минути, като за мое учудване стояхме на гарата само 1 минута, а не с часове. В крайната гара закъснението стана 7 минути, понеже в междугарието Разменна-Перник се мъдрят неколцина гадни намаления 25 и 40;
- 5623 замина от Перник с 5 минути закъснение, понеже от пътника през "пустинята" имаше един човек, правещ връзка с бързия от Кулата. Начело беше пловдивският лок. 44 099;
- 50204 се обслужваше от ЕМВ 30 003/004. На ПРР се разминахме с 50111 (30 001/002). В София навреме и без забележки;
- 20205 се теглеше от 45 178. До Лютиброд беше обслужен навреме, въпреки мудното ускорение на машината (вероятно заради мокрото времe) и поизтънелите й бандажи;
Публикувано на: Нед Юни 08, 2008 1:04 pm
от 44142
Вмомента се работи по възтановяването на КМ. Може и да я възтановят. Много нагли станаха.
Публикувано на: Нед Юни 08, 2008 6:02 pm
от 44-134
Чайката на пловдив беше на време с 45 149 ама замина с 10-тина минути вътрешно

Публикувано на: Нед Юни 08, 2008 6:04 pm
от rexkos
Няма как да е заминала навреме, понеже там въртят машината.
П.П. Пак ли с 63-ки ли е била Чайката?
Публикувано на: Нед Юни 08, 2008 6:09 pm
от 44-134
да