Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

В новините от 11 часа по БНР предадоха, че:
"Снощи на жп гара Кулата гранични полицаи от Петрич открили в товарен международен влак, пристигащ от Гърция, 14 мъже от Пакистан. Пакистанците били скрити в тръбите. Част от тях имат гръцки документи за хуманитарен статут в Гърция, други са в процедура за този статут. Влакът пътувал за Австрия, която била крайната цел на заловените.
Нелегалните имигранти са в полицейското управление в Петрич. Те ще бъдат върнати на гръцките гранични власти."

http://bnr.bg/sites/horizont/News/Bulga ... hrtrt.aspx
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:Веднъж пътувайки от Сф до Чб с вл.2613 (сега 2615) си спомням, че щяхме да подминем сп. Церово и влакът спря доста след указателя П...
Има поне два случая въпросния влак изобщо да не спре на Церово. После всички отнесоха яки наказания.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Такива случай се случват най-често при смяна на разписането в края на годината а някой път когато има временно изменение на разписанието с някаква телеграма с друга се изменя първата и така става пълна каша.
Един път имахме една телеграма с която 3636 обикаляше през По и от там до Пд влака по нашата телеграма беше даден транзит и ние си пердашим и на Искър ни спират а ние изтеглихме влака на предна дистанция както трябва а деж.ръководител като дойде с образец 2А се развика къде сме спрели пътниците скачали и му показахме нашата телеграма с която тр. да минем без спиране през Ик а в телеграмата на нач.влака спираше и даже май и на Пзк и Сп но вследствие на разминаването нямаше наказани.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ясно , на Пазарджик и Септември са били въведени инцидентните спирания по време на ремонтите , с цел обслужване на пътниците , но Искър е гара , на която 3636 и 3637 си спират и по обичайния график , когато са през 3-та.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Е да, но в телеграмата е дадено разписание от Карлово до СОФИЯ, Искър липсва нанесено спиране =>транзит
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Дори и Пловдив ли липсва? :shock: Освен , че е втория по големина град в България , и влакове с променено разписание следва да спират , там се и върти машина.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Прочети по-горе, Пловдив не липсва.
Когато при аварийно прекъсване, влакът е отклонен, изготвя се ново разписание, което се дава на машиниста, а редовното разписание става невалидно.
В случая в телеграмата не е дадено спиране на Искър, съответно поведението на машиниста е като при неспиращ по разписание влак - спира пред изходния сигнал, ако той е затворен.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

А ако концесионерът реши да използва трасето не по предназначение наказателна отговорност ще му се търси ли :twisted: Дано това е ново начало, а не предизвестена край :!: Това означава ли че трасето вече няма да е собственост на НК ЖИ, или само влаковете ще са частни ?
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма как концесионера да демонтира трасето, защото то ще е все така държавно и собственост на НК-ЖИ. Какво може и не може да се прави с трасето се урежда в концесионния договор.
Влаковете са си на БДЖ.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Пътнически влак се запали в движение
btv на 29.06.2011, 17:00 написа:Пътнически влак се запали в движение
Пътнически влак се запали в движение. Инцидентът стана малко преди обяд в района на Враца. Пътници и хора от крайпътни къщи сигнализирали за горящата, в продължение на повече от километър, композиция. За щастие, пострадали няма.

Малко след 11 часа пътник започнал отчаяно да размахва шапка от прозореца на горящата електричка с надежда, че машинистът ще забележи сигнала за тревога. Цветан Георгиев разказва, че първоначално му замирисало на феродо, видял и огън. Пътниците изпаднали в паника.

"Изплаших се много, защото си е за страх. Това си е чудо голямо. Ами ако, както е тръгнал влакът, не беше тоя човек да вика и да го спира, това е ужас", признава Зорница Миткова

Огънят идвал откъм ходовата част на вагона след локомотива и за това машинистът не го забелязал. Според очевидци обаче пожарът се виждал отдалеч. После се подпалил и последният вагон.

"Километър и половина, карам с автомобила си по влака и го виждам как влиза в квартал с пламък. Хора се препуснаха на линията, спря влакът, угасиха с един пожарогасител, още димеше и казаха да тръгва”, разказва Страхил Михайлов. Началник влакът отказа да коментира случилото се.

"Има сериозно натрупване от масло и грес, вероятно от накладките, или колодки им казват, които са на спирачките. Сигурно е искрило и се е запалило, с тези маслени наслоявания", обясни гл. инспектор Тодор Гоцев.

След час и половина престой, електричката, произведена през 1971 година в град Рига, потегли заедно с пътниците. Загрели спирачки са причината за появилия се дим под втората талига на пътническия влак, съобщиха от пресцентъра на БДЖ. Компанията категорично заявява, че днес не е възниквал инцидент с влак, при който да бъде нарушена безопасността на влаковото движение.
Първо беше електричка, после стана локомотив. Абе...БТВ.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Влакът е 70202 с ЕМВ 32-145/146.
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Мдааа,то шефовете на БДЖ ги сменят толкова често колкото и треньорите в А група :( Шегата настрана...интересно ми е ако е вярно това което казаха преди малко по БТВ,че новият директор досега не е бил в системата как ще го тълкувате? Според мен поредното глупаво назначение на някой си,а щом не е от системата сигурно и хал хабер си няма за какво изобщо става въпрос.Тъжно,тъжно за нашата железница,в момента на БДЖ му трябват кадърни мениджъри,а този лично на мен ми е неизвестен,моля ако някой знае нещо за него да сподели :?
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Нещо не разбирам ? Нали беше забранено назначаването на ''външни за системата хора'' Да не би да е започнала промяна на системата ''отгоре'' Да не повярва човек :lol:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”