В новините от 11 часа по БНР предадоха, че:
"Снощи на жп гара Кулата гранични полицаи от Петрич открили в товарен международен влак, пристигащ от Гърция, 14 мъже от Пакистан. Пакистанците били скрити в тръбите. Част от тях имат гръцки документи за хуманитарен статут в Гърция, други са в процедура за този статут. Влакът пътувал за Австрия, която била крайната цел на заловените.
Нелегалните имигранти са в полицейското управление в Петрич. Те ще бъдат върнати на гръцките гранични власти."
http://bnr.bg/sites/horizont/News/Bulga ... hrtrt.aspx
"Снощи на жп гара Кулата гранични полицаи от Петрич открили в товарен международен влак, пристигащ от Гърция, 14 мъже от Пакистан. Пакистанците били скрити в тръбите. Част от тях имат гръцки документи за хуманитарен статут в Гърция, други са в процедура за този статут. Влакът пътувал за Австрия, която била крайната цел на заловените.
Нелегалните имигранти са в полицейското управление в Петрич. Те ще бъдат върнати на гръцките гранични власти."
http://bnr.bg/sites/horizont/News/Bulga ... hrtrt.aspx
Такива случай се случват най-често при смяна на разписането в края на годината а някой път когато има временно изменение на разписанието с някаква телеграма с друга се изменя първата и така става пълна каша.
Един път имахме една телеграма с която 3636 обикаляше през По и от там до Пд влака по нашата телеграма беше даден транзит и ние си пердашим и на Искър ни спират а ние изтеглихме влака на предна дистанция както трябва а деж.ръководител като дойде с образец 2А се развика къде сме спрели пътниците скачали и му показахме нашата телеграма с която тр. да минем без спиране през Ик а в телеграмата на нач.влака спираше и даже май и на Пзк и Сп но вследствие на разминаването нямаше наказани.
Един път имахме една телеграма с която 3636 обикаляше през По и от там до Пд влака по нашата телеграма беше даден транзит и ние си пердашим и на Искър ни спират а ние изтеглихме влака на предна дистанция както трябва а деж.ръководител като дойде с образец 2А се развика къде сме спрели пътниците скачали и му показахме нашата телеграма с която тр. да минем без спиране през Ик а в телеграмата на нач.влака спираше и даже май и на Пзк и Сп но вследствие на разминаването нямаше наказани.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Прочети по-горе, Пловдив не липсва.
Когато при аварийно прекъсване, влакът е отклонен, изготвя се ново разписание, което се дава на машиниста, а редовното разписание става невалидно.
В случая в телеграмата не е дадено спиране на Искър, съответно поведението на машиниста е като при неспиращ по разписание влак - спира пред изходния сигнал, ако той е затворен.
Когато при аварийно прекъсване, влакът е отклонен, изготвя се ново разписание, което се дава на машиниста, а редовното разписание става невалидно.
В случая в телеграмата не е дадено спиране на Искър, съответно поведението на машиниста е като при неспиращ по разписание влак - спира пред изходния сигнал, ако той е затворен.
А ако концесионерът реши да използва трасето не по предназначение наказателна отговорност ще му се търси ли
Дано това е ново начало, а не предизвестена край
Това означава ли че трасето вече няма да е собственост на НК ЖИ, или само влаковете ще са частни ?


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Пътнически влак се запали в движение
Първо беше електричка, после стана локомотив. Абе...БТВ.btv на 29.06.2011, 17:00 написа:Пътнически влак се запали в движение
Пътнически влак се запали в движение. Инцидентът стана малко преди обяд в района на Враца. Пътници и хора от крайпътни къщи сигнализирали за горящата, в продължение на повече от километър, композиция. За щастие, пострадали няма.
Малко след 11 часа пътник започнал отчаяно да размахва шапка от прозореца на горящата електричка с надежда, че машинистът ще забележи сигнала за тревога. Цветан Георгиев разказва, че първоначално му замирисало на феродо, видял и огън. Пътниците изпаднали в паника.
"Изплаших се много, защото си е за страх. Това си е чудо голямо. Ами ако, както е тръгнал влакът, не беше тоя човек да вика и да го спира, това е ужас", признава Зорница Миткова
Огънят идвал откъм ходовата част на вагона след локомотива и за това машинистът не го забелязал. Според очевидци обаче пожарът се виждал отдалеч. После се подпалил и последният вагон.
"Километър и половина, карам с автомобила си по влака и го виждам как влиза в квартал с пламък. Хора се препуснаха на линията, спря влакът, угасиха с един пожарогасител, още димеше и казаха да тръгва”, разказва Страхил Михайлов. Началник влакът отказа да коментира случилото се.
"Има сериозно натрупване от масло и грес, вероятно от накладките, или колодки им казват, които са на спирачките. Сигурно е искрило и се е запалило, с тези маслени наслоявания", обясни гл. инспектор Тодор Гоцев.
След час и половина престой, електричката, произведена през 1971 година в град Рига, потегли заедно с пътниците. Загрели спирачки са причината за появилия се дим под втората талига на пътническия влак, съобщиха от пресцентъра на БДЖ. Компанията категорично заявява, че днес не е възниквал инцидент с влак, при който да бъде нарушена безопасността на влаковото движение.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това

Мдааа,то шефовете на БДЖ ги сменят толкова често колкото и треньорите в А група
Шегата настрана...интересно ми е ако е вярно това което казаха преди малко по БТВ,че новият директор досега не е бил в системата как ще го тълкувате? Според мен поредното глупаво назначение на някой си,а щом не е от системата сигурно и хал хабер си няма за какво изобщо става въпрос.Тъжно,тъжно за нашата железница,в момента на БДЖ му трябват кадърни мениджъри,а този лично на мен ми е неизвестен,моля ако някой знае нещо за него да сподели 


Нещо не разбирам ? Нали беше забранено назначаването на ''външни за системата хора'' Да не би да е започнала промяна на системата ''отгоре'' Да не повярва човек 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)
