Страница 27 от 28
Публикувано на: Пон Юни 06, 2011 10:03 am
от VESO
Тошко , прегледах разписанията и никъде не открих "плевенския" да е бил с дестинация Мездра - Варна. За сметка на това в разписание 1991 / 1992 открих нощен влак с номер 262 Варна - 19:40 , Видин - 7:12.На обратно е бил 261 Видин - 18:05 , Варна - 5:45.Возил е вагони в направление Лом - Варна и Берковица - Варна (и обратно).
Публикувано на: Пон Юни 06, 2011 4:23 pm
от disell
Едно време видинския влак пристигаше около 05.30-06.00 ч. във Варна а вечер тръгваше около 20.30 ч.
Публикувано на: Пон Юни 06, 2011 5:05 pm
от todor plamenov
Тръгването в 20:30 ч е идеален междинен вариант в интервала между 2654 и 2626, комбинирано и с връзка в Горна Оряховица с 4647, плюс сравнително ранно пристигане във Видин.
Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 4:20 pm
от railwaymaniac
Ето една листовка, която всеки пътуващ с "Плевен експрес" (в годините когато се движеше) можеше да намери във влака. В нея е отразено и разписанието му.

Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 4:46 pm
от bobara_e_tuk
ами състава му с какви вагони е бил на "Плевен Експрес"

Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 5:11 pm
от railwaymaniac
Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 5:20 pm
от railwaymaniac
Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 5:22 pm
от todor plamenov
За последно "Плевен Експрес" се движеше в ГДВ 1999. Тогава пътуваше по дестинацията Плевен - Благоевград - Плевен. Електрификацията надолу от Дулница още не беше завършена и имаше задължителен десетминутен престой в гарата за смяна на електрическата с дизелова тяга. През януари 2000 г, секирата на Краус удари този влак, както май се очертава завинаги.
Публикувано на: Съб Юни 18, 2011 1:35 am
от VESO
Интересна връзка между два нощни влака през 1998 г. намерих в старите разписания.
БВ 826 (Бургас - 22:45 , Пловдив - 3:25 , София - 5:50) е имал престой на гара Зимница от 23:56 до 0:10.Зачудих се за какво са тези минути , но при преглед на разписанието се оказа следното: БВ 336 (Варна - 21:05 , Карлово - 3:15 , София - 5:27) е стоял на Зимница от 0:04 до 0:07.Така се е създавала една връзка между Северна и Южна България , в която пътници са се прехвърляли от единия на другия влак и обратно.
Сутринта е било аналогично.БВ 337 (София - 22:34 , Карлово - 1:04 , Варна - 7:16) е стоял на Карнобат от 4:41 до 5:00.По това време е идвал БВ 827 (София - 22:45 , Пловдив - 1:30 , Бургас - 5:43) , който е бил на Карнобат от 4:55 до 4:58 и прекрасно е правил връзка с другия нощен.
В по - късните разписания тази връзка изчезва безвъзвратно.
Публикувано на: Съб Авг 06, 2011 8:09 pm
от Vancho
Някой ако има ГДВ 2009 да го качи ако е възможно. Благодаря

Публикувано на: Пон Авг 22, 2011 3:26 pm
от GuesttFan
@Vancho
Ако все още ти е актуална молбата, ето това, което имам:
http://tranzit.dir.bg/load.php?id=NK4Rz ... oPH5941208
Правил съм го по електронното разписание на сайта на БДЖ. Включил съм и каквато информация съм успял да докопам от форумите.
Публикувано на: Пон Авг 22, 2011 5:16 pm
от Saruman
@GuesttFan
Благодаря ти, ако имаш и по стари подобни файлове, качи ги ще сме ти благодарни.
Публикувано на: Вто Авг 23, 2011 9:14 am
от GuesttFan
В такъв вид, на екселска таблица, имам назад до 2005 г. И те са базирани единствено на електронния пътеводител, други източници почти не съм имал. Също така не съдържат всички клонове. При първа възможност ще ги кача на Транзит-а.
Публикувано на: Сря Авг 24, 2011 2:15 pm
от GuesttFan
Публикувано на: Сря Авг 24, 2011 2:18 pm
от bobara_e_tuk
на мен ми излиза това: ФАЙЛЪТ НЕ Е НАМЕРЕН