

Администратор
ТОва вече преминава всички граници!svd90 написа:Пуу![]()
![]()
![]()
Толкоз ли не могат да опазят 2 нови вагона !!?
Много ме е яд на безотговорността им !!!
Тук определено проблема е сериозен и ако някой(в случая компетентните органи) не вземе мерки, рискуваме да нямаме един свестен вагон или мотрисен влак... Темата за графитите е дискутирана много из форума и наскоро прочетох, че в някаква държава за графити в метрото, авторът бил осъден на 3 удара с пръчка, 5000 долара глоба и 50 дни затвор. Нека му е!
Да се надяваме да не съсипят и вагоните на "БУРГАС УИКЕНД", че хептем резил ще стане.

Кел файда... и без друго са дефектни, а при обслужването на софийски влакове през седмицата скоро ще им видят сметката, няма да се измъкнат още за дълго.lok45111 написа:ТОва вече преминава всички граници!svd90 написа:Пуу![]()
![]()
![]()
Толкоз ли не могат да опазят 2 нови вагона !!?
Много ме е яд на безотговорността им !!!
Тук определено проблема е сериозен и ако някой(в случая компетентните органи) не вземе мерки, рискуваме да нямаме един свестен вагон или мотрисен влак... Темата за графитите е дискутирана много из форума и наскоро прочетох, че в някаква държава за графити в метрото, авторът бил осъден на 3 удара с пръчка, 5000 долара глоба и 50 дни затвор. Нека му е!
Да се надяваме да не съсипят и вагоните на "БУРГАС УИКЕНД", че хептем резил ще стане.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:
Добре де винаги гледам вагони и мотриси нарисувани... А защо НЕ съм виждам нарисуване машина ... значи локомотивите ги пазят повече от вагоните или не са толкова интересни на драскачите ... но не е тази темата в която да се дискутира тази тема.
Доколкото до новите вагони е все едно да пътуваш в автобус нарисуван целия, не съм виждал досега биомет с графити
Доколкото до новите вагони е все едно да пътуваш в автобус нарисуван целия, не съм виждал досега биомет с графити


Техник
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:
Ами тогава нека новите вагони да вечер да са на нощните влакове и да се направи така разписанието, че и през деня да са на влаковете София - Варна/Бургас. Вярно това означава над 1000 км на ден, но нали затова са вагони за да се движат, а не да стоят като стена за графити. Но никой не би си направил труда да измисли подобно нещо след като и сега нещата си "вървят" ...
Има и едни проблем - трябва и да се чистят, поне вътре... за да се изчисти добре един вагон трябват 2ма човека и поне час говоря за истиснко почистване - не за отбиване на номера.... От време на време трябва и да се перат седалките, след това да съхнат..Maikal написа:Ами тогава нека новите вагони да вечер да са на нощните влакове и да се направи така разписанието, че и през деня да са на влаковете София - Варна/Бургас. Вярно това означава над 1000 км на ден, но нали затова са вагони за да се движат, а не да стоят като стена за графити. Но никой не би си направил труда да измисли подобно нещо след като и сега нещата си "вървят" ...

Може, вместо както в депо ПО да си перат килимите да перат тапицерийте07 написа:Има и едни проблем - трябва и да се чистят, поне вътре... за да се изчисти добре един вагон трябват 2ма човека и поне час говоря за истиснко почистване - не за отбиване на номера.... От време на време трябва и да се перат седалките, след това да съхнат..Maikal написа:Ами тогава нека новите вагони да вечер да са на нощните влакове и да се направи така разписанието, че и през деня да са на влаковете София - Варна/Бургас. Вярно това означава над 1000 км на ден, но нали затова са вагони за да се движат, а не да стоят като стена за графити. Но никой не би си направил труда да измисли подобно нещо след като и сега нещата си "вървят" ...


За тапицерии и седалки да се перат чувам за пръв път сега, да не говорим, че едва ли веднъж претапицирани и излезли от ревизия вагоните може да им се свали тапицерията, да се изпере и пак да се постави. Единствено калъфките за главите се сменят (свалят и перат), а на седалките не се обръща никакво внимание. Не съм заварил 1 вагон с чиста тапицерия на седалките - все трохи, косми и какво ли не. Налага се аз със кърпичка да си забърсвам и тогава спокоен да сядам. Най-малкото почистване на седалките може да се направи с кофа с вода и с една по-дебела четка, която да мокрят и с която да минават по 2-3 пъти седалките, за да се маха натрупаната мръсотия.
Относно това, че се драскат предимно вагони и мотриси, а не локомотиви, просто те не са им интересни, ако са искали да са нашарили отдавна спрените в Подуене и по другите депа локомотиви. Тук-таме има случай на нашарен локомотив (особено по Варна на тези от оградата), но по принцип не е редовно явление. Ако обаче започнат тях да ги шарят, не знам..., но интересът им е насочен към вагоните и мотрисите. Това е.
Относно това, че се драскат предимно вагони и мотриси, а не локомотиви, просто те не са им интересни, ако са искали да са нашарили отдавна спрените в Подуене и по другите депа локомотиви. Тук-таме има случай на нашарен локомотив (особено по Варна на тези от оградата), но по принцип не е редовно явление. Ако обаче започнат тях да ги шарят, не знам..., но интересът им е насочен към вагоните и мотрисите. Това е.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Никс - не е необходимо тапицерията да се сваля,има си машини за всичко ... и не са скъпи!Nikss написа:За тапицерии и седалки да се перат чувам за пръв път сега, да не говорим, че едва ли веднъж претапицирани и излезли от ревизия вагоните може да им се свали тапицерията, да се изпере и пак да се постави. .


Техник

И бургас Уикенд ли надраскаха със спрейовеstani_46001 написа:Първия вагон, който е от тези новите, с черната ивица на прозорците. В предната си част имаше драсканици и ми стана гадно, че и тях вече започнаха да мацат. Сега ще приложа снимка. http://img441.imageshack.us/img441/8908/p1020639.jpg



Информация
Модератори