Страница 27 от 65
Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 8:15 pm
от 46 242
За сертифкация 160 km/h на дряновския трябваше да го разгонят мнoгoкратно до 175 +/- 1. Не са го правили.
Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 9:49 pm
от 43.309
100 пъти ви казах 140 км/ч сертификация, 100 експлоатация, онея от ЖА няма лесно да кандишат пак на 140 км/ч, сакън да не се раздруса пак нечйи задник.
Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 9:52 pm
от svd90
Едва ли БДЖ ще си дават малкото налични пари за чисто нови вагони,които да са ограничени до 100. Напълно нелогично е
Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 9:55 pm
от bdz46
Те в момента са ограничени.
Ако не излезе специална заповед, няма нови-стари - всичко до 100.
Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 9:55 pm
от 43.309
То няма никаква логика в действията на БДЖ в последните 20 година така, че... Нищо не е променено по талигата. Същата е като на старите 63, които са ограничени до 100 км/ч поради неизяснени вибрации....усетени от един виден мислител на РЖИ Пловдив дето измисли и 90 км/ч за калодкови влакове по чисто нов път между Сп и Звъничево.
Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 10:01 pm
от svd90
bdz46 написа:Те в момента са ограничени.
Ако не излезе специална заповед, няма нови-стари - всичко до 100.
Да се надяваме да излезе , щото иначе си е цяло прахосничество. В крайна сметка да закупуват вагони от чужбина наподобяващи 63 ,но поне да се движат със 100+
А и нали след 2-3 години се очаква да се движат влаковете със 160

Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 10:04 pm
от 43.309
Именно оттук си прави извода как се мисли в БДЖ-назадничево, вагони за 140 км/ч (и пак не е сигурно), същевременно очакваме скорости от 160 км/ч в следващите години.
Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 10:09 pm
от svd90
Без коментар както се казва
Дано поне проекта за 160 се реализира наистина ,че много нереално ми изглежда.
Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 10:15 pm
от bdz46
За 46 200 с вагони за 160 няма да има проблем да се дважи със 150 (с нови скоростомери разбира се).
Затова спирачното разстояние е 1500 м - за да може 160 при 115% спирачка.
Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 10:55 pm
от 07
bdz46 написа:За 46 200 с вагони за 160 няма да има проблем да се дважи със 150 (с нови скоростомери разбира се).
Затова спирачното разстояние е 1500 м - за да може 160 при 115% спирачка.
Сегашните хаслери не са ли до 150?
Публикувано на: Съб Мар 20, 2010 12:23 am
от Nikss
07 написа:bdz46 написа:За 46 200 с вагони за 160 няма да има проблем да се дважи със 150 (с нови скоростомери разбира се).
Затова спирачното разстояние е 1500 м - за да може 160 при 115% спирачка.
Сегашните хаслери не са ли до 150?
До 150 са. 46 229 с такъв ги е вдигала.

Публикувано на: Съб Мар 20, 2010 6:40 am
от bdz46
Точно, защото са до 150 не може да се движи с толкова.
Трябва до 180.
Публикувано на: Съб Мар 20, 2010 8:16 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Точно, защото са до 150 не може да се движи с толкова.
Трябва до 180.
Дряновските 63-ки са се класирали за 160 км/час, за Септемврийските още не е сигурно дали ще останат до 140 км/час или ще покрият по - високия критерий.
Публикувано на: Съб Мар 20, 2010 11:33 am
от VESO
Ще го покрият , ако им отстранят дефектите , минат нови проби и бъдат сертифицирани за по - висока скорост.
Публикувано на: Съб Мар 20, 2010 8:45 pm
от Nikss
bdz46 написа:Точно, защото са до 150 не може да се движи с толкова.
Трябва до 180.
Не може, но в България всичко може. Хаслери за 180 имаше май на сръбските електровози, аз поне в България не съм виждал никъде.
