
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
То няма никаква логика в действията на БДЖ в последните 20 година така, че... Нищо не е променено по талигата. Същата е като на старите 63, които са ограничени до 100 км/ч поради неизяснени вибрации....усетени от един виден мислител на РЖИ Пловдив дето измисли и 90 км/ч за калодкови влакове по чисто нов път между Сп и Звъничево.

Да се надяваме да излезе , щото иначе си е цяло прахосничество. В крайна сметка да закупуват вагони от чужбина наподобяващи 63 ,но поне да се движат със 100+bdz46 написа:Те в момента са ограничени.
Ако не излезе специална заповед, няма нови-стари - всичко до 100.
А и нали след 2-3 години се очаква да се движат влаковете със 160



Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm


До 150 са. 46 229 с такъв ги е вдигала.07 написа:Сегашните хаслери не са ли до 150?bdz46 написа:За 46 200 с вагони за 160 няма да има проблем да се дважи със 150 (с нови скоростомери разбира се).
Затова спирачното разстояние е 1500 м - за да може 160 при 115% спирачка.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор

Информация
Модератори