Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

За сертифкация 160 km/h на дряновския трябваше да го разгонят мнoгoкратно до 175 +/- 1. Не са го правили.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

100 пъти ви казах 140 км/ч сертификация, 100 експлоатация, онея от ЖА няма лесно да кандишат пак на 140 км/ч, сакън да не се раздруса пак нечйи задник.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Едва ли БДЖ ще си дават малкото налични пари за чисто нови вагони,които да са ограничени до 100. Напълно нелогично е
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Те в момента са ограничени.
Ако не излезе специална заповед, няма нови-стари - всичко до 100.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

То няма никаква логика в действията на БДЖ в последните 20 година така, че... Нищо не е променено по талигата. Същата е като на старите 63, които са ограничени до 100 км/ч поради неизяснени вибрации....усетени от един виден мислител на РЖИ Пловдив дето измисли и 90 км/ч за калодкови влакове по чисто нов път между Сп и Звъничево.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

bdz46 написа:Те в момента са ограничени.
Ако не излезе специална заповед, няма нови-стари - всичко до 100.
Да се надяваме да излезе , щото иначе си е цяло прахосничество. В крайна сметка да закупуват вагони от чужбина наподобяващи 63 ,но поне да се движат със 100+
А и нали след 2-3 години се очаква да се движат влаковете със 160 :lol: :lol: :lol:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Именно оттук си прави извода как се мисли в БДЖ-назадничево, вагони за 140 км/ч (и пак не е сигурно), същевременно очакваме скорости от 160 км/ч в следващите години.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Без коментар както се казва :roll:

Дано поне проекта за 160 се реализира наистина ,че много нереално ми изглежда.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За 46 200 с вагони за 160 няма да има проблем да се дважи със 150 (с нови скоростомери разбира се).
Затова спирачното разстояние е 1500 м - за да може 160 при 115% спирачка.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:За 46 200 с вагони за 160 няма да има проблем да се дважи със 150 (с нови скоростомери разбира се).
Затова спирачното разстояние е 1500 м - за да може 160 при 115% спирачка.
Сегашните хаслери не са ли до 150?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
bdz46 написа:За 46 200 с вагони за 160 няма да има проблем да се дважи със 150 (с нови скоростомери разбира се).
Затова спирачното разстояние е 1500 м - за да може 160 при 115% спирачка.
Сегашните хаслери не са ли до 150?
До 150 са. 46 229 с такъв ги е вдигала. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Точно, защото са до 150 не може да се движи с толкова.
Трябва до 180.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Точно, защото са до 150 не може да се движи с толкова.
Трябва до 180.
Дряновските 63-ки са се класирали за 160 км/час, за Септемврийските още не е сигурно дали ще останат до 140 км/час или ще покрият по - високия критерий.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ще го покрият , ако им отстранят дефектите , минат нови проби и бъдат сертифицирани за по - висока скорост.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Точно, защото са до 150 не може да се движи с толкова.
Трябва до 180.
Не може, но в България всичко може. Хаслери за 180 имаше май на сръбските електровози, аз поне в България не съм виждал никъде. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация