
Администратор
Днес на Екипировката 44 089.1 направо "разби очакванията" на ЕП бригадата. Влезе с тотално разглобила се спирачна лостова система и само един шлосер успя да възстанови всичко по нея за няколко часа. В момента машината е готова и на обяд ще замине за Варна на чело на БВ 2613. На нея пак се установи, че осигурителните планки на калодкодържателите са изработени неграмотно, поради което отворите за болтовете се разминават - налага се да се дупчи на ново или да се пуска локомотива с по един болт, което е предпоставка за обръщане на калодка. А 089 имаше именно на обувката с калпава планка 1 брой обърната калодка.
64.19

Администратор
Тя днес жажи речи и направиха цяло ТП на екипировката. Шлосера смени сума ти осигурителни планки, болтове и други елементи по механиката. В крайна сметка така и не замина 2613 майbdz46 написа:Тя си обръща калодки на поразия.
С това постоянно циркулиране до Ва, механиката си замина за отрицателно време.

45 205.1 пък влезе за проблем по спирачката в 1-ва кабина. Смених кранмашиниста, но се оказа, че има и други проблеми и замина за Подуяне да си оправят тръболяците.
64.19

Разбира се, че на 2611, 2612 и 3636, 3637 ще се движи 44088. А относно 44 120 същата през 2005 г. е излязла от ПР, но все още не е достигнала километри за ГПР, очаква се скоро да се спре.lok45111 написа:Чак ад се разпадне не, но си е изпитание за локомотивите - променлив профил, слаб железен път, рязка промяна на скоростите.
Иначе 44 088.3 с удоволствие ще я гледаме на 2611/2612, поне ще има възможност да се спре 44 120.4, която от далеч си личи, че плаче за голям ремонт. Вчера същата беше докарала 3636 и замина за влак 2611. Не е лошо колегата disell от Варна да каже в какво техническо състояние е машината, но последно когато пътувах на нея(беше зимата) не останах особено впечатлен. Въпреки, че дърпа доста, машината блъскаше, беше неплътна, изключваше от "решетки", което май за 44/45 си е "стандартен" кусур.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Администратор
Много подъл и педерастки номер стана днес с РН-то на 45 205 вчера.
Локомотива влезе в 13:30 за случаен ремонт в София, като лок. машинист Антон А. Симеонов е подал далечна информация за неизправност по кран-машиниста и силен пропуск на въздух под пода на кабината.
На локомотива се качих и констатирах, че кран-машиниста в кабина 1 е неплътен - на 3-то положение има голям пад на налягането в ГВ, както и, че има силно изразен пропуск от регулатора. Смених кран-машиниста и при направените функционални проби установих, че има освен пропуск от холендера на ГВ под пода, и някакво запушване. ГВ се зарежда нормално от КМ, но при задържане почти не реагира, сякаш има еднопосочен вентил
Това ме наведе на мисълта за проблем в холендера, подлагане на гумени уплътнения или някакъв друг елемент за уплътняване. Слязох от локомотива и докладвах на депомайстор Людмил Димитров и ръководител ЕП Петьо Колчев, че локомотива има и проблем по тръбната инсталация със съмнение за спукване и последвало подлагане на холендера на ГВ. Изразих мнението си, че локомотива е за депо Пд, тъй като там имат тръбни кривки - ние сме дизел депо. Същото становище бе обявено и на машинния диспечер Асен Йонев и локомотива замина за Подуяне.
Днес сутринта на анализа в София, най - подло и мръсно прехвърлиха вината върху нас - в Подуяне били сменяли пак кран-машиниста и се оправил локомотива???!!! Как със смяна на кран-машинист ще уплътниш и ще отпушиш холендровата връзка!? Локомотива е заминал да обслужи влак и по време на обслужването на влака, споменатия от мен причинител на аномалията се е ПРЪСНАЛ! Поради което влака е оставен. Е?! А кран-машиниста е изправен и в момента печели!
ХУБАВА РАБОТА, АМА ПОДУЯНСКА!!!
Локомотива влезе в 13:30 за случаен ремонт в София, като лок. машинист Антон А. Симеонов е подал далечна информация за неизправност по кран-машиниста и силен пропуск на въздух под пода на кабината.
На локомотива се качих и констатирах, че кран-машиниста в кабина 1 е неплътен - на 3-то положение има голям пад на налягането в ГВ, както и, че има силно изразен пропуск от регулатора. Смених кран-машиниста и при направените функционални проби установих, че има освен пропуск от холендера на ГВ под пода, и някакво запушване. ГВ се зарежда нормално от КМ, но при задържане почти не реагира, сякаш има еднопосочен вентил

Днес сутринта на анализа в София, най - подло и мръсно прехвърлиха вината върху нас - в Подуяне били сменяли пак кран-машиниста и се оправил локомотива???!!! Как със смяна на кран-машинист ще уплътниш и ще отпушиш холендровата връзка!? Локомотива е заминал да обслужи влак и по време на обслужването на влака, споменатия от мен причинител на аномалията се е ПРЪСНАЛ! Поради което влака е оставен. Е?! А кран-машиниста е изправен и в момента печели!
ХУБАВА РАБОТА, АМА ПОДУЯНСКА!!!
64.19

lok45111 написа:Време и беше на 32 065/066 да замине на ограда. Поне да се сетят да я изпратят в ЛВЗ - Русе, където със сигурност ще и бъде направен читав ремонт.
Да бе, колкото на 44 089 ли. А виж кабелите излизащи от конектора на хаслера 2-ра кабина с кво са изолирани. Анкерпласт. Същото беше и в първа кабина. Разпадаше се на прах и вътре кабелите представляваха оголени жички с ронеща се изолация. Затова и имаше късо във веригите на гебер-хаслер. Наложи се да импровизираме с изолирбанд. Другото късо беше от поставен кабел на лулата на гебера между гебера и капака на буксата - протрит кабел. Това второто не касае ремонта в Руси, обаче анкерпласта ..... Има вероятност така да си е била още при отиване за ремонт там, ама нали за това е КР, да се пусне кабелаж.tunio_slv написа:Съгласен съм че в Русе правят добри ремонти,но други ЕМВ чакат ред преди 32-65/66,мисля че няма да има ред за нея.
Ето колегата Светльо пусна нов кабелаж за същия проблем на 44 087 и сега машината е с нови кабели между клемна кутия на гебера и хаслерите. Същото можеха да направят и прехвалените ви русинци на 44 089.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор

То за това като се сменя нещо се пише сериен номер.lok45111 написа:По казуса 45 205 ще има наказани от Подуяне. Писано е, че е сменен кран-машинист, но такъв не е сменян. Локомотива е влязъл и излязъл с дефекта, за който сигнализирах и пратих машината в Пд. След това е имало вече описаното оставяне на влак.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

45 158 е доста раздрънкана и блъска на поразия... при управление от 2-ра кабина компресорите не се включват нито автоматично, нито ръчно
и като падне налягането гледай сеир - изключва (ГВП), пък ти се оправяй после... хубавото е, че на ден не го прави това повече от 2 пъти, но като цяло е голяма барака... 




Посестримата й 45 171.6 се оказа не по-малък батал... онзи ден е била ПВ 20103 и такова блъскане е имало, че дори е блъскала повече от 43-555.2 и в резултат на зверското блъскане и заминалите амортисьори машинистът управлявал лок се е разделил с една от пломбите си...
затва такива кочини като 171, 176 и други подобни само в течно състояние в доменните пещи...







Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Информация
Модератори