Страница 26 от 28

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 4:17 pm
от todor plamenov
На БВ 230 Варна - Плевен ми се струва,че му е било доста разтеглено разписанието, защото през 1992 г е заминавал от Варна в 16:00ч, а в крайната гара Плевен е пристигал в 21:30ч. Според сегашният график БВ 2654 Варна - Плевен тръгва в 17:25 (т.е.1ч и 25 м по-късно), а пристига в 21:57ч.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 5:03 pm
от 07
Тогава на ГО е изчаквал вагони от Бургас

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 8:07 pm
от VESO
Точно това разписание се опитвам да открия , но не го намирам засега.В останалите тези влакове не са се изчаквали на Горна , тъй като както от подаденото от мен разписание се вижда , влакът от Бургас за Плевен пристига в Горна по - късно от другия , идващ от Варна.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 8:34 pm
от todor plamenov
Не съм се замислял като времепътуване кой вариант е по-бърз?- от Бургас за Плевен през Комунари и Шумен или през Сливен и Балкана. И в двата варианта аналогичното е,че посоката на движение се сменя два пъти. Преди няколко години се експлоатираше през лятото нощна връзка Плевен - Бургас - Плевен през Г.Оряховица и Балкана. Мисля,че номерацията на чифтовете първо беше 4685/4686 и после беше сменена на 2681/2682.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:02 pm
от VESO
Tочно така , Тошко.4685 / 4686 се движеха до 2004 г. в състав - фургон , спален и 5 седящи вагона (4 второкласни и между тях първокласен). След възстановяването на същите влакове под номера 2681 / 2682 съставите бяха с 4 вагона (спален , първокласен и два второкласни).В последното разписание бяха 3 - кушет и два второкласни.
Дали ще доживеем отново да ги пуснат. :roll: :?

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:16 pm
от Vancho
Да пускат дневни Плевен-Бургас през Комунари и Шумен, та да има 74-ки от 3660 за горските :lol:

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:35 pm
от 07
Ами ако инфрата в е проектни параметри - през Шумен би трябвало да е по бързо... Всъщност "плевенския" го пуснаха през Шумен когато му прикачиха и русенски вагони, после за 1-2 години го върнаха през Балкана, след това пак през Шумен, после плевенските вагони останаха само през лятото, после изчезнаха... Когато беше през Дъбово от и до Дъбово "плевенския" вървеше малко преди сегашния 3621/2, спокойно можеха да ги пускат с един лок до Дъбово

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:35 pm
от 07
Vancho написа:Да пускат дневни Плевен-Бургас през Комунари и Шумен, та да има 74-ки от 3660 за горските :lol:
За горските по подходящи ми се виждат Ех-Дбтата..

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 10:12 pm
от Vancho
Аз лично не един и два пъти съм твърдял че си ги харесвам екс дб тата, но масовите пътници просто отказват да пътуват в тях и ако има един купеен ще се мушнат в него ... Не им разбирам логиката при все че в масовия случай /говорим за пловдивски вагони особено/ екс дб тата са в доста по-запазен и свеж вид от останалите. Уж искат нещо по-новичко пък не им харесва. Откъде да им намерят купейни нови вагони ... Странна история, ама май конските са си казали тежката дума :lol:

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 10:32 pm
от 07
Лошото е че един да не се е къпал и се усеща в целия салон. А ако има 2ма или повече говорещи на висок глас - става меко казано досадно

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 11:57 pm
от Vancho
Е поне може да потърсиш спасение в друг салон, а пък ако си заклещен в купе с 8 човека накъде да бягаш :lol:

Публикувано на: Пон Юни 06, 2011 2:10 am
от VESO
В същото това разписание (1992-1993) е съществувал бръз влак от Варна за Търговище , който се е движел в петък , събота , неделя и празник.Разписанието му е било следното.
БВ 262 Варна - 12:00 , Белослав - 12:20 , Повеляново - 12:26 , Синдел - 12:36-12:38 , Провадия - 12:56 , Невша - 13:11 , Каспичан - 13:25-13:27 , Мадара - 13:34 , Мътница - 13:41 , Шумен - 13:49-13:51 , Хан Крум - 14:03 , Надарево - 14:14 , Търговище - 14:26.
На обратно - БВ 263 Търговище - 16:10 , Надарво - 16:22 , Хан Крум - 16:33 , Шумен - 16:46-16:48 , Мътница - 16:58 , Мадара - 17:07 , Каспичан - 17:14-17:16 , Невша - 17:30 , Провадия - 17:43 , Синдел - 17:57-17:59 , Повеляново - 18:11 , Белослав - 18:20 , Варна - 18:40.

По онова време влаковете в направление София - Варна са били следните:
ЕВ 201 София - 6:10 , Горна - 10:18-10:23 , Варна - 14:05;
БВ 221 София - 10:10 , Горна - 14:40-14:50 , Варна - 18:50;
БВ 831 София - 12:15 , Пловдив - 14:48-15:00 , Варна - 21:20;
ЕВ 203 София - 14:10 , Горна - 18:15-18:20 , Варна - 22:00;
БВ 225 София - 21:55 , Горна - 2:17-2:27 , Варна - 6:30;
БВ 327 София - 23:10 , Карлово - 1:30-1:35 , Варна - 7:25.

На обратно:
ЕВ 206 Варна - 6:30 , Горна - 10:15-10:20 , София - 14:30;
БВ 832 Варна - 8:30 , Пловдив - 14:45-14:50 , София - 17:20;
БВ 222 Варна - 9:45 , Горна - 13:45-13:55 , София - 18:30;
ЕВ 208 Варна - 13:40 , Горна - 17:20-17:26 , София - 21:30;
БВ 328 Варна - 22:10 , Карлово - 4:10-4:15 , София - 6:35;
БВ 226 Варна - 22:40 , Горна - 2:40-2:48 , София - 7:35.

Публикувано на: Пон Юни 06, 2011 3:00 am
от 07
Май имаме подобрение с около час от тогавашните времена

Публикувано на: Пон Юни 06, 2011 6:18 am
от todor plamenov
Мисля, че някъде през периода 1990-1995 за кратко време сегашният 2655/2654 е пътувал от/до Мездра и е съществувал сезонен дневен влак Варна - Враца - Варна, тръгващ около часа на сегашния 2612.

Публикувано на: Пон Юни 06, 2011 9:39 am
от Vancho
Майко мила София-ГО ... :shock: Нали уж Мездра-ГО е бил модернизиран в не много далечното минало, а то в момента е по-зле отколкото е било тогава :lol: Или то не е имало скопени 63-ки :D