
Модератор

Модератор
Не съм се замислял като времепътуване кой вариант е по-бърз?- от Бургас за Плевен през Комунари и Шумен или през Сливен и Балкана. И в двата варианта аналогичното е,че посоката на движение се сменя два пъти. Преди няколко години се експлоатираше през лятото нощна връзка Плевен - Бургас - Плевен през Г.Оряховица и Балкана. Мисля,че номерацията на чифтовете първо беше 4685/4686 и после беше сменена на 2681/2682.
Tочно така , Тошко.4685 / 4686 се движеха до 2004 г. в състав - фургон , спален и 5 седящи вагона (4 второкласни и между тях първокласен). След възстановяването на същите влакове под номера 2681 / 2682 съставите бяха с 4 вагона (спален , първокласен и два второкласни).В последното разписание бяха 3 - кушет и два второкласни.
Дали ще доживеем отново да ги пуснат.

Дали ще доживеем отново да ги пуснат.


Ами ако инфрата в е проектни параметри - през Шумен би трябвало да е по бързо... Всъщност "плевенския" го пуснаха през Шумен когато му прикачиха и русенски вагони, после за 1-2 години го върнаха през Балкана, след това пак през Шумен, после плевенските вагони останаха само през лятото, после изчезнаха... Когато беше през Дъбово от и до Дъбово "плевенския" вървеше малко преди сегашния 3621/2, спокойно можеха да ги пускат с един лок до Дъбово
Аз лично не един и два пъти съм твърдял че си ги харесвам екс дб тата, но масовите пътници просто отказват да пътуват в тях и ако има един купеен ще се мушнат в него ... Не им разбирам логиката при все че в масовия случай /говорим за пловдивски вагони особено/ екс дб тата са в доста по-запазен и свеж вид от останалите. Уж искат нещо по-новичко пък не им харесва. Откъде да им намерят купейни нови вагони ... Странна история, ама май конските са си казали тежката дума 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

В същото това разписание (1992-1993) е съществувал бръз влак от Варна за Търговище , който се е движел в петък , събота , неделя и празник.Разписанието му е било следното.
БВ 262 Варна - 12:00 , Белослав - 12:20 , Повеляново - 12:26 , Синдел - 12:36-12:38 , Провадия - 12:56 , Невша - 13:11 , Каспичан - 13:25-13:27 , Мадара - 13:34 , Мътница - 13:41 , Шумен - 13:49-13:51 , Хан Крум - 14:03 , Надарево - 14:14 , Търговище - 14:26.
На обратно - БВ 263 Търговище - 16:10 , Надарво - 16:22 , Хан Крум - 16:33 , Шумен - 16:46-16:48 , Мътница - 16:58 , Мадара - 17:07 , Каспичан - 17:14-17:16 , Невша - 17:30 , Провадия - 17:43 , Синдел - 17:57-17:59 , Повеляново - 18:11 , Белослав - 18:20 , Варна - 18:40.
По онова време влаковете в направление София - Варна са били следните:
ЕВ 201 София - 6:10 , Горна - 10:18-10:23 , Варна - 14:05;
БВ 221 София - 10:10 , Горна - 14:40-14:50 , Варна - 18:50;
БВ 831 София - 12:15 , Пловдив - 14:48-15:00 , Варна - 21:20;
ЕВ 203 София - 14:10 , Горна - 18:15-18:20 , Варна - 22:00;
БВ 225 София - 21:55 , Горна - 2:17-2:27 , Варна - 6:30;
БВ 327 София - 23:10 , Карлово - 1:30-1:35 , Варна - 7:25.
На обратно:
ЕВ 206 Варна - 6:30 , Горна - 10:15-10:20 , София - 14:30;
БВ 832 Варна - 8:30 , Пловдив - 14:45-14:50 , София - 17:20;
БВ 222 Варна - 9:45 , Горна - 13:45-13:55 , София - 18:30;
ЕВ 208 Варна - 13:40 , Горна - 17:20-17:26 , София - 21:30;
БВ 328 Варна - 22:10 , Карлово - 4:10-4:15 , София - 6:35;
БВ 226 Варна - 22:40 , Горна - 2:40-2:48 , София - 7:35.
БВ 262 Варна - 12:00 , Белослав - 12:20 , Повеляново - 12:26 , Синдел - 12:36-12:38 , Провадия - 12:56 , Невша - 13:11 , Каспичан - 13:25-13:27 , Мадара - 13:34 , Мътница - 13:41 , Шумен - 13:49-13:51 , Хан Крум - 14:03 , Надарево - 14:14 , Търговище - 14:26.
На обратно - БВ 263 Търговище - 16:10 , Надарво - 16:22 , Хан Крум - 16:33 , Шумен - 16:46-16:48 , Мътница - 16:58 , Мадара - 17:07 , Каспичан - 17:14-17:16 , Невша - 17:30 , Провадия - 17:43 , Синдел - 17:57-17:59 , Повеляново - 18:11 , Белослав - 18:20 , Варна - 18:40.
По онова време влаковете в направление София - Варна са били следните:
ЕВ 201 София - 6:10 , Горна - 10:18-10:23 , Варна - 14:05;
БВ 221 София - 10:10 , Горна - 14:40-14:50 , Варна - 18:50;
БВ 831 София - 12:15 , Пловдив - 14:48-15:00 , Варна - 21:20;
ЕВ 203 София - 14:10 , Горна - 18:15-18:20 , Варна - 22:00;
БВ 225 София - 21:55 , Горна - 2:17-2:27 , Варна - 6:30;
БВ 327 София - 23:10 , Карлово - 1:30-1:35 , Варна - 7:25.
На обратно:
ЕВ 206 Варна - 6:30 , Горна - 10:15-10:20 , София - 14:30;
БВ 832 Варна - 8:30 , Пловдив - 14:45-14:50 , София - 17:20;
БВ 222 Варна - 9:45 , Горна - 13:45-13:55 , София - 18:30;
ЕВ 208 Варна - 13:40 , Горна - 17:20-17:26 , София - 21:30;
БВ 328 Варна - 22:10 , Карлово - 4:10-4:15 , София - 6:35;
БВ 226 Варна - 22:40 , Горна - 2:40-2:48 , София - 7:35.

Модератор
Майко мила София-ГО ...
Нали уж Мездра-ГО е бил модернизиран в не много далечното минало, а то в момента е по-зле отколкото е било тогава
Или то не е имало скопени 63-ки 



О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Информация
Модератори