Страница 26 от 33
Публикувано на: Вто Яну 17, 2012 8:36 pm
от gugu_134
Може ли повече информация за 20130

Публикувано на: Вто Яну 17, 2012 9:54 pm
от rexkos
20130, който беше отменен в у-ка Търговище - Горна Оряховица, вече ще се движи по маршрут Стражица - Горна Оряховица - Червен бряг.
Публикувано на: Вто Яну 17, 2012 9:57 pm
от gugu_134
Интересно ми е как ще става обвръзката с мотрисата.
Публикувано на: Вто Яну 17, 2012 9:59 pm
от rexkos
Много просто - някъде към 5.30 ч. от ГО ще тръгва изолиран ЕМВ 32 като ТСВ до Стражица и оттам вече поема като 20130.
Публикувано на: Вто Яну 17, 2012 11:59 pm
от VESO
По - добре си беше Търговище.Тази Стражица никак не се връзва......
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 12:19 am
от Vancho
Това трябва да е от Шумен, за да стане Хебъра 4641 наистина бърз влак

Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 11:14 am
от kgeorgiev
Като ще е от Шумен барем нека е от Каспичан

Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 11:58 am
от SaiLeR
Добре си е така, само не ми е ясно за къв чеп пускат ТСВ, вместо нормално КПВ в 5:30 към Стражица.Хора за влака си има дотам.
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 2:37 pm
от VESO
Аз съм го предлагал и преди - няма ли да е по - удобно пускането на вечерен влак от Горна към Шумен , който да обира последните пътници? Едва тогава 4640 ще престане да спира на всяка керемидка , пък от друга страна последният ПВ за деня в тази посока е 20137 (16:30).Например този ПВ да тръгва от Г.Оряховица в 20:05 , като в 22:35 ще пристига в Шумен.След това ще отпаднат спиранията на 4640 в Козаревец , Джулюница , Асеново , Славяново , Медовина , Дралфа , Надарево и Хан Крум , което ще означава близо 20-тина минути по - кратко времепътуване за бързия.
Сутрин този пътнически влак ще тръгва от Шумен към Горна , обирайки пътниците от малките станции и спиранията на 4641 отново ще се редуцират до 3 - Търговище , Попово и Стражица (то и повече не са нужни).
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 5:16 pm
от Vancho
Нимой ! Трябва бригада да спи в Шумен ...

затуй... ТСВ

Пък и после ще ревнат че БВ-то им било ранно, че пътували и за надолу (реално с ПВ от Шумен ще има до Плачковци в най-добрия случай) пък ако имат работа по-надолу си чакат Хебъра - не е чак такъв проблем. Е да ама е пак НИМОЙ ... Не се научиха че БВ на дълго разстояние са за това, за да привлекат приходи и пътници за 10-20 лв... а не от Баба Пена от Долно нанадолнище ...

Публикувано на: Пет Яну 20, 2012 11:18 am
от 0450
http://focus-news.net/?id=n1611314
Урааа, ама трябва за цялата година да го пуснат! За начало и това е добре...
Публикувано на: Пет Яну 20, 2012 6:22 pm
от disell
Какво Ура , този влак даже и тогава трябва да го пуснат от 01.06 а не в средата на лятото, тъкмо хората пак ще се научат да го ползват и отново ще го спрат - пълно безумие.Още не мога да разбера кой , кого и как излъга за до го спрат въпреки населеността му която примерно е в пъти над тази на 4640 / 4641 .Само за пример ще посоча , че на гара Дългопол от 3636 слизаха всяка вечер не по-малко от 50-60 човека а всяка работна сутрин на 3637 се качваха около 100-на пътници , отделно гарите Сливен , Казанлък и Карлово които също генерираха стабилен пътникопоток почти целогодишно.
Публикувано на: Пет Яну 20, 2012 10:05 pm
от VESO
В 3636 сутрин се качваха много хора и от Пирдоп.Явно отиваха на работа с него , тъй като 30120 им бе късен.
Публикувано на: Съб Яну 21, 2012 11:10 pm
от VESO
Вече официално върнаха влаковете от и до Пещера (5 в едната посока).Задайте дата в ел. разписание в сайта на БДЖ от 23-ти нататък и вижте какво се показва.Най - после някой да се сети и за тази отсечка.
BTW , влаковете излизат и в почивни дни.
Публикувано на: Сря Фев 01, 2012 9:43 am
от disell
Снощи видях 2 интересни телеграми :

поради липса на пътници влакове 8671/8672 се отменят до 30.05.2012г.

променя се нетното тегло на почти всички серии пътн.вагони