Аз специално за Северния вариант смея да твърдя, че тук липсата на влакове се усеща и всеки вкаран в играта коз е ценен. Въпросът е как ще бъдат изиграни картите и кой ще спечели в крайна сметка. Като за начало 2 спирания - Плевен и ГО са добре, но според мен е възможно да има корекции от новия ГДВ на спиранията, да видим обаче какво разписание ще стъкмят.
Между другото, не е толкова по темата, но пак е свързано с новите "експреси" и техните вагони - нощес сънувах пророчески сън - на г-н Пенчо Попов му е поискана оставката заради далавера с вагоните серия 44. Ха сега де.

Ще очакваме развитие по случая защо сиреч едните са различни от другите по доста показатели - най-вече по интериор.

И накрая, но не на последно място, снощи си поиграх да направя разписание на 8691 и 8692 с проектни скорости навсякъде. Резултатът е:
БВ 8691 "БУРГАС" СФ 09:00-БС 13:32 500 т/115%/лок 46
По 10:28-10:32, Сз 11:39-11:42, Я 12:32-12:34
БВ 8692 "БУРГАС" БС 17:20-СФ 21:52 500 т/115%/лок 46
междинни спирания: Я 18:15-18:17, Сз 19:09-19:12, По 20:23-20:28
Предстои да умувам над 2691 и 2692, макар, че реално съм направил разписания на такива, движещи се по маршрут Сф-Пл-ГО и обратно само в празнични дни, ето какво разписание съм им направил:
БВ 2691 СФ 11:35-ГО 15:03 500 т/115%/лок 44
Сфв 11:40-11:42, Сг 12:08-12:10, М 13:02-13:04, Рм 13:15-13:16, Чб 13:32-13:34, Пл 14:01-14:03, Л 14:24-14:26, Павликени 14:37-14:39
БВ 2692 ГО 19:05-СФ 22:35 500 т/115%/лок 44
Павликени 19:30-19:32, Л 19:44-19:46, Пл 20:08-20:10,
Чб 20:37-20:39, М 21:04-21:06, Сг 22:00-22:02, Сфв 22:29-22:31
тук не съм предвидил спиране на Рм, но е възможно да се коригира малко и да спира

а иначе нарочно съм го бутнал в тоя часови пояс заради 20138, който е ШН 16:20-М 22:08

, иначе реално преди него за Сф от ГО е 463 (17:06-17:11).