Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Ако лятото го сгъстят да се движе през ден ще е много интересно. Хората ще трябва да гадаят кога ще го има и кога ще го няма :lol:
Колкото до Сл.бряг в Неделя вече му е подписана присъдата :? То и да го нямаше "Бургас" рано или късно щеше да му се подпише присъдата заради тея мръсни и дрънчащи 97.


Edit : Скоро се втрещих като научих от моя позната пътувала във влака,че на СЛ.бряг(8611) последния вагон се е откачил в движение :o
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чак в движение да се откачи , едва ли , но 97-ците станаха толкова зле , че през задаващото се лято , влакът ще отблъсква хората. А точно тогава има нужда за привличане на повече пътници.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

VESO написа:Като за първи ден , населеността е добра. Хубаво би било този влак да се движи през ден , т.е. отива и се връща , ако се ползва една композиция.Така хората бързо ще го научат. По новините казаха , че освен "Бургас" , се очаква и "Варна".
Ще се радвам много, ако и до Варна пуснат такъв влак и то с 46-ца!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Едва ли. 46 серия не пускат по втора заради кривите.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Достатъчна ще е някоя горнооряховска бегачка. А защо не и софийска? :)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Бананчо ще е идеален за влак като 2691/2692. Да го обвържатк понеделни-четвъртък по пета на 5611/5610/463/462 и петък-неделя по втора 2691/2610/2637/8692. Да е жива и здрава машинката, да натрупа хиляди безаварийни километри. :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Достатъчна ще е някоя горнооряховска бегачка. А защо не и софийска? :)
Не става така то. 44001/002 ще си пасват и с вагоните пък и без друго сигурно ще са натегнати като за световно, та ще има нужда от синя тяга на въпросните "Варни". Предварителни залози ако приемате казвам, че 2691/2692 ще спират на Пл и ГО. :P :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Дано да е синя машина и за Варна! А да питам ще има ли свободна машина, 46-та серия и за Варна?
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Ако 2691/92 спира на ГО е срамно 8691/92 да не спира на Стара Загора, ако ли "прословутите психологически ефекти за пътниците". Доста по психологически (по мое наблюдение) действа на пътниците, когато БВ започват да спират в населени места (предимно села), които пътниците не са чували дори през живота си. Не мисля, че спиране на Стара Загора би имало отрицателен психоефект, освен, ако някой не го е страх, че Дианата и Слънчев бряг - съвсем ще се изпразнят. Инак 2691/92 ще пуснат вероятно, когато има още вагони 44-та серия, ама това май не се очаква скоро ?

А някой има ли инфо до колко км/ч максимално са вдигали днес с 8691 ? Така и не ми стана ясно в крайна сметка тия 44 за каква максимална скорост са ?

Също едно друго лично мнение. Това "Бургас уикенд" доста дразни. Втората думичка имам предвид...Сега очаквам "Бургас делник", макар, че ще звучи по-добре - поне е на български език и пенсионерите (по-голямата част от използващите жп пътнически превоз) ще се ориентират по лесно :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

SoAlien написа:.....Така и не ми стана ясно в крайна сметка тия 44 за каква максимална скорост са ?
Ами Сашо от тази снимка е пропуснал да заснеме скоростта , но мисля , че са за 140.Като гледам , са тип "Bmpz" , което означава , че имат и вакуумна тоалетна.Дряновските нямат.
SoAlien написа:.Също едно друго лично мнение. Това "Бургас уикенд" доста дразни. Втората думичка имам предвид...Сега очаквам "Бургас делник", макар, че ще звучи по-добре - поне е на български език и пенсионерите
Това с "уикенд" е журналистическа измислица. Влакът официално се нарича "Бургас".
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Тук вече се вижда, че са до 140. :wink:
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

VESO написа:
SoAlien написа:.....Така и не ми стана ясно в крайна сметка тия 44 за каква максимална скорост са ?
Ами Сашо от тази снимка е пропуснал да заснеме скоростта , но мисля , че са за 140.Като гледам , са тип "Bmpz" , което означава , че имат и вакуумна тоалетна.Дряновските нямат.
SoAlien написа:.Също едно друго лично мнение. Това "Бургас уикенд" доста дразни. Втората думичка имам предвид...Сега очаквам "Бургас делник", макар, че ще звучи по-добре - поне е на български език и пенсионерите
Това с "уикенд" е журналистическа измислица. Влакът официално се нарича "Бургас".
Весо, успокои ме за "уикенда" :) Впрочем сега прочетох, че вече е 100% сигурно, че ще има и "Варна", който ще спира на 1-2 гари. Само да посмеят да го спрат на Горна Оряховица (за което апелирам по принцип, но само в комплект в Стара Загора за "Бургас") - ще ги питам аз с какво Горна Оряховица е по-важна за спиране от Стара Загора ?? Гарата ли е по-възлова, градът ли е по-голям...Нека се замислят, психологията на хората няма да се промени толкова, колкото смятат, ако спират на 2 гари от София до морето тези два влака. В крайна сметка то ти става скучно да пътува този влак пък толкова часове без да спира дето се вика :) И на запад го няма сигурно това, тъй като високоскоростните може да не спират, ама си изминават маршрурите за 2-3 часа :) Нека да помислят и разсъдят, имат от къде да откраднат дори минутките за спиране на Стара Загора, а на север - Горна Оряховица и Плевен (като за Плевен дори си мисля, че няма да е голяма загуба, ако не спира)....
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

По отношение на бъдещия експрес "Варна" не е лошо той да спира на повече от две гари.Не смятам,че ще се изтиска кой знае какво от неспирането в определени гари, при все,че инфраструктурата далече не е цвете за мирисане .От край време куца транспортното обслужване за Северна и Североизточна България в следобедните часове от София. Град като Плевен не може да бъде подминаван,по простата причина,че генерира винаги пътникопоток, освен това е голям град за мащабите на малка България. Горна Оряховица е възлова гара осигуряваща връзката между Северна и Южна България.Там трябва да се създаде организация въпросния бъдещ влак да има връзка или за Русе или за Велико Търново,респективно Стара Загора. Хубави са тези идеи за подобни влакове,но е безмислено да съществуват,ако не са обвързани с определени връзки във възловите гари.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Така е, съгласен съм. За мен вариантите са такива: Плевен и Горна Оряховица за "Варна" и Пловдив и Стара Загора за "Бургас". 2 гари са добър вариант за "супер-експрес", а и не виждам други така важни. Като евентуално може да се наблюдава 1 година и да има промяна в някоя от гарите, ако се забележи, че не генерира смисъл от спирането на нея (това зависи не само от възловостта й, населеността й, а и ГДВ на влаковете в района, както и конкретния).
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз специално за Северния вариант смея да твърдя, че тук липсата на влакове се усеща и всеки вкаран в играта коз е ценен. Въпросът е как ще бъдат изиграни картите и кой ще спечели в крайна сметка. Като за начало 2 спирания - Плевен и ГО са добре, но според мен е възможно да има корекции от новия ГДВ на спиранията, да видим обаче какво разписание ще стъкмят.
Между другото, не е толкова по темата, но пак е свързано с новите "експреси" и техните вагони - нощес сънувах пророчески сън - на г-н Пенчо Попов му е поискана оставката заради далавера с вагоните серия 44. Ха сега де. :lol: Ще очакваме развитие по случая защо сиреч едните са различни от другите по доста показатели - най-вече по интериор. :twisted: :idea: :arrow:
И накрая, но не на последно място, снощи си поиграх да направя разписание на 8691 и 8692 с проектни скорости навсякъде. Резултатът е:
БВ 8691 "БУРГАС" СФ 09:00-БС 13:32 500 т/115%/лок 46
По 10:28-10:32, Сз 11:39-11:42, Я 12:32-12:34
БВ 8692 "БУРГАС" БС 17:20-СФ 21:52 500 т/115%/лок 46
междинни спирания: Я 18:15-18:17, Сз 19:09-19:12, По 20:23-20:28

Предстои да умувам над 2691 и 2692, макар, че реално съм направил разписания на такива, движещи се по маршрут Сф-Пл-ГО и обратно само в празнични дни, ето какво разписание съм им направил:
БВ 2691 СФ 11:35-ГО 15:03 500 т/115%/лок 44
Сфв 11:40-11:42, Сг 12:08-12:10, М 13:02-13:04, Рм 13:15-13:16, Чб 13:32-13:34, Пл 14:01-14:03, Л 14:24-14:26, Павликени 14:37-14:39
БВ 2692 ГО 19:05-СФ 22:35 500 т/115%/лок 44
Павликени 19:30-19:32, Л 19:44-19:46, Пл 20:08-20:10,
Чб 20:37-20:39, М 21:04-21:06, Сг 22:00-22:02, Сфв 22:29-22:31
тук не съм предвидил спиране на Рм, но е възможно да се коригира малко и да спира :) а иначе нарочно съм го бутнал в тоя часови пояс заради 20138, който е ШН 16:20-М 22:08 8) , иначе реално преди него за Сф от ГО е 463 (17:06-17:11).
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация