Страница 26 от 65

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 3:54 am
от 07
svd90 написа: Чайката не ги ли иска :D
Чайката се справя и със сегашните..

---------
svd90 написа: Много се радвам за това,че тръгват на Сл.бряг , но страшно се притеснявам да не бъдат издраскани с графики ,а вътре да бъдат запазени чисти и спретнати дълго време. Дано тоя път не си покажем простотията
Те на който и влак да тръгнат.... единственото което е жалко че ги дават на депо "Надежда" - там нищо не оцелява дълго........

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 6:18 pm
от plastikat
Разкачане на нова 63-ка в движение - http://vbox7.com/play:5668ce97 Това проба ли е или инцидент ? :roll:

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 6:39 pm
от bdz46
Проба е естествено.
Вижда се и как куката на вагон-лабораторията освобождава куплата.

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 6:43 pm
от n0_aLoNe
plastikat написа:Разкачане на нова 63-ка в движение - http://vbox7.com/play:5668ce97 Това проба ли е или инцидент ? :roll:
Мен на проба ми се струва, въпреки, че не съм чувал за такава.
Се пак куплата сама се откачи, мисля че е проба.

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 6:57 pm
от VESO
Част от пробите в междугарието Стралджа - Церковски. След всичките изпитания , вагонът от клипа , който е с номер 51 52 25 63 040 - 6 , излязъл от ВЗ "Интерком" е сертифициран за 160 км/ч.За съжаление това не може да се каже и за септемврийските му събратя , които имаха проблеми с изместване центъра на тежестта на талигите и техните първоначални проби в участъка Сп - Пзк бяха неуспешни. Затова с индивидуални протоколи те минаха извънредни проби и бяха сертифицирани за 140 км/ч.Конкретно по клипа , наблюдава се проба на спирачната система , забележете само свистенето , което се чува накрая.Начело на изпитателния влак е 46211-9. :D
Ето инфо за същия вагон от 25-ти ноември:
Днес , докато чаках да пътувам със 10263 , станах неволен свидетел на една от пробите на новите 63-ки.Както знаем сега се провеждат изпитанията в участъка Сп - Пзк , а утре ще се ходи към Ст.Загора и Калояновец.
Малко след като съобщиха идването на пътническия ( а той обикновено пристига на 3-ти коловоз) , в далечината се подаде локомотив и аз , както останалите пътници на перона , предположих , че става дума за композиция , която в последно време доста често заменя DESIRO-то.Но каква беше общата изненада , когато на 3-ти коловоз се установи изпитателният влак , съставен от 46211-9 начело и 3 вагона , последният от които инвалиден , дряновски с номер 51 52 25 63 040 - 6.Фотографии при пристигане:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
При увеличаване на 3-тата снимка , ще забележете , че полето , където се изписва скоростта е празно.Поговорих си с момчето в единия изпитателен вагон , което каза , че пробите са минали успешно , но им остават още един тур до Сп и назад.Утре щели да "гонят" вятъра в участъка Ст.Загора - Калояновец , а в понеделник били към Карнобат.

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 7:50 pm
от 42 072.9
За 30 секунди спря.

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 8:12 pm
от 46 242
Но с каква скорост ? Неизглежда повече от 120.

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 8:14 pm
от Nikss
Ибаси чудото. Досега не бях виждал такова нещо, но не мога да кажа, че не е интересно. 8) Евала на тоя, направил клипа. 8)

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 9:11 pm
от 42 072.9
Надявам се да не са същите като на "Чайка"-та, ще си спират...

Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 11:12 pm
от NiGhtPiSH
BahnTV бяха снимали много подробно пробите на Siemens Viaggio Comfort, които се ползват от ÖBB за railjet влаковете им.

Беше представена скоростната и спирачната проба на вагоните. Бяха разкачени при 180.

При добро желание от БДЖ и със съответната техника (три броя HD видео камери, стативи и достатъчно памет) може да се продуцира нещо подобно и у нас и да се предтави пред широката общественост.

Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 12:32 am
от 07
42 072.9 написа:Надявам се да не са същите като на "Чайка"-та, ще си спират...
На "чайка"-та какво им има? Не спират ли?

Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 12:40 am
от bdz46
Не спират. Може би едни от най-неспиращите, по-зле и от 74.
А същите уж вагони на Златните си спират.

Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 12:41 am
от 07
На чайката каруците навъртат почти двоен километраж за 24 часа... и няма много време да се преглеждат

Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 7:51 am
от VESO
Добре , но не ли ги въртят тези от Чайката с тези от Златните , Дианата или от "Сл.бряг"? По номер съм засичал вагон , в който една седмица съм пътувал с него от Червен бряг до София , а на следваща седмица - от Пазарджик до Пловдив.И малкият графит при шаблона си стоеше.

Публикувано на: Пет Мар 19, 2010 10:44 am
от Mario Evstatiev
n0_aLoNe написа:
plastikat написа:Разкачане на нова 63-ка в движение - http://vbox7.com/play:5668ce97 Това проба ли е или инцидент ? :roll:
Мен на проба ми се струва, въпреки, че не съм чувал за такава.
Се пак куплата сама се откачи, мисля че е проба.
Проба е момчета, виждате ли механичното завъртане на куката на изпитателния вагон. Такава проба се прави и е част от задължителните сертификационни изпитания на всеки нов или модифициран подвижен състав.