Страница 26 от 28
Публикувано на: Съб Юли 25, 2009 10:34 am
от borislaviv
А откъде вземате нови съпротивления?
Публикувано на: Съб Юли 25, 2009 10:39 am
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:А откъде вземате нови съпротивления?
Възстановяват се. Нови май почти няма.
Публикувано на: Съб Юли 25, 2009 10:54 pm
от amon
Направо си няма - и това за съжаление не се отнася само до съпротивленията
Публикувано на: Нед Юли 26, 2009 9:03 am
от borislaviv
Аз затова и попитах. А да възстановяваш нещо такова е все едно да редиш пъзел
Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 6:16 pm
от SON_OF_JUDAS
Ето я новата кукла на депо Варна - 44 088 :

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 6:33 pm
от je7way
Пффф супер е !
Кога евентуално да я чакаме да обслужва нещо ?
Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 6:35 pm
от Mario Evstatiev
je7way написа:Пффф супер е !
Кога евентуално да я чакаме да обслужва нещо ?
Да се надяваме до края на месеца вече да е в редовна експлоатация. Има още някои малки проблеми за отстраняване, но като всеки голям ремонт - нормално е. Със сигурност във Варна вече машинистите точат лиги и потриват ръце за тази чаровница, която час по - скоро бих искал да видя на 2611 и 2612. Сега както и 3636/3637 е през По, и там ще има къде да развива над 120 км/час. Церковски - Зимница също е добър тест участък за нея.
44088
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 2:54 pm
от kgeorgiev
Може и по 9 та да се мярка на варна русе и русе варна. Бая отлежаваше на Каспичан до две 55 мисля че бяха 55 109 и 55 108 нека борко да каже. той познава най добре кои бяха спрени или 55 108 и 55 109 или 55 102 и 55 103
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 9:31 pm
от 07
lok45111 написа:Церковски - Зимница също е добър тест участък за нея.
Аз харесвам Чумерна Шивачево - 55 - 100 - 75..... "резачка" и + ръчкало зад контролера се получава доста впечетляващо.....
Публикувано на: Сря Авг 26, 2009 6:14 am
от Mario Evstatiev
Освен аз качествата на машината в тягов режим, този участък е и изпитание за спирачната ефективност на влака. Според мен, най - удачно е 44 088.3 да тръгне по Софийюския график 3636/2611 и 2612/3637.
Публикувано на: Сря Авг 26, 2009 1:00 pm
от 42 072.9
Чумерна–Гавраилово е опасно междугарие.
Публикувано на: Сря Авг 26, 2009 3:55 pm
от kgeorgiev
42 072.9 написа:Чумерна–Гавраилово е опасно междугарие.
Защо е опасно да не се разпадне някоя машина ли?
Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 5:43 am
от Mario Evstatiev
Чак ад се разпадне не, но си е изпитание за локомотивите - променлив профил, слаб железен път, рязка промяна на скоростите.
Иначе 44 088.3 с удоволствие ще я гледаме на 2611/2612, поне ще има възможност да се спре 44 120.4, която от далеч си личи, че плаче за голям ремонт. Вчера същата беше докарала 3636 и замина за влак 2611. Не е лошо колегата disell от Варна да каже в какво техническо състояние е машината, но последно когато пътувах на нея(беше зимата) не останах особено впечатлен. Въпреки, че дърпа доста, машината блъскаше, беше неплътна, изключваше от "решетки", което май за 44/45 си е "стандартен" кусур.
Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 5:58 am
от 07
42 072.9 написа:Чумерна–Гавраилово е опасно междугарие.
След сп. Орешак какво му е? А иначе е гадно, даже и по асвалта не е здравословно с повече от 60 (пътя е успореден на линията, малко по ниско е)
Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 6:01 am
от Mario Evstatiev
Целия участък си е за правене, но това не е предмет ан тази тема. Зимница - Церковски е добър участък за тестване на "бързоходни" локомотиви. Там и най - обективно може да се установят ходовите качества на локомотивите от големи ремонти.