Страница 25 от 27

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:20 pm
от Nikss
Как така завода е спрял работа? :shock: Работи си и не съм чувал да е спирал... а относно медните елементи това не е оправдание - има ли пари и желание дет се вика и от гол кош може да се направи машина... няма ли желание, пари и т.н. нищо не става. :evil:

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 11:12 pm
от dido73
Nikss написа:... а относно медните елементи това не е оправдание - има ли пари и желание дет се вика и от гол кош може да се направи машина... няма ли желание, пари и т.н. нищо не става. :evil:
Това в червено го няма. След като го няма, го няма и това в синьо. Следователно основните компоненти ги няма, но за това пък има трици...и пръдня.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 12:49 am
от Nikss
Определено и затова сме на тоя хал... а да не говорим, че се очаква да става още по-тежко... :? :cry:

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 11:51 am
от VESO
Ето една таблица на мотрисите серия 32-00 , доставени у нас.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 8:15 pm
от bdz46
Таблиците обаче не отразяват прекомплектоването на ЕМВ, при което много вагони са преномерирани и омешани. Понеже никъде по рамите няма фабрични номера (ЕМВ 32 изобщо нямат такива), е почти невъзможно да се проследи това омешване на вагони.
Реално много от вагоните, за които пише, че са бракувани се движат в момента, бракувани са много по-късно или съществуват и днес в изолация. Има и вагони, които са бракувани и нарязани, а според таблиците са налични.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 8:17 pm
от Saruman
VESO от къде ги гледаш тея таблици ?

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 8:28 pm
от VESO
Сканирах ги от Албума на Деянов , който Марио донесе на форумската среща.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 8:36 pm
от Saruman
Интересно книжле ще да е :)

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 11:52 am
от Nikss
Определено и на мен много ми хареса начинанието му да пуска за всяка серия ТПС снимки на тези таблици с фабричните номера и годините на производство и затова го помолих на всички серии (или на тези, които е успял да снима) да пусне тук, за да ги има налични. :)

32-123/124

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 2:34 pm
от tunio_slv
В най-скоро време в Бургас се очаква да пристигне и работи 32-123/124,някои може ли да ми каже нещо в какво състояние е.

Re: 32-123/124

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 2:59 pm
от Mario Evstatiev
tunio_slv написа:В най-скоро време в Бургас се очаква да пристигне и работи 32-123/124,някои може ли да ми каже нещо в какво състояние е.
32-123/124 е в изключително лошо техническо състояание, дава РЗС, слаб дебит на компресорите, тече като лейка при валежи и общо взето единственото, за което става е източник на резервни части.

32-123/124

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 3:07 pm
от tunio_slv
Еми ще има ядове,ама какво да са прави.Поне засега ние в Сливен сме далеч-поради липса на АЛС при нас ще работи само 32-157/158

Re: 32-123/124

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 3:26 pm
от Mario Evstatiev
tunio_slv написа:Еми ще има ядове,ама какво да са прави.Поне засега ние в Сливен сме далеч-поради липса на АЛС при нас ще работи само 32-157/158
Те бургазлии имат опит в карането на кочини. 32-109/110 също дълго време беше там.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 4:02 pm
от VESO
На Бургас съм виждал много ясно изразен контраст в рамките на един ден:
- 32031-7+32032-5 с 80254;
- 32109-1+32110-9 , обслужваща 80122.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 4:05 pm
от Saruman
Уааааа 32109/110 е в много окаяно външно състояние, много го описали ужас :( .