Страница 25 от 54

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 8:12 pm
от Nikss
elektrovoz46 написа:Добре защо вярвате на тея от разписанието там почти никога не пишат правилните машини който са дали в разписанието единствено вярно е може би влаковете за Перник през Разменна щото там си ходи само 61 серия
Зависи от много неща. Понякога се улучват. :wink:

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 8:40 pm
от bdz46
Улучват се за патиците и за 44 001/002, защото са с твърд график.
Улучват се понякога и за серия 32, защото най-често има само една или две налични.
Улучват се, когато се назначава бригада за конретна машина (за командировка, струг, проба и др.).
Всичко останало в общия график е произволно и се решава на момента.

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 8:48 pm
от tsolov69
кое от информацията не вярно?

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 10:00 pm
от nafarforii
Нищо не е вярно. 1-45149 беше на 462.2-вл.1620 не е закъснял по размяна на машини и 3-в депо СФ няма извънреден труд за разлика от депо М.

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 10:46 pm
от n0_aLoNe
Не въобще няма, хич даже няма... Тук за такова не сме чували никога.

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 11:01 pm
от elektrovoz46
Ето Тошко го обясни дори мисля че при 32 серии сега се олучват щото работи само 081 ако не се лъжа,а иначе понякога по некаква случайност се улучват локомотивите но рядко!

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 11:02 pm
от n0_aLoNe
Никога не се улучват на 100 %, пишат се е така, колкото да има написано.

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 9:43 am
от tsolov69
грешката ми е само влака с който е отишла 45-149 до М , а за другото може да спорим колкото искате но не в тази тема.

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 10:10 am
от Nikss
В Мездра не може да завършиш тримесечието с извънреден труд, защото на 3-тия месец ти го стопяват. Тъй, че ако първите два си на +, накрая не си нито на -, нито на +. :arrow:

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 10:17 am
от bdz46
Навсякъде е така, но когато няма хора, а има работа, стремежът е всички да имат по равно извънреден труд. Второто тримесечие в София си имаше средно по 40-50-60 часа на човек. За сезона е нормално, заради отпуските.

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 11:26 am
от tsolov69
съгласен съм , нещата не зависят от нас така че разговора е излишен.Все пак нали сме едно депо, какво толкова ще се делим.

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 8:03 pm
от gonzo8611
Някой знае ли какво става с 46-242 . Още ли е спряна. А също ми се губи и 46-041 - сигурно и тя е умряла :?:

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 8:38 pm
от VESO
Единствените представители на серията , които засичам са 205 , 211 и 238.От немодернизираните скоро не съм мяркал , но 012 и 036 последните пъти теглеха влака , в който бях.А редовна гледка стана 8626 да е с червена машина , която като пристигне в София сутринта се откача и гарира после за 3621.

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 11:09 pm
от 07
8626 тази вечер е със синя машина 46 238 все пак са 12 вагона...
от немодернизираните машини скоро видях в движение 46 032 на 8660/1

Публикувано на: Съб Авг 21, 2010 6:49 am
от muri83
gonzo8611 написа:Някой знае ли какво става с 46-242 . Още ли е спряна. А също ми се губи и 46-041 - сигурно и тя е умряла :?:
46-242 вчера цял ден беше на бесилото в бургас не знам какво му е състоянието натози лок. ,а весо нещо се бъркаш напоследък 8627/8626 си върви само с локомотиви 46-200,тъй като за вакарел на 44 серия ще и трябва помощна .......... влаковете вървят -8627 14-15 вагона ,а 8626 средно 12-13 :)
20/21.08.2010 влак 8626 локомотив 46-238 ,12 вагона на гара софия абсолиутно на време 05:25