Страница 25 от 38
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 7:44 pm
от Nikss
svd90 написа:Разбра ли се какво ще правят вагоните на "Бургас" през дните Понеделник-Четвъртък и Събота ? т.е вагоните 44.
Ти какво би предложил за ежедневно движещи се влакове и как в работни дни влак Х ще се движи с модерни вагони, а през почивните със старите не мога да си обясня!?!
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 7:59 pm
от VESO
Като за първи ден , населеността е добра. Хубаво би било този влак да се движи през ден , т.е. отива и се връща , ако се ползва една композиция.Така хората бързо ще го научат. По новините казаха , че освен "Бургас" , се очаква и "Варна".
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:01 pm
от svd90
Nikss написа:svd90 написа:Разбра ли се какво ще правят вагоните на "Бургас" през дните Понеделник-Четвъртък и Събота ? т.е вагоните 44.
Ти какво би предложил за ежедневно движещи се влакове и как в работни дни влак Х ще се движи с модерни вагони, а през почивните със старите не мога да си обясня!?!
Не предлагам нищо , а питам. И пак по-добре да се движеха някъде вместо да събират прах по 5 дни в седмицата .
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:03 pm
от 46 242
VESO написа: се очаква и "Варна".
4B+ Bistro+ 42 077.
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:03 pm
от Nikss
VESO написа:Като за първи ден , населеността е добра. Хубаво би било този влак да се движи през ден , т.е. отива и се връща , ако се ползва една композиция.Така хората бързо ще го научат. По новините казаха , че освен "Бургас" , се очаква и "Варна".
Лятото може и да му сгъстят соса, а за Варната ще видим какво ще стъкмят - ако мислят само на ГО да спира, халъл да им е с тия 2 минутки. Моята прогноза е такава, ще е цяло чудо примерно на Пл или Шн да спира и сигурно ще го бутнат на 14:20 ч. както се каза по-горе. А иначе за съставът на 8691/8692 безпогрешно познах, че ще са творенията на Сараньовския завод. 2691/2692 ще тръгнат като се съберат поне 4 дряновски. За момента 2 са в Сф, би трябвало до края на Май още 2 или 3 да са на проби и през Юни да тръгне и Варната.
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:05 pm
от VESO
Сега ще видим колко хора ще има за "Сл. бряг" , който е с мръсните 97-ци , които се раздрънкаха тотално и който в определени дни на седмицата няма да има бистро , поради това , че то отива за извънредния влак.И то точно в събота и неделя , когато влакът е календарен , го няма.
Интересно защо не пуснаха "ARmz" на "ICE"-то? Повече щеше да му отива.

Толкова ли време не може да се подготви поне една 91-ца и да влезе в редовна експлоатация.
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:12 pm
от Nikss
VESO написа:Сега ще видим колко хора ще има за "Сл. бряг" , който е с мръсните 97-ци , които се раздрънкаха тотално и който в определени дни на седмицата няма да има бистро , поради това , че то отива за извънредния влак.И то точно в събота и неделя , когато влакът е календарен , го няма.
Интересно защо не пуснаха "ARmz" на "
ICE"-то? Повече щеше да му отива.

Толкова ли време не може да се подготви поне една 91-ца и да влезе в редовна експлоатация.
ICE в България все още няма, 8691 е обикновен БВЗР, нищо повече от другите, голяма работа, че само на По спира. Голяма, ама дебела както се казва. А 91-ца вероятно ще иде на Слънчев бряг като има готова. Интересно, че много се забавиха с пускането си. Една седи от известно време в Ремиза, ама то с таз бюрократщина ще си отчака сигурно още.
Относно Слънчев бряг, за сутрешния ще си има хора колкото си е имало и досега независимо 8691 движи ли се или не, защото който е на зор няма да чака до 15:00 ч. Следобедния също няма да е лишаван от внимание в 6-те дни, в които 8692 го няма. Лятото обаче ако го сгъстят да се движи през ден въпросният "Бургас Уикенд" на следобедния Слънчев бряг присъдата е подписана.

Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:12 pm
от 07
БВ 8691 пристигна 3 мин преди време, населен - около 20%, състав 5 бр "регенерат" серия 44 и бистро серия 85, начело лок 46 205!
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:17 pm
от Nikss
07 написа:БВ 8691 пристигна 3 мин преди време, населен - около 20%, състав 5 бр "регенерат" серия 44 и бистро серия 85, начело лок 46 205!
И какво пречеше на графистите да направят престоя на По 5 минути за сметка на тия 3 аванс в Бс питам аз

Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:21 pm
от 43.309
Добре е този аванс, днеска са карали като за световно.
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:23 pm
от 07
Nikss написа:07 написа:БВ 8691 пристигна 3 мин преди време, населен - около 20%, състав 5 бр "регенерат" серия 44 и бистро серия 85, начело лок 46 205!
И какво пречеше на графистите да направят престоя на По 5 минути за сметка на тия 3 аванс в Бс питам аз

За какво са му на Пловдив 5 минути?
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:29 pm
от Nikss
07 написа:Nikss написа:07 написа:БВ 8691 пристигна 3 мин преди време, населен - около 20%, състав 5 бр "регенерат" серия 44 и бистро серия 85, начело лок 46 205!
И какво пречеше на графистите да направят престоя на По 5 минути за сметка на тия 3 аванс в Бс питам аз

За какво са му на Пловдив 5 минути?
Ми да го направят 0,5 мин да седи тогаз.
Възелна гара е все пак, а и хората не са чували, колети или писма, че да се товарят и разтоварват набързо. Минимумът за престой на наистина големите гари освен това е 3 минути. 2 е за по-малките (средно големите).
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:32 pm
от 07
влака не вози пощенски вагон - така че колети и писма няма!
Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:34 pm
от Nikss
07 написа:влака не вози пощенски вагон - така че колети и писма няма!
Казах хората да не се възприемат като такива, които биват нахвърляни набързо по време на едноминутните престои на бързите влакове по гарите.

Публикувано на: Пет Апр 16, 2010 8:38 pm
от 07
ако се създаде малко организация - от едната страна да са качващи се, а от другата само слизащи - ще става и за по-бързо, а и не пречи да е 2мин, а ако се наложи да е 3 да се навакса, от колкото да се пише 5 а 3 мин да стои за нищо......