Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ще имаме една бъдеща европейска гара. :D Това може само да ни радва.
А очаква ли се ремонт и на приемното сдание?
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

Ще се модернизира и приемното сдание,ще се покрият и коловозите...всичко по гарата ще се пипа...
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

гарата би следвало да е последен приоритет... Това е едно от малкото места, където трябва да се работи по изпразване на влаковете заминаващи от гарата, а не пристигащите :? Положението в този регион е повече от плачевно и има много трески за дялане, тръгнали гарата да правят :shock:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Vancho написа:гарата би следвало да е последен приоритет... Това е едно от малкото места, където трябва да се работи по изпразване на влаковете заминаващи от гарата, а не пристигащите :? Положението в този регион е повече от плачевно и има много трески за дялане, тръгнали гарата да правят :shock:
Гарата е с висок приоритет защото е пряко свързана с моста и при завършването му са превръща в международна гара, която трябва да отговаря на съответните европейски стандарти. Тъй че продължавайте да наблюдавате гарата (нали темата е "Гарово наблюдение") и споделяйте как върви работата по нея.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес, Костинброд - София:

КПВ 10203 с лок. 44 098; Кб 6.25-6.27 Ву 6.34-6.36 сп.Нд 6.44-6.46 Сф 6.50
РБВ 2611 с лок. 44 106; замина от Сф в 7.05
МБВ 462 с лок. 45 191
КПВ 50260 с лок. 46 231; пристигна в Сф в 7.10
БВ 3621 с лок. 46 238; замина от Сф в 7.20
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

..
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

gonzo8611 написа: БВ 8626 - 1 и на време с локомотив 46-238 скорост 114 км/ч ( тук не съм много сигурен дали е точна информацията ми , предстои да го изясняваме)
По показание на скоростомерите 124 км/ч
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ако компютъра на гонзо показва грешно, това е всеки влак с 10 по-малко. Тоест трябва да се добавят 10 км/ч над това кото показва компютъра и се получава следния пример:

ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч

Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Напротив според мен грешката е в пътното оборудване.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

И на мен ми се чини че лека грешка има. Гонзовия брояч особено обича три цифри: 93 км/ч 113 км/ч 114 км/ч
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Твърде вероятно да е поради скоростомерната инсталация на 46 238. Масово 46 200 са с нетарирани скоростомери и показват с десетина км/ч по-висока скорост в сравнение с останалите локомотиви. Наблюденията ми се потвърждават от 46 208, 211 а вече и 238.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Saruman написа:Ако компютъра на гонзо показва грешно, това е всеки влак с 10 по-малко. Тоест трябва да се добавят 10 км/ч над това кото показва компютъра и се получава следния пример:

ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч

Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.
ЕМВ са с конструктивна скорост 120 km/h така, че нищо странно не виждам. Това, че са ограничени до 80 не значи, че не им се случва да превишат тази скорост.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

81 км/ч и инцидент моменталически изхвърчаш.Ограничението важи и то с пълна сила.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ограничени до 80 значи, че тази скорост не се превишава при никакви обстоятелства (не че не могат и 160 да вдигнат).
Ако счупиш пантографа с 82 км/ч или някой лентаджия реши да разгледа точно твоята лента изгаряш.
Конструктивната е 130.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

NiGhtPiSH написа:
Saruman написа:Ако компютъра на гонзо показва грешно, това е всеки влак с 10 по-малко. Тоест трябва да се добавят 10 км/ч над това кото показва компютъра и се получава следния пример:

ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч

Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.
ЕМВ са с конструктивна скорост 120 km/h така, че нищо странно не виждам. Това, че са ограничени до 80 не значи, че не им се случва да превишат тази скорост.
Знам, че са са с конструктивна 120 и през годините са ограничавани поради една или друга причина, а сега са на 80. Но да се движи с 89 си с доста голямо превижаване и то не само тя, има още 2 минали електрички и по вашата теория скоростите трябва да са 84 и пак 89!!!
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация