А очаква ли се ремонт и на приемното сдание?
Глобален модератор
Гарата е с висок приоритет защото е пряко свързана с моста и при завършването му са превръща в международна гара, която трябва да отговаря на съответните европейски стандарти. Тъй че продължавайте да наблюдавате гарата (нали темата е "Гарово наблюдение") и споделяйте как върви работата по нея.Vancho написа:гарата би следвало да е последен приоритет... Това е едно от малкото места, където трябва да се работи по изпразване на влаковете заминаващи от гарата, а не пристигащитеПоложението в този регион е повече от плачевно и има много трески за дялане, тръгнали гарата да правят
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
..
Последно промяна от gonzo8611 на Чет Мар 18, 2010 2:34 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Ако компютъра на гонзо показва грешно, това е всеки влак с 10 по-малко. Тоест трябва да се добавят 10 км/ч над това кото показва компютъра и се получава следния пример:
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч
Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч
Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Твърде вероятно да е поради скоростомерната инсталация на 46 238. Масово 46 200 са с нетарирани скоростомери и показват с десетина км/ч по-висока скорост в сравнение с останалите локомотиви. Наблюденията ми се потвърждават от 46 208, 211 а вече и 238.
Последно промяна от lok43r на Вто Мар 02, 2010 11:41 pm, променено общо 1 път.
ЕМВ са с конструктивна скорост 120 km/h така, че нищо странно не виждам. Това, че са ограничени до 80 не значи, че не им се случва да превишат тази скорост.Saruman написа:Ако компютъра на гонзо показва грешно, това е всеки влак с 10 по-малко. Тоест трябва да се добавят 10 км/ч над това кото показва компютъра и се получава следния пример:
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч
Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Знам, че са са с конструктивна 120 и през годините са ограничавани поради една или друга причина, а сега са на 80. Но да се движи с 89 си с доста голямо превижаване и то не само тя, има още 2 минали електрички и по вашата теория скоростите трябва да са 84 и пак 89!!!NiGhtPiSH написа:ЕМВ са с конструктивна скорост 120 km/h така, че нищо странно не виждам. Това, че са ограничени до 80 не значи, че не им се случва да превишат тази скорост.Saruman написа:Ако компютъра на гонзо показва грешно, това е всеки влак с 10 по-малко. Тоест трябва да се добавят 10 км/ч над това кото показва компютъра и се получава следния пример:
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч
Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.
Информация
Модератори